Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

4 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 9:57

Grimmjow sukkede og rystede på hovedet og lænede sig frem og tog fat rundt om livet på Lily og trak hende op på skødet så hun havde ansigtet mod hans bryst. Han mumlede lavmælt til Lily "Jeg er ikke sur Lily men lad nu vær med at tude okay.. Kan ikke lide når du gør det.." Efter det skubbede han til bogen som lå på bordet med højre hånd så den røg længere ned af bordet "Her blondie selv om du nok burde have læst den bog før du begyndte på noget med en pige.. Men man kan da kun håbe at du lære af dine fejl selv om jeg da er glad for at det ikke er mig som skal have en unge i en alder af 15.." Han kikkede på Minato med et trist udtryk i ansigtet "At ødelægge sin fremtid i en alder af 15 godt det ikke er mig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 10:02

Fuck. Det her gik bare så fuldstændigt galt på alle måder. Han sank en klump. "Jeg er 16..."
Det lød jo bare på alle måder voksent og modent.
"..jeg.. vi ved godt det ikke er smart. Vi.. Troede også. Jeg mener, hun tager piller." Hvorfor skulle han sidde her og forsvare sit sexliv overfor Grimmjow og Lily!? Især Lily?? "Men.. jeg prøver at gøre det rigtigt fra nu af. Og jeg synes ikke det ødelægger noget. Jeg har.. altid gerne villet have børn. Selv om det er tidligt så. Så vil jeg gøre det så godt jeg kan."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:06

Hun blev lidt overrasket da hun blev løftet og opdagede hun sad på skødet af Grimmjow og uden tøven lænede hun sig ind imod hans bryst. Godt være han var dum nogle gange fordi han var så overbeskyttende men lige nu var det rart... Hun lå med hovedet så hun kunne se de andre. Hun hørte han hviskede til hende og smilede en smule.. Hun var ikke ved at græde... lige nu.. Hun havde kontrol..
Hun satte sig ret op og kiggede på Minato... "Det jeres valg... og du har din bog..." hendes stemme var rolig og utroligt nok til hendes egen overraskelse kontrolleret... "Burde du ikke læse den med Kushina..." hun kiggede rundt.. "Jeg kan ikke se hende her, så måske... måske skulle du finde hende." det lød mere koldt end det var meningen.. Hun var ikke klar over hvor hun havde sin kontrol fra lige nu, men hun mærkede et halv kvalt hulk i sit bryst og lagde sig ind til Grimmjow igen..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 10:09

Okay. Okay. Tilbage til tegningen istedet for at høre folk snakke om at være forældre allerede.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:18

Grimmjow rullede blot med øjnene "fint lad os sige at røde beholder ungen hvad så Minato? Vil du finde et arbejde i en alder af 16? Hvor mange tror du der vil ansætte en fyr på 16 som har en unge der hjemme og en kæreste der aldrig er hjemme pga kampsport?" Han lod ventre hånd glide op og ned ad ryggen på Lily i en langsom bevægelse "Har du overhovedet tænkt alt det baby shit helt ud blondie? Kushina dropper ikke sin kampsport for en baby og da slet ikke i en alder af 15 eller 16.. Senere ville hun nok men nu? glem det.. Selv jeg ville sku tænke meget over det hvis jeg var i dine sko.. Men okay jeg er også lige 3 år ældre end dig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 10:22

"Jeg har tænkt over det," svarede han stille. "Og hun har sagt alle de ting. Vi har snakket om det." Og da de snakkede om det havde han været sikker på de kunne klare det. Men nu - nu blev han i tvivl. "Og jeg har tænkt over det.. selv om du sikkert tror det er jeg ikke komplet idiot. Jeg.. Vi bliver nødt til at klare det, for jeg, vi vil ikke slå et barn ihjel."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:24

Lily forsøgte at ignorere Minato lige nu.. Hvorfor gik han ikke bare... Hun tog fat i midten hans trøje på brystet og holdt godt fast i den med den hånd. Hun begravede sit ansigt i hans bryst og blev siddende.. Hun måtte hellere tie stille, hun sagde en masse ting nu uden at tænke over det. Hun lukkede øjnene og bed sig i underlæben, det gjorde lidt ondt men fik da tankerne til at stoppe for nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:34

Grimmjow fnøs "Hun kan ikke være meget mere end en måned henne. Og hvis hun er det så er det teknisk set ikke et barn da den ikke er andet en et æg med stuff i //jeg er ikke biologi nørd okay xD ved kun at den ikke er i live før efter 3 måned teknisk set..//.." Han mærkede Lily tage fat i sin skjorte og fortsatte med at køre hånden og op og ned ad ryggen på hende..
Han lukkede kort øjnene før han åbnede dem igen og kikkede op på Minato igen "Men helt seriøst Minato brug dog hovedet her.. Hvordan fanden har du tænkt dig at forsøge ikke kun dig selv men en unge og Kushina også.. Kushina vil måske kunne få et stipendium til sin kampsport men hun skal kunne forsøge sig selv ved siden af hvilket bliver svært med mindre hun bor hjemme eller har meget rige forældre som er ligeglade med hvad deres barn laver... Hvilket jeg ikke tror røde har.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 10:40

"Jeg ved det ikke, okay!?" fløj det ud af ham, måske lettere hysterisk. "Jeg bliver bare nødt til at gøre det her!..." han stoppede og trak vejret tungt. "Jeg var.. var gammel nok til at gøre hende gravid," han rødmede let. "Så bliver jeg også nødt til at være gammel nok til at klare det her."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:42

Lily der forsøgte at lukke tankerne ude krøb lidt sammen da hun hørte Minato der hævede stemmen lidt... Hun knugede sig lidt mere ind til Grimmjow lidt og slappede så mere af igen som før... Måske skulle hun gå.. det her... Hun kunne ikke holde det ud og hun vidste ikke hvorfor... Hun kunne mærke hendes krop var fuld af uro og selvom Grimmjow nussede hende på ryggen kunne hun ikke slappe af.. Hun rettede sig lidt væk fra ham og forsøgte blidt at komme ud af hans greb. Hun kiggede ikke på nogen af dem
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 10:44

Okay... Tegning done, og hun ville helst ikke høre mere af en ret så personlig samtale. Stille samlede Larissa sine ting sammen, puttede dem ned i sin skuldertaske, hvorefter hun rejste sig og hurtigt forvandt ned mellem boghylderne, med kinderne ligeså brændende som før af at have hørt på den samtale.

Efter at have rykket hen til et andet bord hvor hun ikke kunne høre dem, sukked ehun stille, og satte sig ned, tegnede videre.

//Larissa 'ude'//


Sidst rettet af Kashi Ons 26 Dec - 10:53, rettet 1 gang
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:49

Grimmjow mærkede at Lily forsøgte at komme ud af hans greb og han sukkede og lukkede øjnene kort før han tog et fast greb om livet på Lily og rejste sig op stadig holdende om hende "Hør blondie jeg gider virkelig ikke denne samtale mere så gør hvad du vil okay.. Du kan beholde bogen jeg snupper bare den bog Genma har liggende.. Men jeg ville tænke mig rigtig godt om vis jeg var dig dog.. For før eller siden finder Pepsi ud af det og så skal du ikke komme og sige at jeg ikke har advaret dig.." Med det gik han fordi Minato stadig bærende på Lily og gik ned mod en anden ende af biblioteket...

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:52

Lily der mærkede hun blev hevet tilbage skulle til at protestere da hun mærkede Grimmjow rejste sig op.. Hun lagde armene om hans hals og hvilede sit hoved på hans skulder... Hun kunne se alt bagved ham sådan og så så hun ikke på Minato.. Hun havde heller ikke set den nye pige gå.. Hun kunne mærke det gjorde det værre for hende og et par lydløse tårer trillede ned af kinderne. Hun ville til at tørrer dem væk da Grimmjow vendte sig om for at gå og hun så direkte på Minato.. Hun skyndte sig at tørrer øjnene og lagde hovedet på siden så hun ikke så ham.. Hun håbede han ikke nåede og se det..

//Lily er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 10:54

"...og du tror ikke jeg tænker mig om allerede?" spurgte Minato halvhøjt efter ham.
Nej. Det gjorde han jo åbenlyst ikke.
Minato var heller ikke selv helt sikker. Især ikke når han så Lilys skuffede ansigt. For helvede, kunne han bare ikk egøre noget som helst rigtigt?
Med endnu et suk tog han fat i bogen og begyndte at læse.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 10:58

Hun kastede et blik op da hun så den høje fyr bære tøsen ud derfra.... Hmm. Betød det at ham... Ham der havde, ja, at han var den eneste der var der tilbage? Han havde virket sød nok, og det her bord var lidt for overbefolket efter hendes smag. Hun kunne ikke brede sine tegninger ordenligt. Et lille suk... Så besluttede hun sig. Han havde også set lidt vildfaren ud... Måske kunne hun hjælpe, bare en smule. Så godt en fremmed nu kunne. Så hun tog igen fat i sin taske, og travede stille tilbage til det bord som Minato nu sad alene ved.

"... Du har ikke noget imod jeg sætter mig her igen, har du?" spurgte hun stille, måske en smule forsigtigt. "De andre borde er overbefolkede."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 11:11

Kensei hørte noget larm længere nede i biblioteket og kikkede på fra den hylde han var ved at gennem gå for en bog han ledte efter.. Han rystede på hovedet og gik over mod de elever som larmede "Gider i godt at dæmpe jer? Det er et bibliotek ikke et larme-rum.." Han kikkede på reolen som var ved siden af dem og smilte svagt da han så han var det rigtige sted.. "Når lad og se F er der.. Fiona Fiona..." Han fandt den bog han ledte efter og pillede den ud af reolen Kampsport blandt eliter stod der på forsiden..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 11:24

"Nej, det er okay," svarede han så neutralt som han kunne. Det var det bedste han kunne klare, venlig var ikke lige en mulighed nu. "Du sad her jo først," han smilede til hende men det blev lidt tyndt. Prøvede at læse et par sider men kunne ikke koncentrere sig.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 11:25

Et svagt nik, og hun satte sig forsigtigt ned, med lidt besvær. "... Forbandet lave stole..." mumlede hun mens hun forsøgte at finde en komfortabel position. Lidt svært med de lange stænger hun havde som ben.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 11:31

Kensei flyttede blikket fra sin bog og kikkede på de to elever som sad ved bordet og flyttede en stol over under vinduet så han fik lyset fra vinduet.. Han satte sig ned på stolen og kikkede undrende på Minato "Er du ikke lidt for ung til og læse om den slags Namikaze?" Han nikkede blot med hovedet til pigen "Hvad er dit navn pige? Har ikke set dig her omkring før.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 11:35

Minato fik vist mumlet et eller andet om at det var til biologi, sensei.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 11:36

Hun så straks op da Kensei talte til hende. "Oh, uhm, Larissa." introducerede hun sig selv med et svagt smil. "Begyndte så sent som i sidste uge. Måske derfor du ikke har set mig."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 11:39

Han nikkede kort med hovedet "Javel ja.. Mit er Kensei Muguruma jeg er kampsport lærer her på skolen.." Han rystede dog hurtigt på hovedet af Minato "Namikaze gider du stoppe med at mumle og glo ned i bordet og kikke på mig når jeg taler til dig.." Han var ikke som så streng han forventede blot at folk faktisk også kikkede på dem de snakkede med i stedet for at glo ned i bordet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Lise Ons 26 Dec - 11:43

"Ja, sensei. Undskyld, sensei." Automatisk rettede han sig op og bukkede let for Kensei. "Jeg sagde at jeg læser det til biologi, sensei." Det her kom til at koste armbøjninger. Fuck.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Kashi Ons 26 Dec - 11:47

"... Så er det jo derfor du ikke har set mig. Jeg dyrker ikke kampsport..." et svagt smil.... Som bev lidt større af Minato. Okay. Det der var egentligt rimelig komisk.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 11:54

"Bedre Namikaze.. Men hvorfor i alder verden skal du læse den der bog du er kun 16 burde du ikke vente til du er 2g'er med det?.. Jeg mente nemlig kun at det var 2g og 3g som skulle læse den og ikke 1g.." Han trak lidt på skulderne imens han flyttede blikket til Larissa "Ja så er det jo nok derfor jeg ikke har set dig.. Du virker også en smule spinkel til at det er klogt for dig at dyrke kampsport."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"? - Page 3 Empty Sv: Gad vide om skolebiblioteket har "Faderskab for Dummies"?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum