Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Brækket arm?!

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Brækket arm?! Empty Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 9:11

Grimmjow åbnede døren ind til sygestuen og gik ind.. Han holdte om sin venstre arm og var ikke i det bedste humør længere...

Han bekymrede sig overhovedet ikke om Lacus var fuldt med ind af døren eller hvor hun var henne af...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 9:25

Acher som havde været i et eksplosivt humør hele dagen, og at det eneste gode der var sket i dag var at han havde modtaget et papir om at han var forfremmet til læge, istedet for sygeplejerske.
Og da døren blev åbnet vendte han sig irriteret imod den og sagde "Og hvad vil d-" men stoppede med det samme med at snakke da han så Grimmjows blodige arm og knoglen der stak ud igennem armenog sagde så "Kom med herhen, så kigger vi på din arm." og han gjorde gestus mod en stol der stod og han rejste sig og gik hen til skabene, hvor alt grej som han skulle bruge stod.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 9:27

Lacus som var gået med ind, stillede sig ved væggen og kiggede over på både Grimmjow og Acher. Hun nænnede ikke at sige nu, men ventede passivt indtil det var hendes tur.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 9:33

Grimmjow gik hen til stolen og satte sig ned og ventede på at Acher kom tilbage...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 9:39

Acher tog de intrumenter han skulle bruge, lagde dem på et metal rulle bord og kørte det hen ved siden af Grimmjow og satte sig på sin egen stol og vendte imod Grimmjow og tog stille og roligt fat i hans arm og spurgte "Hvordan skete det?" og han gav sit til at tørre det værste blodaf armen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 9:42

Lacus satte sig på en af stolene der var henne ved væggen og prøvede at rette sig lidt op. Hun bed sig lidt i læben for at holde smerten ud. Hun havde en smule tårer i øjnene, men lagde ikke rigtig mærke til det, grundet smerten i ryggen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 9:47

"Jeg havde et sammenstød med Lacus på trappen ned fra vores dorms.." Grimmjow pegede med tommeltotten over skulderen hen mod hvor han troede Lacus sad.. Han havde set hende gå stille bag sig da han gik over mod stolen..

Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 9:58

Acher sukkede og nikkede stille, inden spurgte Lacus "Hvorfor er du altid involveret når andre kommer alvorligt tilskade?" Han vendte dog tilbage til at tørre blodet af armen og begyndte istedet at rense såret, men inden han lod vatten med clorhexadin sagde han "Det svir nok lidt..."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 10:02

Hun sukkede lidt "Det ved jeg ikke, jeg er bare så uheldig at det er vanvittigt." Hun kiggede over på dem og håbede Acher kunne ordne det. "Men jeg gjorde det altså ikke med vilje, jeg er virkelig ked af det" Hun tog sig lidt på ryggen og rettede sig op og pev en smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 10:08

Grimmjow for trak en mine men sagde ikke noget ellers.. Han fnøs lidt men valgte at holde sin kæft..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 10:14

Acher sukkede irriteret og blev færdig med at rense detåbne brud, han tog fat i armen, fandt en kanyle med bedøvelse og gav ham et skudt med den i armen, og ventede lidt tid, inden han tog fat i armen og sagde roligt "Bare slap af i armen.." Og han tog fat i armen og begyndte roligt at sætte den på plads igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 10:22

Hun lukkede øjnene da hun hørte at den skulle sættes på plads. Hun fik det lidt ubehageligt og fik en ikke så rar fornemmelse i maven, hun var ked af det der var sket, men var dog selv lidt glad for det ikke var hende det var gået så slemt udover. Men hun ville ønske det aldrig var sket.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 10:27

Grimmjow kom med en hissen men forholdte sig ellers rolig og lod Acher gøre sit arbejde færdigt.. Han prøvede på ikke at blive mere sur end han var i forvejen.. "Hvor længe vil jeg ikke kunne bruge min arm? Jeg har en turnering her i næste uge jeg gerne skulle være med til" Grimmjow kikkede ned på Acher imens han snakkede..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 10:33

Acher fik sat armen ordenligt igen, og tørrede den igen, med et stykke papir, da det stadig blødte lidt, han så så op på Grimmjow og svarede "Ja, hr. Jeager, den tror jeg desværre ikke de kan være med til.. Da du skal holde din arm i ro i otte uger. Beklager meget." Han så så ned på sit arbejde igen og fandt nål og tråd frem, for at sy flængen sammen og han gik stille igang.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 10:38

Lacus kiggede over på dem og sænkede sit hoved lidt. Hun gispede en smule, da hun hørte han skulle holde den i ro i 8 uger. Den havde hun ikke lige forudset, nu fik hun det bare dårligere. Hvorfor skulle hun også bare være så uheldig og endda at det ville gå ud over andre.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 10:46

Grimmjow trak lidt i den højre arm og prøvede at lade vær med at slå ud efter Acher som jo ikke havde gjort noget andet end at passe sit arbejde... "8 uger?! Det har jeg sku da ikke tid til.. Jeg kan sku ikke sidde på min røv i 8 uger.. Jeg har min træning at passe og turneringer jeg skal deltage i"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 10:55

Acher fik syet færdig og klippede snoren over og sagde "Det bliver du desværre nødt til, medmindre du meget gerne vil have en deform arm." Han så lettere strengt på Grimmjow og fandt en skinne frem og satte den på armen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 11:00

Lacus som efterhånden havde siddet på stolen et stykke tid nu. Var begyndt at sidde uroligt på stolen, begrund af kraftige smerter i ryggen. Hun sukkede lidt og kunne mærke, den var hel gal igen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 11:04

"Kan du ikke bare give mig en stærk skinne på eller sådan noget.. Jeg kan godt droppe turneringerne men min træning den dropper jeg altså ikke.." Grimmjow kikkede over mod Lacus kort og rystede på hovedet før han kikkede tilbage på Acher..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:13

Acher så på Grimmjow og sagde "Desværre, det kan ikke lade sig gøre.." Han sukkede stille og begyndte på gipsen. Han undrede sig faktisk over hvorfor Lacus ikke pev, hvis hu altså var kommet til skade? Han skævede over til hende, og så på at hun skar ansigt, som om det gjorde utrolig ondt et sted, og han konkluderede at hun faktisk havde ondt. Men hvorfor pev hun så ikke?
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 11:16

Hun kiggede igen over på dem og håbede lidt det snart var hendes tur, så hun kunne få det overstået. Hun glædede sig ikke ligefrem til at opleve endnu mere smerte.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Shika Lør 10 Nov - 11:26

Grimmjow kikkede på den færdige gips og gjorder en sur mine før han rejste sig op "Er vi færdige nu? Jeg kikker forbi sidst på ugen eller noget" Han gik forbi Acher og Lacus og hen til døren og åbnede den før han gik ud den og smækkede den bag sig..

//Grimmjow ude XD//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:40

Acher sukkede og rystede opgivende på hoved af Grimmjow og vendte sig så imod Lacus og spurgte "Og hvad er derså galt med dig?" Han gik hen til vasken i hjørnet af sygestueen og vaskede sine hænder og derefter disinficerede dem grundigt og gik hen til Lacus.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Nobu Chan Lør 10 Nov - 11:47

Lacus sukkede lidt og kiggede på Acher "Jeg...jeg landede forkert, da jeg prøvede at fuldfører et rullefald, hvilket ikke gik særlig godt. og jeg faldt ned af trappen idag" Hun undlod at bevæge sig for at undgå smerten.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:59

Acher så utålmodigt på hende og spurgte irriteret "Hvorfor kom du så ikke til mig?!" Han sukkede og tilføjede "Men, lige meget, lad mig se på det." Han trådte irriteret et skridt tilbage og så afventende på Lacus. Han kunnemærke at han havde brug for en smøg, sådan utrolg meget brug for en, lige nu, nej, han måtte vente til hun var gået, så kunne han ryge i fred, i fred for forstyrrelser.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Brækket arm?! Empty Sv: Brækket arm?!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum