Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et uskyldigt smil

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et uskyldigt smil Empty Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:02

Lily gik roligt hen af gangen, hun havde en forbinding om hånden og gik en smule langsomt.. Hun bandede lidt over sin egen ulykke, og hvor typisk det var for hende.. Hun sukkede lidt og stoppede op og kiggede rundt. Hvor var det nu sygeplejersken skulle være.. hun stod lidt og lyste så op i et smil og kom i tanke om hvor hun havde fået at vide det var. Hun drejede om hjørnet og gik hen til døren og bankede på "Uhmm undskyld er her nogen?" hun stod høfligt udenfor døren og ventede


Sidst rettet af Lily Raine Tors 2 Aug - 6:58, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:10

Acher så hen imod døren og sukkede lavt "Hvorfor banker de altid på istedet for at komme brasende ind?" men så rejste han sig op og åbnede døren, han så en pige med rødt hår, stå på den anden side, hun var temmelig nuttet og han sagde "Kom bare indenfor."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:19

Lily kiggede op på ham da han åbnede døren og smilte forsigtigt "tak.. jeg var ikke sikker på om du havde nogen herinde, så jeg.. jeg ville ikke brase ind." Hun gik ind igennem døren og stoppede midt i rummet og stod og holdt fast på den ene arm med den raske hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:26

Han smilte blot mildt til hende og sagde "Det kan jeg sagtens forstå." Han så så på hendes hånd og spurgte "Er det hånden jeg skal kigge på?" Han lavede også en gestus hen imod en stol der stod overfor hans egen og sagde "Du må gerne sætte dig."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:28

hun kiggede op på ham "jaa.. jeg er lidt klodset og kommer galt af sted fra tid til anden..." hun sukkede lidt og gik hen og satte sig taknemmeligt i stolen. Hun kiggede på ham "jeg håber ikke det forhindre mig i at spille guitar.. men.. jeg ved ikke noget om det" hun kiggede ned på sin hånd der stadig var forbundet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:46

Han smilte sødt til hende og spurgte "Hvad er der sket med den?" Og han tog hendes hånd, og løsnede forbindingen. Han så på hendes hånd, med et intenst blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:49

Hun lod ham gøre som han ville og forsøgte at sidde stille selvom det gjorde lidt ondt. Da han spurgte hvad der var sket kiggede hun op på ham kort og kiggede så hurtigt til siden "Jeg..." hun rødmede lidt og følte sig en smule dum "jeg skulle skære noget frugt, og... så skar jeg mig selv i hånden.." hun fumlede med at få ordene sagt og snakkede lavt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:55

Han så på hendes hånd, og nikkede sammentykkende "Ja, det er et rent snit, men det virker ikke dybt. Skete i dag?" Han så op på hende, inden han rejstesig og sagde "Uanset hvad skal de lige disinficeres." Og han fandt klorhexadin og vat frem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:59

hun kiggede på sin hånd og så på ham "uhmm... nej det skete i går.. men jeg tænkte det gik over, men det bliver ved at gøre ondt.." hun kiggede på sin hånd "min søster beordrede mig at få det tjekket" hun kiggede på ham med store urolige øjne "er det slemt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 7:19

Han smilte beroligende til hende og sagde så "Nej, det er ikke særlig slemt, men du er nødt til at få det renset med det samme en anden gang." Han hældte lidt klorhexadin på vatten og skulle til at duppe på hendes sår, men inden det sagde han "Det kommer nok til at svig lidt."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 7:30

Hun kiggede op på ham "undskyld.. jeg troede bare det var en skramme.." hun kiggede lidt skamfuldt væk.. Hun hørte ham sige det nok ville komme til at svie lidt og hun nikkede bare roligt på hovedet og bed sig selv i læben og lukkede øjnene forberedt på det nok ville gøre ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 8:46

Han nikkede og sagde "Ja, det er meget normalt at folk tror det.. Men bare husk at rense det en anden gang så." Han smilte blidt til hende og han begyndte at dubbe på hendes sår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 9:39

Hun åbnede øjnene og kiggede på ham en smule overrasket "jeg troede ikke det var så vigtigt men skal jeg nok.." hun forsøgte at smile lidt og ignorer smerten. "tror du jeg kan spille guitar?" hun kiggede uroligt op på ham med store bedende øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 9:58

Han så smilende på hende og sagde "Jeg tror du skal lade din hånd hvile i en til to dages tid, før du anstrenger den for meget. Jeg binder den lige ind, så der ikke kommer nogle bakterier i såret." Han smilede venligt til hende og fandt vat og bandage frem og mens han begyndte at binde den ind spurgte han så "Er du god til at spille?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:01

Hun fulgte ham med blikket da han hentede forbinding og holdt hånden stille imens hun ventede.. "Hmm må nok hellere lade være så" hun sukkede en smule trist og kiggede ned. Da han spurgte til hendes evner rødmede hun en smule "jeg gør det mest fordi det gir mig ro, men folk har sagt det lyder godt" hun trak lidt på skuldrene "er ikke sikker på om det passer eller om de bare vil være søde" Hun smilte genert til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:13

Acher smilede og så på hende og spurgte "Men husk, hvis din hånd gør ondt, må du ikke spille. Men ville du måske spille noget for mig når din hånd er blevet bedre?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:20

Hun kiggede på ham med store øjne "spille for dig?" hun tøvede lidt, men han havde jo hjulpet hende og været sød ved hende... Hun kiggede ned i gulvet lidt og så meget eftertænksom ud før hun kiggede op "Jo.. det.. det ka jeg nok godt" hun sank en klump "hvad vil du hører?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:36

Han så på hende og sagde "Det du er bedst til.." Han smilte og så så ud af hans store vindue og så på Lily.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:49

Hun kunne ikke lade være med at føle sig en smule usikker over han kiggede på hende og hun fumlede lidt med fingrene "Jeg ved ikke hvad jeg bedst til.. jeg .. jeg spiller mest fordi jeg kan lide dt jo" hun kigggede op på ham imens hun fjernede den tot hår der var røget ned i hovedet på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 11:05

Han smilte og sagde "Det du føler at har lyst til at spille den dag så, lyder det ikke som en god idé?" Han rejste sig kort for at strække sig og åbne vinduet, men satte sig hurtigt igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 11:29

hun nikkede til ham "Okay... det skal jeg nok... men nu.." hun rejste sig " jeg må hellere gå.." hun smilte undskyldende og bakkede hen imod døren "tak for hjælpen. Skal nok være forsigtig" hun kiggede på sin hånd og var uopmærksom et kort sekund og gik ind i døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 22:32

Han rejste sig hurtigt op og var henne ved hrnde på et meget kort sekund. Han så på hende og sagde "Du må hellere få noget is på.." og han fandt en ispose frem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 23:07

Hun kunne ikke lade være at rødme og følte sig dum. Hun kiggede op på ham "is? Uhmm nej.. det okay.. jeg går tit ind i ting.. Desuden gjorde det ikke ondt" hun blev stående stille og kiggede bare afventende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 23:15

Han sukkede og så utålmodigt på hende og sagde "Der skal is på ellers kan du få en grim bule." og så tog han fat om hendes håndled og førte hende hen til den nærmeste stol.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 0:41

Lily overvejede om hun skulle blive ved at insitere på det var okay, men hun besluttede sig for det nok var bedre at hører efter. Hun sukkede lidt og satte sig i stolen en smule utilfreds.. "Hvis jeg skulle ha is på hver gang jeg kom til skade ville jeg sidde herinde altid." hun kiggede op på ham "Jeg har det altså fint.. ingen grund til bekymring.. har prøvet værre" Hun smilte forsigtigt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et uskyldigt smil Empty Sv: Et uskyldigt smil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum