Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når alt ramler

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Når alt ramler Empty Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 9:30

Lotus stormede rundt inde på sit værelse.. Hun tog puden og kylede den imod væggen... Hun banede og svovlede, men da det ikke hjalp tog hun et glas på bordet og kylede det imod væggen.. Hun stod og kiggede på det splintrede, og faldt sammen ned af døren ud til badeværelset.. Hun trak vejret en smule hurtigt og gemte sit hoved i sine arme der lå rundt om sine ben... I hendes øjne kunne alt være lige meget lige nu... Hun kunne mærke en trang til at tudbrøle, men nægtede.. Hun var ikke SVAG!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 9:54

Grimmjow kom gående hen ad gangen da han hørte noget larm inde fra Lotus værelse. Han gik til hendes dør og åbnede den uden at banke på og gik ind.
Han blev en smule overrasket da han så rodet og det ødlagte glas på gulvet. Han glemte at lukke døren efter sig da han uden tøven gik hen til Lotus og knælede ved siden af hende og lagde en hånd på hendes skulder.
"Hey Kitten du okay?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:16

Hun blev siddende uden at rykke sig.. Hun holdt sit hoved gemt.. Hun ignorerede også det faktum han bare var gået ind uden at banke på. "Jeg har det fint...." hun svarede med en kold stemme der ikke lød påvirket af noget. Var der noget hun havde øvelse i var det at gemme sine følelser i hendes toneleje
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:24

Grimmjow lod hånden falde fra hendes skulder "Er det mig, nogen andre eller begge som har gjort dig så sur?"
Han satte sig ned på sine ben ved siden af hende men rørte hende ikke.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:28

"Jeg troede du var ligeglad... Har du ikke noget bedre og tage dig til anyway...?" hun rørte sig stadig ikke ud af stedet og knugede sin hånd fat om skolejakken på det ene ærme.. Hun kunne mærke hun stadig var rasende, og forsøgte lidt at kontrollere det på den måde
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:32

Han kikkede på hende et stykke tid uden at sige noget og tog så pluselig fat i hende og trak hende ind til sig imens han holdte om hende med begge arme. "Jeg er aldrig ligeglad Lotus. Og vil jeg aldrig være heller" Mumlede han..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:37

Hun kunne mærke stilheden om dem, og blev derfor også overrasket da han pludselig trak hende ind til sig.. Hun nåede ikke at reagere og fandt sig selv begravet i de velkendte arme med hendes hoved imod hendes bryst og hun mærkede fristelsen for at blive der men skubbede sig fri og rejste sig op og gik over og stillede sig og kiggede ud af vinduet.
"Du siger du ikke er ligeglad, men alligevel ved du tydeligvis ikke noget af det der går mig på, selvom du er grunden..." hun lød mere kold end hun havde planlagt, men det var for sent at ændre på nu..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:41

Grimmjow mærkede hende rive sig fri og sukkede og rejste sig op "Det eneste jeg ved som jeg kan have gjort er det med navy seal. Hvis jeg har gjort andet så må du sige hvad for det ved jeg faktisk ikke hvad skulle være" Han foldede hænderne over kors foran sig og kikkede på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:43

Hun blev stående og hendes ellers ranke stolte holdning falmede en smule og hun lagde den ene arm over sin mave så hun holdt fast i den anden på den anden side... "det handler ikke om du vil være navy seal.. jeg ikke dum jeg kender dig, og vidste du ville sådan noget..." hun holdt en pause og kiggede stadig ud "men det gør ondt du konstant har ting du ikke snakker med mig om.. Du snakker normalt med mig om alt, men på det sidste er du begyndt at holde op med det.. Navy seal, det med din dojo..." hun kunne mærke hendes vrede lagde sig og hun blev mere ked af det og stoppede derfor med at sige mere. Hun ville ikke lade det overtage hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:48

Grimmjow lukkede øjnene kort og tog hænderne ned langs siden. "Jeg har bare ikke vist hvad jeg skulle sige Lotus. Det er ikke fordi jeg ikke vil snakke med dig om ting som går mig på, men det er bare ikke mig at snakke om sådan nogle ting. Jeg sidder og grubler over det i stedet for" Han kom med et suk og lænede sig mod bordet som stod bag ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:51

"men du snakker med Genma om det.." hun var ved at kløjs i sine egne ord og havde svært ved at sige dem.... "Vi har altid kunne snakke... os 2... Ingen andre... Hvorfor har det ændret sig??" hun havde en masse i hovedet hun egentlig gerne ville sige, men hun kunne alligevel ikke få sig selv til det.. Hvis han ikke kunne forstå hvad hun mente kunne det også bare være lige meget... Alt kunne være lige meget.. Hun åbnede vinduet og satte sig i det med benene ud og forsøgte at trække vejret roligt. Hun havde lidt brug for noget luft, men havde ikke lyst til at forlade sit værelse lige nu.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:57

Han kikkede over på hende "Genma har prøvet det samme som jeg. Men det er selvfølgelig ikke en grund går jeg ud fra.. Jeg kan godt forstå vis du føler at jeg skubber dig væk Lotus men det gør jeg ikke. Det er absolut ikke det jeg prøver på"
Han gik hen mod hende med stoppede ved den seng som stod tom og satte sig ned på den "Jeg vil gerne snakke om alt det som går dig på Lotus. Jeg har ikke rigtig så meget jeg går og bekymre mig om udover hvad du synes om at jeg vil være en Navy seal. Det med dojo'en er blevet løst ihvertfald til jeg kommer hjem så det er klaret" Han kikkede op på hende.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 11:01

En vinde blæste en af hendes rottehaler om på ryggen. Hun havde placeret sine hænder i kanten så hun støttede ekstra så hun ikke faldt ud. Hun hørte ham komme tættere på og sætte sig i sengen. "Giv mig en god grund til at snakke med dig om mine bekymringer når du ikke vil snakke med mig om dine..." Hun kiggede på intet tidspunkt på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 11:03

"Jeg har jo ikke nogen ud over det med den Dojo, navy og dig.." Han sukkede dybt og lænede sig tilbage mod væggen og kikkede op i loftet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 11:04

Hun trak vejret dybt for at bevare kontrollen... "Nej men du valgte også ikke at snakke med mig om de ting.... Dojo var ikke før jeg trak det ud af dig..." hun lod hovedet falde lidt og lød pludselig oprigtigt trist "hvorfor er det sådan?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 11:09

Grimmjow viste ikke helt hvad han skulle svare så forblev tavs lidt før han så svarede "Jeg ved det ikke Lotus. Jeg er ikke god til og snakke om ting som går mig så meget på som den dojo gør. At Genma snakkede om det er fordi han selv havde hørt noget fra en nogle i dojo'en"
Han viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv lige nu.. Han lænede sig frem over og satte sig med armene på benene..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 11:13

Hun kunne ik helt lade være og føle hele hendes verden brasede sammen.. Alt gik galt, og alt var lidt noget lort.. Hun sad noget tid og kiggede ud før hun rejste sig og lukkede vinduet og gik ud på badeværelset hvor hun tog noget vand i hovedet og slukkede vandhanen igen og stod lænet hen over den, med hænderne støttende på håndvasken. Hun kunne mærke hun rystede lidt, og havde mest lyst til bare at sætte sig på gulvet igen men blev stædigt stående
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 6:39

Grimmjow gik hen til døren ud til badeværelset og kikkede på Lotus "Hør Kitten jeg vil være brand ærlig lige nu og sige at jeg ikke helt er klar over hvad jeg skal sige. Jeg undskylder for at jeg på en måde har skubbet dig væk og at jeg ikke har været god til at snakke med dig om det noget før".

"Men hør tænkte om du ville med ud en dag..Du ved bare os to.." Han kikkede lidt ned i gulvet og kløede sig lidt i nakken..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 8:12

Hun kunne hører han kom hen til døren og blev stående uden at kigge op.. Hun lyttede til hvad han sagde og kiggede bare ned i vasken. Hendes tanker fór igennem hovedet på hende og hun havde svært ved at takle det. Hun hørte igennem sine tanker at han snakkede igen og vendte hurtig fokus. Hun vidste dog ikke hvad hun skulle svarer.. Hendes rysten i benene blev værre og hun måtte give efter og satte sig ned med siden til ham, hun sad med sine fødder bagud på hver side af hende. "Jeg forstår bare ikke hvorfor du intet har sagt" hun holdt en lang pause og forsøgte at samle sig og sin vejrtrækning men det var lidt umuligt på nuværende tidspunkt så hun fortsatte "Jeg har altid følt jeg kunne snakke med dig om alt, og har også gjort det. Derfor gør det så ondt når du ikke gør det samme." hun kiggede stadig ned.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 8:34

Han sukkede og satte sig ned med det ene ben bukket op og det andet liggende foran sig. "Jeg vil også gerne snakke med dig om alt det som går mig på Lotus. Men jeg har været lidt urolig for hvad du ville synes om det med Navy Seal.. Og det med den gamle..Du ved jo hvordan jeg er med ham..Han er stort set alt jeg har tilbage ud over Lily og dig så jeg går bare med det selv."

Han kikkede op på hende "Men jeg vil gerne snakke mere med om det hele vis du gerne vil"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 8:40

Hun kiggede op på ham med tårer i øjnene... "Jeg har heller ikke andet end dig og Lily.... Min far.. han er som du ved ikke noget der værd at snakke om..." Hun kravlede om på alle 4 og kravlede hen imod ham og henover hans ene ben og satte sig imellem hans ben og og lagde sit hoved på hans brystkasse og tog lidt fat i hans skjorte med sin ene hånd "Jeg ved udemærket godt hvem jeg er sammen med, og vidste godt du ville vælge sådan noget.. selvfølgelig bekymre jeg mig da, men hvis det gør dig lykkelig så det sådan det skal være" hun snakkede med en lav tone der bar tydelig præg af at være ked af det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 9:06

Han satte sit andet ben ned og tog den ene hånd ned under hendes hage og løftede hendes hovedet og smilede til hende "Jeg er glad for at du føler sådan, jeg ønsker bare ikke at du skal være ked af det så vil gerne gøre det godt igen"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 9:11

Hun kiggede op på ham da hendes hage blev løftet og smilede lidt "du kunne begynde og snakke med mig om tingene. Vil gerne ha du stoler på mig, som jeg stoler på dig..." hun tørrede en tårer væk der var ved at trille fra hendes ene øje
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 9:21

"Jeg stoler på dig Lotus. Jeg ville ikke være sammen med dig hvis jeg ikke gjorder. Jeg har bare været bange på en måde om hvordan du ville tage det med det hele og sådan.." Han smilede til hende og tog fat og livet på hende og trak hende ind til sig og holdte om hende med begge arme..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 9:25

Hun kiggede på ham hele tiden imens han snakkede "Jeg ville hellere have du sagde det til mig. I stedet for et år efter" hun smilede til ham da han trak hende ind til sig og lagde sit hoved ned på hans bryst og trak vejret dybt et par gange "og jo.. jeg vil gerne lave noget. bare os 2"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum