Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

burde komme inden

3 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 8:23

Kenji bandede lidt inde i sig, da han ikke ramte, men det var da et godt forsøg. han fulgte dem med øjnede og kunne se han ikke ville kunne ramme dem der fra, men det skulle ikke stoppe ham. han kunne godt nok ikke slås eller vinde en normal sneboldt kamp, men han kunne være meget meget stille og utrolig hurtig på samme tid. han kravlede lidt længere op og fik sig sat på en gren så han havde en llille chance fir at ramme Kira, selvfølgelig så stille så han stadig kunne være i skjul. firsugtigt fin han samlet en snebold og sigtede så godt han nu kunne. okay en lille chance, han kastede bolden ned efter Kira og krydsede finger for at ramme.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 8:25

kira der nu var sikker på han var i sikkerhed kiggede drilsk på Lacus og gav hende et klap mere i røven.. Det var i det samme øjeblik en snebold ramte ham i baghovedet... Han børstede sneen lidt væk og kiggede op imod træet imens han gik lidt længere væk baglæns.. "smart Kenji, men ikke smart nok... jeg har stadig din partner.." hans smil var flabet og glimte i hans øje drilsk
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 8:30

Hun kom med et lille hvin da han endnu engang klappede hende bagi. Hun kiggede op i træet og kunne stadigvæk ikke se Kenji. Hun vendte derefter sin opmærksomhed imod Kira og begyndte at grine "en fuldtræffer" hendes ærme røg en lille smule op, da hun lå op på skulderen af Kira og prøvede at få den ned igen fordi det gjorde lidt ondt da jakken strammede om håndledet. Hun daskede lidt til kira på ryggen og sagde "hvor længe har du tænkt dig at holde mig på din skulder?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 8:41

Kenji smilte stort da han så den ramme, men Kira havde jo ret han havde jo ikke fåe hjulpet Lacus ned. han tænkte sig lidt ned og kravlede lidt længere ned "det er rigtigt... men jeg ramte da" sagde han vel videne om at det kunne afsløre hans skjulested. han rejste sig op på grenen og fik stukket hovedet ud mellem grandet så man kunne se ham "davs..." sagde han og grinte lidt. han flyttede lidt på sin ene fod, det resulterede i at han mistede fodfestet på den glatte gren og fladt ned fra den ene gren. dog nåede han at få fat i en anden gren og fik trukket sig op "hovsa" grinte han og sad nu på en gren man kunne se ham fra. han sp hen på dem "nu må du passe på hun ikke kommer til skade" sgade han kun fordi han vidste hun havde sit sår, som kunne gøre meget ondt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 8:45

Kira smilede drilsk, han kunne ikke se hendes hånd... "Når jeg synes jeg ikke gider slæbe rundt på dig mere, hvilket nok ikke sker foreløbig.." Han så op i træet og så Kenji stikke hovedet ud imellem nogle grine. han smilede let, men blev hurtigt bekymret da han så Kenji falde.. Han pustede lettet ud da han så han fangede grenene under "Nu kom du ikke til skade?" han nåede kun lige at sige det før kenji udtrykte sin bekymring omkring lacus. han så undrende på ham "til skade? Der sker intet når hun ligger min skulder sådan her, hvis du mener de klap så det kun kærlige klap" han forstod intet af hvad kenji mente.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 8:54

Lacus blev lidt forskrækket da han faldt ned fra den ene gren, hun kiggede op på ham "jeg syntes du skal komme ned derfra så du ikke kommer til skade" hun blev lidt bekymret for om han var kommet noget til. Da han nævnte ordet komme til skade, fik hun en dårlig fornemmelse i maven. Gud ja, hun vidste godt at kenji var bekymret for at det gjorde ondt og det skulle renses. Men hun var ikke sikker på om hun skulle sige noget. Hun var lidt bange hvad der ville ske.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 9:03

Kenji så på Kira "bare rolig jeg er okay.. jeg gled bare" sagde han med et lille smil og så lidt på Lacus. han hoppede ned da hun sagde han burde komme ned. han så lidt på Kira og tænkte lidt på om han skulle sige hvad der var sket og hvorfor han sagde det han gjorde "jeg ved det... det var bare mere...uhm" han var ikke sikker på hvordan han skulle sige det og om han overhoved skulle sige det. men det skulle jo siges "jeg er bare bekymret for Lacus sår på armen" sagde han så helt uden sit smil og så der efter ned i jorden. han viste ikke hvordan han skulle forklare det var ham der var skyld i såret så det håbede han lidt at Lacus kunne sige, for Kira skulle vide det for det sår skulle renses.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 9:06

Kira der stadig stod med Lacus over skulderen roligt nikkede anerkendende til det hun sagde. Kenji burde komme ned, han var også lettet da han stod på jorden. Han så undrende på ham... "sår på armen hvilket sår?" han ventede ikke på nogen af dem svarede og fik Lacus ned og stå på jorden. Han lagde nu mærke til forbindingen og tog blidt fat i hendes hånd og så spørgende på hende "Hvad der sket?" han kunne ikke se såret for forbindingen og havde ingen ide om hvad det var. Han kunne godt mærke han var en smule bekymret, selvom det ikke virkede alvorligt når hun kunne lege i sne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 9:11

Lacus sukkede lidt da kenji snakkede om hendes sår. Hvorfor lige nu... Kunne det ikke vente til senere. Hun foldede sit jakkeærme op og begyndte at tage forbindingen af og fjernede papiret. Og frem kom et dybt sår på størrelse med en teenage dreng mund. Det blødte stadig og lacus så ned i jorden, "jeg var ude for et mindre uheld, det ikke så slemt, det gør bare mere ondt end jeg havde regnet med"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 9:16

Kenji så lidt ned og sank e klump. hvorfor trak hun det ud, der var jo intet uheld. han havde ønsket hun bare havde set han bed hende, for lige nu turde han ikke selv at sige det. godt nok ville han have sandheden kom fremom det var ham, men han var stadig bange for konsekvenserne. han så lidt undskyldene på Lacus, for han kunne godt se hun ikke ligefrem var glad for det blev sagt nu. han så derefter ned i jorden, for han turde ikke se p åKira.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 9:21

Kira lagde slet ikke mærke til Kenji lige nu.. Han så roligt på Lacus arm imens hun fjernede forbindingen og papiret... Han tog fat i hendes hånd og stadig blidt og så på såret.. "HVEM HAR BIDT DIG!?" han så vred ud.. "Det der ligner bestemt ikke noget uheld.. man kommer ikke bare lige til at bide nogen..." hans stemme var hård og det var tydeligt han var gal.. Ikke på hende men på vedkommende han ikke vidste hvem var
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 9:28

Hun lagde godt mærke til at kenji kiggede væk. Hvad skulle hun sige, hun så hvor sur han blev og begyndte at blive lidt nervøs. Hun så væk og kiggede ned i jorden "ø-øhm...s-ser du... Det var ikke med vilje men..." Hun bed sig hårdt i underlæben. Hun syntes virkelig ikke det var særlig morsomt og hun følte sig lidt utilpas. Hun kiggede på kenji med er meget utilpas ansigtsudtryk. Hun kunne ikke få sig selv til at sige, hun kunne jo rigtig godt lide kenji og syntes han var sød.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 9:33

Kenji blev kun mere bange da han hørte hvor vred Kira blev. dette var ikke godt, dette var slet ikke godt. han sank en stor klump og så igen på Lacus "fuck.." hviskede han stille og det var tydeligt han begyndte at diskutere med sig selv eller mere med stemmen i hans hoved "ti stille!" røg det så ud af ham og han slog sig i hovedet. stille flyttede han blikket over på Kira "det må du virkelig undskylde Kira... jeg ved ikke hvad der gik af mig..." sagde han så undskyldende og tænkte Kira nok ville fange at det var Kenji der havde bidt. Kenji stilte sig klar og forventede det værste og det var tydeligt han var nervøs, for han rystede i hele kroppen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 9:36

Kira kunne ikke helt forstå Lacus ikke ville svarer ham, eller det var til Kenji snakkede.. Han så op på ham.. hvorfor fanden havde han bidt hende?? Han så længe bare på ham og gik så forbi Lacus hen og stillede sig foran ham.. "hvorfor bed du hende??" han viste intet i sit blik, han var lige nu helt ulæselig og rørte sig ikke ud af stedet. han stod helt rank og hans afslappede drengede holdning fra før var langt væk, hvis man ikke vidste bedre skulle man tro det var en anden person
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 9:41

Lacus fik tårer i øjnene og kiggede over på Kira og Kenji. Hvad ville der nu ske? Hun gik et skridt frem og tog fat i kiras arm og lændede sig op af ham "kira..." Hun kiggede bekymret op på ham med tårer i øjnene.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 9:45

Kenji så op på Kira og rettede sig lidt op. han måtte mande sig lidt op "det...det kan jeg ikke forklare... det var ikke meningen... det skete bare" sagde han tydeligvis nervøs, men han ville have det ud og han håbede på Kira ville blive sur, for det skulle han da blive. Kenji så på Lacus og smilte svagt, hvorefter han så på Kira "bare sørg for det bliver renset" sagde han stille og sank en klump. han var ikke sikker på om han ville få tæsk eller om Kira bare ville skælde ham ud og så hjælpe Lacus.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 9:48

Kira mærkede Lacus om sin arm og gjorde ikke noget for at flytte hende, men han svarede hende heller ikke for nu. Han så stadig bare på Kenji... "Hvordan kan det ikke være med vilje? Du bider nogen eller du bider dem ikke?" han havde forholdt sig helt rolig indtil nu og da han hørte Kenji sige det ikke var renset kogte han over igen.. "HVAD? Har i ikke renset det.. amen for fanden.." han slog opgivende med øjnene og så en smule vredt på Lacus.. "du burde vide bedre end ikke at rense det, og så render du oven i købet rundt herude og slås med sne.." han sukkede opgivende og kørte frustreret en hånd igennem sit hår
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 9:55

Lacus blev lidt forskrækket da hun så hvor vred han blev over at hun ikke havde fået renset såret. Hun bakkede lidt tilbage fra ham og kiggede på ham "Jeg ved godt det var forkert af mig, men jeg ville ikke ned til sygeplejersken for så at fortælle ham hvad der var sket... det kunne jeg ikke få mig selv til" Hun bakkede længere og længere væk, hun var blevet meget usikker på det her og hun brød sig ikke om det, når kira han var sur. "Undskyld...."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 10:03

Kenji kunne slet ikke lide at Kira blev sur på Lacus, det var jo ikke meningen med det her. han svarede ikke på Kiras spørgsmål, men istedet tog han hurtigt fat i Kiras håndled og sagde "Kira.. du skal ikke være sur p åhende.. det er ikke hendes skyld, det var min skyld og jeg sørgede ikke for hun fik det renset... du skal ikke være sur på hende" sagde han bestemt. det var som om alt han frygt forsvandt da han så det var Lacus det gik udover og det var bestemt ikke meningen, så han ville sørge for det gik over på ham igen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 10:06

Kira så roligt på Lacus og da han ville gå hen til hende mærkede han Kenjis hånd om sin. Han rev den løs men ikke på en voldsom måde. Han gik derefter hen til Lacus og tog fat i forbindingen og det hun havde i hånden. Han tog blidt fat i hendes anden hånd og lagde det løst på.. "jeg har noget forbinding og noget og rense det med.. Men du burde vide bedre.." han sukkede og gav hende et kys på panden og lagde så en arm om hende.. "Kom.. Det skal renses inden der går betændelse i.." han gik et par skridt og kiggede sig så over skulderen "Kommer du Kenji?" han virkede lidt utryksløs lige nu og viste ikke helt hvad han følte.. han skulle bare have renset det sår nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nobu Chan Man 7 Jan - 10:11

Hun kiggede på Kira da han gik hen imod hende og hun kiggede på ham imens han viklede det om hendes håndled. "Undskyld...." Hun kiggede væk og fjernede tårerne fra hendes kinder og kiggede over på Kenji, hun håbede virkelig han var okay. Hun havde jo tilgivet ham, også syntes hun ikke den var længere.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Nød Man 7 Jan - 10:16

Kenji så på dem og vidste ikke hvad han skulle gøre, for han ville jo egentlig gerne med for at være sikker på det blev renset ordenligt, men han var stadig ikke tryg ved Kira. han sank en klump og så lidt ned. han begyndte så at gå hen mod dem, for u var det vigtigst at få det sår renset. han gik tydeligvis med en krig inden i og så ud til at være ved at sprænges. han så ned i jorden hele tiden. så værken på Lacus eller kira. han kig lidt og mumlede.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Felixnyuu Man 7 Jan - 10:17

//Tråd rykket til 3. års sovesal//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

burde komme inden - Page 3 Empty Sv: burde komme inden

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum