Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rum nummer 7.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Rum nummer 7. Empty Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 22:49

Hum di dum. Endnu en dag hvor man fik et 12-tal. Nå, det kørte som det plejede. Kakashi kom ind på værelset og smed sine ting, hvorefter han uden videre lagde sig på sengen og samlede sin trofaste bog op - med titlen 'Icha Icha'.


Sidst rettet af Kakashi Hatake Fre 3 Aug - 12:11, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:04

Genma kommer ind på værelset og ser Kakashi ligge på den ene seng. "Når så det er dig jeg skal dele værelse med i år Kakashi. Glad for det da er en man kan holde ud" sagde han imens han gik over til det bord der stod tættest på den seng som Kakashi ikke lå på og stilte sin taske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:30

Han så op da Genma kom ind, og et bredt grin spredte sig over hans læber. "Ej hvor cool. Kunne ikke have ønsket mig en bedre roomie end dig." han grinede og lagde for en gangs skyld sin bog fra sig. "Det skal nok blive et sjovt år, det her!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:03

Genma kikkede tilbage på Kakashi og grinede "Vi kommer til og gøre denne skole usikker. Og så går grimmjow her også, det kan kun blive alt for godt"

Han kastede en bøtte til ham og sagde "Her du glemte den hos mig sidst du var der. Tænkte du ville kunne bruge den" på bøtten stod med en pæn skrift 'Healing cream'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:13

"Ah. Ja den brugte jeg jo dengang det her var et sår," et let grin idet han hentydede til arret der løb vertikalt over venstre øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:21

Genma nikkede og svarede "Ja det kan jeg godt huske. Ked af at jeg ikke kunne være der men sad i sne til halsen sammen med Raido længere nord på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:22

"Det er kun godt du ikke var der. Ellers havde du nok også endt i ulykken." mumlede han lettere dystert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:35

Genma vendte sig om og lænede sig mod bordet "Sikkert ja. Nårh ja jeg mødte Jiraya-sama på vejen herop og han bad mig give dig denne her. Sagde at du sikkert ikke havde den" Han tog en bog op fra sin taske og kastede den til ham.
På forsiden var der et billedet af 2 nøgne piger farven på bogen var grøn og på sidden stod der 'Icha Icha Twins.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:37

"Ooo, en ny!" han grinede begejstret. "Fuck hvor dejligt. Tak for at du gad aflevere den for ham!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:39

Genma grinede bare og legede lidt med sin tandstik som han havde i munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:41

"Nå, men hvad har du ellers fået tiden til at gå med siden vi sidst sås?" spurgte han med et grin. "Sprængt flere toiletter i luften? Charmeret flere hunkøn?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:49

Genma grinede og svarede "Sprænge i luften er så farligt et ord, jeg har bare hjulpet dem med at få en større kumme. Og det med hunkøn jooh der har nok været et par stykker selv om jeg nu hellere ville have været i et par af drengenes bukser"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:50

Han grinede. "Ja, mine har du jo været i." han smilede skævt. "Du kan altid komme hvis du får lyst," et grin og et blink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:56

Genma smilede med et glimt i øjet og trillede sin tandstik rundt "Ja det har jeg jo, det var nu meget sjovt. Men det må vi jo kikke på" sagde han imens han gik hen til sin seng og tog jakke og skjorte af og begyndte at rode rundt i sin taske efter en t-shirt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:02

"Som sagt; du kommer bare. Du ved jeg altid er klar til endnu en omgang." han smilede og satte sig til at læse den nye Icha Icha.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:06

Genma mumlede "Jeg ved jeg har lagt den her et eller andet sted grr". Han ledte et stykke tid mere efter den og gav så op.

"Fuck det jeg finder den imorgen" Sagde han og lod sig falde bag over på sin seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:07

"Hvad leder du efter?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:19

Genma svarede uden at vende hovedet "Bare den t-shirt jeg plejer at sove i. Men det går nok jeg finder den på et tidspunkt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:20

"Ah. Ja, det skal sgu nok gå. Det er jo ikke fordi jeg ikke har set dig uden t-shirt før," han grinede mens han selv begyndte at klæde sig af, før han endelig lagde sig under dynen, kun i boxer shorts.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:24

Genma rejste sine hofter og åbnede sit belte og skubbede sine bukser ned så de faldt ned til hans ankler. han slog dem let af fødderne men blev liggende oven på dynen i sine boksershorts det var alt for varmt at ligge under en dyne lige nu synes han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:34

Han smilede skævt. "Nå... Nogle kapitler her og så må det vist være sengetid hvis jeg skal kunne stå op til at sidde og læse i klassen i morgen!" grinede han og gik igang med at læse igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:37

Genma kikkede over på Kakashi og smilte mens han fiskede efter en ny tandstik på bordet.
"Er du sikker på du faktisk får sovet Kashi. det gjorder du ikke sidste gang du sagde det" svarede Genma og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:39

".. Vi får se." var hans kryptiske svar, leveret med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:43

Genma vendte sig om på siden og støttede sit hovedet på den ene hånd imens han kikkede på Kakashi. Jeg fatter ikke at du kan sove i den varme seriøst Kashi. Jeg er ved at dø af, man skulle tro vi boede oven på fyret eller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:46

"Jeg tror vistnok også jeg glemte at lufte ud idag," indrømmede han med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rum nummer 7. Empty Sv: Rum nummer 7.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum