Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et nyt medlem

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 10:33

Lotus smilte lidt og følte hendes fødder forlade jorden, hun lagde armene op om halsen på ham og trak sig selv lidt op. Hun hørte godt Tyson men valgte at ignorere ham for nu. Hun svingede benene rundt om livet på grimmjow så hun kunne holde sig oppe og smilte flabet til ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 10:34

Lacus kiggede op Tyson og sagde "Oh hej Tyson, Det her er Kira, han er ny i vores klasse og han er meget sød" Hun smilede til ham og kiggede på Kira.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 10:41

Kira kiggede på drengen der kom gående hen og stillede sig ved siden af Lacus. Da han var lidt højere kiggede han ned på ham, ikke på en nedværdigende måde, men han var jo højere, i hvert fald lidt. Han smilte bare til Tyson "Som frøken Lacus sagde er mit navn Kira og jeg den nye udvekslings student fra Miami" han kiggede på Lacus kort og så på Tyson igen "er der andet jeg kan være behjælpelig med at svarer på?" han smilte flabet til ham "ellers vil jeg fortsætte min samtale med frøkenen ved siden af dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 10:46

Grimmjow hørte et kort sekund Tyson's stemme og kikkede over på dem. Han grinede da han så hvor sur Tyson var på Kira og pressede Lotus tættere ind til sig imens han sagde med et grin "Hør Kira skal vi træne lidt samme senere i aften når jeg er færdig med hende her. Jeg kunne vise dig lidt rundt bagefter"
Han slikkede Lotus kort på halsen inden han vente blikket mod Kira igen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  SirDuckbutt Lør 4 Aug - 10:49

En lang pause. Tyson stirrede på Kira, der virkelig var ved at gå ham på nerverne. Han lod sin tommelfinger glide ned i sin bukselomme og lagde sit hoved en smule på skrå, "...... har du en smøg?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 10:51

Hun grinte lidt over hans kommentar "Beklager Kira, men han er måske lidt sent på den.. vil intet lovet" hun smilte flabet og kiggede over på Tyson "synes du blev så stille..." hun ville sige mere men blev distraheret af Grimmjow der slikkede hende på halsen og hun drejede hovedet imod ham igen og kiggede ham i øjnene imens hun bed sig selv i læben
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 10:54

Lacus fniste lidt af Kira's kommentar "Du blev lidt stille Tyson, det ligner dig slet ikke" Hun kiggede på ham og kiggede derefter på kira og sagde "Du er godt nok en Charmør" hun rødmede lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 10:57

Han kiggede kort op på Grimmjow "det en deal, ohh og lotus.. tag den tid i synes, han kan jo altid hente mig på mit værelse"
Han kiggede på Tyson som han vidste hvad hed fra de andre. Han syntes godt nok ikke han var særlig høflig men var jo hans eget problem. Han smilte bare til ham "Hvis jeg røg ville jeg ikke have den kondi jeg har nu, jeg beklager men kan ikke hjælpe dig."
Han hørte Lacus komplimentere ham og smilte en smule flirtende til hende "Jeg er bare mig selv, men tager det da som et kompliment og takker mange gange"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 11:03

Grimmjow kom med et grin og svarede "Fedt du burde nok kunne finde mig på håret" han rykkede lidt på hovedet og løftede så Lotus helt op og begyndte at gå mod døren ud mod deres sovesale.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  SirDuckbutt Lør 4 Aug - 11:09

Tyson kiggede kort på Lacus, så på Kira og så på Lacus igen. Han rystede stille på hovedet af hende med et lille smil, lagde sin hånd på hendes ryg og skubbede hende ind i Kira, "så må I to turtelduer hygge jer. Jeg går ned i byen og køber smøger." Han vendte sig om for at sige farvel til Grimmjow og Lotus, men så at de var på vej væk. Han kiggede en sidste gang på Lacus og Kira og gik så.

//ude, bitches!! xDD <3//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 11:15

Lotus lænede sig helt ind til ham og holdt rundt om ham og smilede til de andre, hun havde lagt hovedet på hans skulder så hun kunne se dem. Hun rystede opgivende på hovedet og tænkte for sig selv at sådan fik man ikke en pige.. Hun skyndte sig at råbe inden de drejede om hjørnet "Hyg dig Lacus.." Tyson var vendt om så hun nåede ikke at sige noget til ham

//Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:16

Lacus snublede da Tyson skubbede hende ind i Kira. Hun nåede ikke at få benene ordentlig på plads før hun blev skubbet "Wuah!!!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:19

Kira skulle til at sige noget, men så pludselig at Lacus faldt imod hende og han gik et skridt frem og greb hende i armene så hendes bryst var imod hans og han smilte sødt til hende "er du okay?" han hjalp hende op og stå igen og viste ikke nogen reaktion på han lige havde haft sit svulmende brystparti mast imod sin brystkasse, selvom han inderst inde ikke kunne lade være og reagere på det. Han kiggede på Tyson der gik og smilte lidt "tror sq ikke han kan lide mig". "Han kiggede på Lacus igen "Nååh men jeg har noget tid og slå ihjel til de 2 er færdige" han nikkede imod Grimm og Lotus "så hvad med jeg giver dig en cola eller lign i kantinen, går ud fra i har sådan en" han smilte flirtende til hende og sørgede for at holde øjenkontakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 11:22

Lacus smilede til ham og sagde "Tak fordi du lige grab mig, og jo det lyder forresten hyggeligt, lad os bruge tiden på det i mellemtiden" hun smilede til ham og rødmede lidt.

// Kantinen //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 11:24

Grimmjow vinkede med sin ene hånd og sagde "Ciao ses på et tidspunkt" og forsvandt rundt om hjørnet.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:26

Han sikrede sig sit skab var låst og gik efter hende til kantinen //Kantinen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem - Page 2 Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum