Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nogle gange er det rart at slappe af

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 4:34

Victor sad roligt i sofaen i Loungen. For en gangs skyld havde han ikke en bog med. Han havde i stedet sat en film på, han havde fået en underlig lyst til at se Phantom of the Opera, og det var det han gjorde. Han strakte sig en smule dovent fra sin plads i sofaen. Han havde droppet uniformen og havde sort og blå stribede skjorte på, et hvidt slips, sorte bukser. Han skjorte var dog åbnet et par knapper i toppen og slipset hang en smule løst. For en gangs skyld tillod han sig selv at slappe helt af.
Han kørte en hånd igennem sit hår og fulgte med i filmen. Det var nået til at the phantom sang for hende. Hans ynglings scene, han var dybt fascineret af musikken.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 5:51

Reina var omsider blevet færdig med sine lektier og var begyndt at kede sig lidt så hun besluttede sig for at gå ned i loungen og se hvad der skete der, hun havde også selv droppet sin uniform og hendes blå tank-top med hendes nickname Rea i hvide bokstaver var det som stod mest ud..
Hun havde valgt nogle sorte cargo bukser til som på en eller anden måde ikke så så store ud på hende selv om det var meget normalt ellers.

Hun åbnede døren ind til loungen og kikkede sig omkring og så kun nogle tøser sidde i et hjørne og snakke tæt sammen men det var en film på den store tv skærm som fangede hende og hun kikkede nysgerrig på hvem det var som så den, men hun kunne ikke kende personen så hun gik op til sofaen og lagde sine arme på ryglænet og gav et venligt smil "Hey, må jeg se med?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 5:56

Victor der egentlig ikke hørte pigerne i hjørnet, da han var så optaget af sin film, drejede sit hoved og kiggede op på en pige med blåt hår. Han sendte hende et smil "der masser plads, du joiner bare hvis filmen er noget der kunne interessere dig." han drejede igen blikket imod filmen. han kendte ikke pigen, han mindes i hvert fald ikke at have set hende før, men det var et offentligt sted og alle var velkommen, så længe de respektere at det var den film som var på lige nu.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 6:22

Reina kikkede lidt op på filmen og besluttede sig for at hun lige så godt kunne se den som da hun ikke lige havde andet at lave ellers, så hun gik om på den anden side af sofaen og satte sig ned med et lille stykke imellem dem og begyndte at følge med i filmen.. Under filmen trak hun sine ben op og trak dem ind til sig imens hun holdte om dem med sine arme og hun lagde sit hovedet ovenpå sine knæ og begyndte at følge mere med i filmen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 7:00

Victor reagerede egentlig ikke på hun sad ved siden af ham, han havde intet problem med det. Måske hvis hun havde sat sig helt tæt op af ham, men hun virkede sq okay. Han havde sit blik fast rettet på skærmen, han elskede den film og havde set den 1000gange før. det gjorde dog ikke at han ikke var lige fokuseret.

Moka sukkede opgivende da hun åbnede døren ind til loungen. Hun havde hørt hendes bror var der, og hun havde en høne at plukke med ham. Hun fik øje på hans hår i sofaen og var da slet ik i tvivl da hun så filmen på skærmen. Hun gik med fast skridt hen og stak ham en flad hånd i bagsiden af hovedet og kiggede irriteret på ham.

Victor ømmede sig og lagde en hånd på sit baghoved. what the?? Han drejede hovedet og fik øje på sin søster.. "moka... hvem ellers" han rullede opgivende med øjnene og drejede blikket imod skærmen "jeg har ik tid til dit pjat, jeg ser film.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 7:31

Reina reagerede og vendte sig lidt så hun kunne kikke bagud og så en pige som lignede ham hun sad ved siden af, så hun ville ikke lige blande sig i det da det jo heller ikke vedkom hende.. så hun vendte sig om igen for at følge med i filmen igen, dog havde hun et lille øje på de to i tilfælles af at noget skete hvor hun var nød til og reagere af en eller anden art..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 7:34

Moka var rasende. Hun hadede når han gjorde det der og gik hen og stillede sig med armene over kors foran ham.. "jeg ret ligeglad med du ser film. En anden gang så bland dig uden om mit privat liv!" Hun så koldt på ham og ignorerede fuldstændig pigen..

Victor sukkede en smule opgivende. "Så skulle du måske holde det bag lukkede døre, kan være det vil hjælpe på dit rygte også.. Folk har vist en helt anden opfattelse af dig end du klar over.." han lagde en hånd på hendes hofte og skubbede hende uden problemer til side.

Moka kiggede vredt på ham "jeg er udemærket klar over hvad folk siger, og jeg FULDSTÆNDIG ligeglad! En anden gang så pas dig selv, eller skrid!" hun sendte ham et sidste blik før hun gik ud af loungen i vrede.

Victor rullede opgivende med øjnene og kiggede på Reina "det må du undskylde. Min søster har et temperament til tider" han sendte hende et smil "jeg forresten Victor.." han tilbød hende sin hånd
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 7:43

Reina rullede blot øjnene af Moka da hun omsider gik men gave Victor er smil og gav ham hånden "Det er okay jeg er næsten vant til den slags hjemmefra, jeg er Reina.." hendes blå hår gled over hendes venstre skulder da hun vendte sig for at kikke på ham men hun ignorere det..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 7:49

Han smilte venligt "hyggeligt at møde dig. selvom det blev lidt dramatisk" han grinte afslappet og vendte så blikket imod filmen igen da han havde trukket hånden til sig.
han sad lidt tid før han sagde noget, dog uden at fjerne blikket "Er det en film du kender forresten? du satte dig jo bare og så med" han smilte imens han snakkede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 8:10

Hendes blik vendte tilbage til filmen og hun rystede svagt på hovedet da han spurgte hende om filmen "har ikke set den hele, har kun fået set noget af den men jeg kender nogle af sangene dog.." hun smilede svagt da hun kom i tanke om nogle minder hjemmefra hvor hun havde sunget en af sangene sammen med hendes storebror Enri "Jeg har sunget music of the night sammen med min bror Enri.." Reina havde ikke noget imod at Victor fik noget af vide om hendes familie da hun var en meget åben person specielt omkring Enri..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 8:30

Han smilte lidt. Hun virkede til at have en god familie.. "det er også min ynglings scene, du burde se filmen fra start til slut og ikke midt i det hele" han grinte lidt. Han havde nok set filmen de første 20 gange, og han så den gerne igen og igen. "vil nok også gå så langt til at sige, at det min ynglings film" han smilte lidt. Ik noget folk normalt troede, men så igen. Det var mange der virkelig havde taget sig tid til at lærer den side af ham at kende. Ikke at det gjorde ham noget dog
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 8:47

hun nikkede og gav en lille latter "Ja det ved jeg godt, jeg skal nok få den set helt fra starten af snart.." et smil kom frem på hendes læber og Reina begyndte at tænke lidt over at han virkede som en rart fyr, men da hun lod sit blik gå over ham lagde hun sit hovedet lidt på skrå og uden hun faktisk tænkte nærmere over det røg en kommentar ud af hende "Du er ret høj er du ikke?" normalt ville hun ikke bare smide en kommentar som den ud men hendes nysgerrighed greb hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 8:49

Han havde ikke lige regnet med det spørgsmål, men drejede bare hovedet roligt og med et charmerende smil på læberne svarede han hende på spørgsmålet "Jo.. Det kan man vist godt sige.. men hvorfor spørger du om det?" han kunne ikke helt forstå grunden til spørgsmålet.. Selvom det var en smule kært
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 8:59

Hun blikkede en smule og da hun greb at hun faktisk havde sagt det højt rødmede hun en smule men hun svarede dog da det kun var høfligt at gøre "dine arme er lange.." et svagt smil kom fra hende imens den svage rødmen kunne ses i hendes kinder "men det var fordi at du minder mig en smule om Enri sådan som du sidder.. Dog er du mere høflig end ham.." hendes rødmen forsvandt da hun grinte lidt over hendes minde om hvordan hendes bror var så forskellig fra Victor..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:01

Han lagde ikke synderligt mærke til hun rødmede, det var han vandt til. Han var dog ik helt klar over hvorfor altid. Han smilede stadig og grinte så lidt. "lidt lange er de måske" han holdt armene frem og kiggede på dem "Men i forhold til min krop, så er de ikke." han sendte hende et blik ud af øjenkrogen da han havde kigget på sine arme. Da hun nævnede sin bror kiggede han på hende. "Tror jeg mere høflig end de fleste. Jeg kan ikke se nogen grund til andet, man skal behandle folk ordenligt. Også unge frøkener" han sendte hende et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 9:09

Et grin kom fra hende da han sagde det "frøken eh? det er du den første til og kalde mig ud over vores Rektor Pepsi.. Men ja er enig i at man skal behandle folk ordenligt, dog er jeg ikke bange for at stå op for folk som ikke gør det selv.." hun havde intet imod at folk ned gjorde hende men andre det kunne hun ikke lide "Jeg er lidt ligeglad med hvad folk siger til mig men andre det kan jeg ikke.." da hun kikkede lidt på hans arme rakte hun sine frem foran sig "Men i forhold til mine er de.." Hendes arme var næsten halvt så lange som hans og det var tydeligt at hun var næsten halvt så lille som ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:12

Han grinte lidt. "du kan give mig opdragelse skylden for at kalde dig frøken. Men det er jo hvad du er.. Så hvad skulle jeg ellers sige?" han rettede på sit hår ved at kører en hånd igennem det, og det faldt bare pænt på plads da hans hånd forlod det. han kiggede på hendes arme med et smil. "Men du er jo også en pige, og det ikke så ofte piger er så høje som jeg er" han sendte hende et smil og et blik. "Din bror, hvor høj er han? du siger jo jeg minder om ham i højde" hans stemme var rolig og afslappet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 9:18

Et tænksom blik gled over hende da hun begyndte at tænke over hvad hendes mor havde kaldt det "Min mor sagde han var meget høj for en Spanier, men mor er også høj, højere end mig med et halvt hovedet.. Min far er dog ikke Spanier men Tysker måske derfor Enri er så høj.." hun bed sig i sin læbe imens hun tænkte over deres højde i tal "mor er 180, far 197.. Enri må være 193 for han er næste lige så høj som far.." hun smilede stort og grinte "Jeg er mindst både i alder og højde.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:24

han havde ikke regnet med hun skulle tænke så meget over det. Han ventede dog bare høfligt på hun fik formuleret sig færdig. "Well det meget godt skudt med din bror og jeg. Jeg er 195 så er tæt på" han sendte hende et smil og opdagede en tot hår der sad i hendes hoved og han lænede sig let frem for at rykke den og satte den bag hendes øre. han tænkte ikke synderligt over det. han havde tit gjort det ved moka. "sådan.. det duer ikke du får det i øjet eller lign" han sendte hende et smil og rykkede sig på plads
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 9:33

Hun blikkede et øjeblik og smilte så "tak, den tot har det med at drille nogen gange, dog er jeg ikke vant til at andre skubber den bag mit øre.. Noget du har gjort før? jeg mener hos andre?" det var et rent høfligt spørgsmål dog med en smule nysgerrighed i hendes grønne øjne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:35

Han trak lidt på skuldrene. "gjorde det ved min søster moka da vi var yngre..tænkte egentlig ikke så meget over det." han så på hende med en smule alvorlige øjne. "jeg ked af hvis jeg gjorde noget der fik dig ti lat følge dig utilpas. Var bestemt ik min mening"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 9:45

hendes hænder røg op foran hende "Nej nej det var okay, jeg havde bare ikke lige forventet at du ville gøre det.." hun havde ikke som så noget som helst imod at han havde gjort det, men hun kunne ikke lade vær med at tænke over om det var noget han gjorde med vilje eller noget han slet ikke havde tænkt over at han gjorde..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:47

Han sendte hende et smil "Godt.. ellers må du sige til."
han drejede igen sit blik imod filmen som efterhånden lakkede imod enden. Han havde en underlig lyst til at starte den forfra men skubbede den lidt væk.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 9:53

Det trak lidt i hende da hun kikkede tilbage på filmen da hun på en måde gerne ville snakke mere med ham men på den anden side også gerne ville se filmen, men hun skubbede det lidt væk og begyndte at se filmen igen.. Det var først da filmen var helt færdig at hun strakte sine ben foran sig "det var en god slutning må jeg sige.. Nu mangler jeg kun at se starten.." hun smilte imens hun satte sine ben ned på gulvet og kikkede over på ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 9:56

Han slukkede tvet og afspilleren før han lagde fjernbetjeningerne tilbage på bordet. Han lænede sig godt tilbage og strakte sig dovent. "Det er en ganske god slutning, men den er nu bedre hvis du havde set starten" han sendte hende et drilsk smil.
Han fjernede ikke sit blik fra hende. "Men hva din ynglings film så?" det virkede passende at spørger om, de havde trods alt lige set film, mere eller mindre.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum