Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kedsomhed i loungen..

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:05

Genma sad i den store hjørne sofa inden i loungen og kedede sig som en gal. Han havde fået forbud mod at nærme sig fysik og kemi lokalet så nu sad han og kedede sig. Han kunne ikke gå op på værelset eftersom der var stor vaske dag som han kaldet det.

Han strakte sig og faldt sammen i sofaen og gloede lidt på skærmen som nogle tøser sad og så et talk show på. Han rullede med øjnene og smilede så stort og begyndte at lede efter den ekstra fjernbetjening som han viste der lå et sted i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:08

Moka havde planlagt og ligge i sin seng hele dagen, men det var ikke blevet til noget. Der var kommet nogle folk og havde smidt hende ud.. Noget med alle 2gernes værelser skulle rengøres helt. Hun sukkede da hun gik ind af døren til loungen, det her var vel det bedste sted og være. Hun var imponeret da hun så der var næsten tomt, dog sad der en enkelt i hvert fald. Hun besluttede sig for hun ikke gad sidde alene, så hun satte sig hen i den anden side af sofaen. Hun kiggede kort på ham og så op på det store tv der kørte "smidt ud af værelset?" hun kiggede ikke på ham imens hun snakkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:13

Genma kikkede op da nogen snakkede til ham og kom med et smil "Kan man godt sige. Tror først jeg kommer tilbage på værelset engang i aften. Noget med at sengene ikke stod som du skulle og sådan noget" Genma rullede med øjnene og kom med et grin.

Han kikkede på hende og stoppede et kort øjeblik hvad han var i gang med og kikkede hende lidt op og ned før han vendte tilbage til og finde den fjernbetjening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:17

Hun sad og kiggede på tvet der viste en eller anden syg 2. rangs action film.. "Du mener seriøst ikke du ser det her gør du?? Jeg mener... det jo fuldstændig latterlig elendigt.. men hey.. hver sin holdning" hun havde ikke lagt mærke til han rodet efter fjernbetjeningen... Hun drejede hovedet da hun begyndte at snakke igen "hvorfor stod...." mere nåede hun ikke og sige, hun havde ikke lagt synderligt mærke til ham før, hun havde ikke kigget.. Vent, gik han ikke i hendes klasse? Hun sad lidt og kiggede på ham og smilede så lidt før hun kiggede på tvet igen. Hun fortsatte så sit spørgsmål "hvorfor stod sengene ikke ordenligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:22

genma grinte lidt og kikkede på hende og vippede lidt med sin tandstik "Lad os bare sige at Kakashi og jeg har lavet lidt op på den måde sengene stod på og alt sådan noget.. Så det er derfor" Han tog hånden op fra sofaen og viftede med hånden så hun kunne se fjernbetjening "Vil du se hvordan man bedst muligt gør 4 tøser skide sure på 2 sekunder?" Han smilede flabet og rullede sin tandstik over i den anden side af munden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:25

Hun kiggede over på ham igen "ohhh loverboy... du deler værelse med ham.. har sq lidt ondt af dig.." hun havde ikke snakket med Sheena for nyligt, så var ikke klar over de havde slået op...
Hun fik øje på fjernbetjeningen og smilede " og hvordan har du så tænkt dig at klarer det?" hun kiggede på ham med et flabet men interesseret smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:34

"Loverboy siger du? Ja det kan man vel godt kalde ham når han nu faktisk beholder en person i mere end 2 uger. Hvilket minder mig om at nogle skylder mig penge" Han kom med et grin og kikkede på hende imens han trykkede på en knappen med 5 tallet på fjernbetjeningen "Sådan her" Tv'et skiftede til sport og de 4 tøser gav et viin fra sig og kikkede rundt i rummet efter den som havde skiftede kanal med et vredt udtryk på ansigterne.

Genma grinede og smed fjernbetjeningen tilbage ned i sofaen og lænede sig tilbage og kikkede blot på hende.

"Vi deler vist klasse gør vi ikke? Genma shiranui her. Jeg er ikke så god til det med timer så har vist aldrig set dig ret meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:40

"Jep det ham...." hun kiggede på tvet der skiftede og hørte pigerne og smilede lidt.. Hun rykkede sig så hun kunne nå fjernbetjeningen da hun så tøserne komme derned hun kiggede op på dem "Hvis det ikke passer jer kan i finde et andet sted og være... medmindre..." Hun vendte sig om og kravlede med benene op i sofaen og smilede flabet til dem og lod sine bryster hvile på ryglænet så de tydeligt kunne se kavalergangen "medmindre i kom for noget andet" tøserne blev hvide i hovedet og skyndte sig ud.. Moka smilede bare "Kyllinger"...
Hun kiggede over på ham "Moka Akashiya... Men jeg nu heller ikke den der kommer så meget til time, er der kun det absolut nødvendige, så kan være forklaringen..." hun smilede lidt og lænede sig tilbage og smed sine sko på gulvet og lagde benene på bordet.. "så meget bedre" hun lukkede afslappet øjnene og nød roen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:47

Genma smilede og vippede med sin tandstik "Hehe ja det siger du ikke. Jeg finder det bare ikke underholdende nok kan man sige.. Jeg dukker faktisk kun og til fysik/kemi og så frøken tits time, selv om jeg faktisk ikke ved hvad det er hun prøver at lære os" Han trak lidt på skulderne og faldt lidt mere sammen i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:50

Hun smilede "frøken tits.. ahh det vist logik for små høns hvad du laver til den time..." hun sendte ham et flabet blik og kiggede så op på tvet før hun smed fjernbetjeningen hen på bordet. Det var da bedre end det lort der var der før.. Hun blev siddende lidt og kiggede bare på tvet.. "Okay det her er seriøst kedeligt..." hun sukkede opgivende... "utroligt så lidt sjov der er på den her skole.. især nu sheena er blevet så kedelig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:56

Genma begyndte at grine og kikkede blot på hende før han svarede hende "Sheena kedelig? haha ja den er god.. Jeg tror ikke jeg har set hende med den samme fyr siden hun brød med Kakashi. Og skolen er kun så kedelig som du selv gør den Moka"

Han kikkede på tv'et som havde noget football kørende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 9:58

Hun rettede sig op "Er sheena ikke sammen med loverboy?" hun så dybt overrasket ud.. "amen forbandet kælling da...." Hun sukkede og smed sig tilbage i sofaen igen.. Hun var lidt irriteret over at Sheena ikke havde sagt det.... Hun sad lidt før hun kiggede over på ham igen "Og hvordan forestiller du dig så at skolen bliver mere spændende?" hun begyndte og flette sit hår i en stor fletning ned langs den ene side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:04

Genma kikkede blot på hende og smilede flabet imens han vippede med sin tandstik "Kan du huske det der sket i kantinen med cola ud over det hele? det var mig som stod bare det. Jeg har det med at komme på nogle så kaldte dårlige ideer når jeg keder mig for meget. Ihvertfald hvis du spørger Rektor"

Han kikkede lidt på hende og kikkede sig så lidt rundt i rummet og begyndte at regne ud hvad han skulle rykke for at han kunne få fat i ledningerne til aircondition anlægget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:07

Hun rullede opgivende med øjnene og smilede flabet... "Aha.. cola... Pff.. drengestreger hvis du spørger mig..." hun fjernede ikke blikket fra ham og hendes tone var sikker og provokerende "jeg kan finde på LANGT mere interessante ting at lave for at gøre skolen mere interessant... " hun sad lidt og forsvandt hen i sine egne tanker, før hun sagde noget igen "Dine fjollede drengestreger er ikke noget særligt hvis du spørger mig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:14

han kikkede på hende og smilede "Jeg har fået forbud mod at nærme mig fysik/kemi lokalet med mindre der er lærere tilstedet. På et tidspunkt sidste år, før vi fik ny Rektor fik jeg sat sprængt lidt af fysik/kemi lokalet af. Igen kom noget til selvfølgelig men siden der har jeg ikke måtte komme i nærheden af det lokale. Jeg blev da også smidt hjem i en måneds tid og sådan noget"

Genma rejste sig op og gik hen til en bogreol som stod ved væggen overfor og skubbede den lidt til højre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:17

hun kiggede bare på ham uden synderlig reaktion... Hun lagde sig ned i sofaen på maven da han gik over til bogreolen og kiggede på ham "Prøver du og imponere mig eller hvad, men alle de ihh så drilske ting du har lavet, som bare er VIIILLLDDDTT Interessante?" hun smilte flabet og stemmen var fuld af ironi.. hun hvilede på sine arme så hun kunne undgå og mase sine bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:24

Han vendte blot hovedet og kikkede på hende kort før han trak på skulderne "Næh men du sagde bare selv at det kun var drengestreger så ville blot sige hvorfor jeg kun laver dem nu. Men kan da godt snakke om andet hvis du hellere vil have det"
Genma vendte hovedet og kikkede på reolen og så mod døren før han satte den ene fod op på stolen ved siden af reolen og kravlede op på reolen og begyndte at pille lidt ved aircondition anlægget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:28

Hun kiggede kort op på tvet, og da hun kiggede op på ham igen var han oppe på reolen "Hvad fanden har du gang i? Du ved godt hvis du piller ved det der, så går det ud over os.. og jeg har ikke planer om at skulle ud herfra foreløbig...." hun sukkede opgivende.. Mænd.... Hun kom pludselig i tanke om hvorfor hun nogle gange bare undgik dem... store legebørn hele lortet.. Hun vendte sig om på ryggen... Den her skole, det var fandme børn alle sammen, næsten...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:32

"Jeg piller bare lidt. Bare rolig har ikke tænkt mig at slukke for den. Vi kan jo ikke have at folk smider tøjet jo" Han grinede lidt inden han lod sig falde ned på gulvet igen hvor han landede på sine fødder og traskede over til sofaen igen.
Hans mobil begyndte at ringe og han tog den ud af lommen men puttede den hurtigt i lommen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:34

Hun overvejede lidt hans ord og i samme øjeblik han var ved at hoppe ned åbnede hun munden "vent vent vent.. .arghh pis... det var ellers en ret god ide" Hun smilede lidt for sig selv og hørte så hans mobil og kiggede op på ham og så han ligge den i lommen.... "Er kæresten efter dig?" hun kiggede op i loftet og slappede af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:49

"Naah mere en ven. Men gider ikke snakke med hende nu" han satte sig i sofaen igen og smed det ene ben over kanten..
"Men hvad med dig? Nogen speciel?" Han kikkede på hende og vippede lidt med tandstikken før han rullede den lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:54

Hun smilede lidt over hans spørgsmål.. Det spørgsmål havde hun ikke hørt i 100 år... "en speciel er ikke min kop te.. Jeg en fri fugl, trives bestemt ikke i bur." hun snoede noget hår fra fletningen imellem sine fingre og kiggede på det "Har prøvet det, spild af tid...." Hun flettede fletningen ud igen og kørte fingrene igennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 10:58

Genma smilede til hende og nikkede "Ja sådan er der jo nogle som har det. Har det vel også selv sådan lidt nogen gange. Men er sku ved at blive træt af alle de tøser her på skolen. De er sku alt for lette at få fat i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 11:01

Hun satte sig op og sad lidt tættere på ham og kiggede på ham. Hun havde sat sig sidelæns på sofaen med benene i skrædder stilling "jaa måske for dig, for en tøs som mig, så tøser ikke nemme... de stikke lidt af" Hun kunne ikke helt lade være og smile lidt over det "fyrene derimod, dem snor man bare om lillefingeren... Pff.. svage unger hele bundtet.. Begynder sq og tvivle på om der findes rigtige mænd her på skolen" hun smilede lidt og sad og lejede med sin tungepicing, hun lod den komme ud imellem læberne og holdt den der og bevægede den fra side til side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Gæst Ons 3 Okt - 11:09

Genma kunne ikke lade vær med at grine over noget af det hun sagde. "Ja tøser er sku ikke nemme. Og drengene er noget vattet noget. De eneste jeg faktisk tror der har nogen rygrad her på skolen er enden gay eller i et forhold"

Han tog sin tandstik ud og smed den ned i lommen. Han strakte sig lidt og gabte "Det er ved at blive sent. Måske man skulle tjekke om de er blevet færdige med værelset.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed i loungen.. Empty Sv: Kedsomhed i loungen..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum