Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skideballen

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Skideballen Empty Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 5:12

To måneder. Ja, der var næsten gået to måneder siden, Tyson havde set Acher, og han var mildest talt ved at blive sindssyg. Og den møgsygeplejerske havde ikke ladet høre fra sig overhovedet - ikke en eneste sms. Tyson havde forsøgt at holde sit temperament nede, men nu var det nok, og han havde tænkt sig at give Acher en så stor skideballe, at han ikke ville glemme den lige foreløbig.
Tyson gik med hastige skridt ned af gangen. Han havde lige fået fri og havde derfor stadig skoleuniformen på (han havde dog smidt jakken ind i sit skab). Der gik ikke lang tid, før han stod foran døren til skadestuen. Han havde bare at være der. Nu var han forberedt og klar på det, så det ville være noget møg, hvis han ikke var der... eller hvis der sad en elev inde hos ham.
Han tog en dyb indånding, før han aggressivt begyndte at banke på døren.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 5:38

Acher som lige var kommet tilbage på skolen, og endelig nået indenfor på skadestuen, og kun lige havde sat sig ned på sin stol og kommet en smøg i munden og skulle til at tænde den, da der blev banket aggressivt på døren og sagde bare højt "Kom ind." Han havde været hjemme for at tage nogle kurser, alt imens havde han ikke haft tid til at skrive eller holde kontakt med nogen som helst, men nu var han endelig tilbage, dog kunne udmattelsen godt ses på ham, hans hår var trukket tilbage i en hestehale, han havde poser under øjnene og i det hele taget så han bare træt ud.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 5:45

Tyson blev i et kort øjeblik lettet, da han hørte Achers stemme, men han sørgede for hurtigt at erstatte lettelsen med vrede, før han tog i dørhåndtaget og gik ind. Hans hjerte sprang et slag over, da han fik øje på Acher siddende i stolen, præcis som han plejede, og der gik et par sekunder, før han lukkede døren i efter sig.
Han stod lidt og så på ham med et både studerende og irriteret blik, før han lagde armene over kors og mopset sagde, "... du ligner lort."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 5:55

Acher så på Tyson, og vendte sig så om og tændte sin smøg og sagde "Tror du ikke godt jeg ved det?!" Han blev helt irriteret, han havde selvfølgelig regnet ud at der ville komme en skideballe, men ikke at Tyson ville sige at han lignede lort, i hvert fald ikke som det aller første. Han sukkede og åndede dybt ind og pustede så ud igen, og vendte så sit blik imod Tyson igen og sagde "Og du ligner en lille skoledreng."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 6:02

Tyson krummede øjenbrynene. Vovede han virkelig at være flabet overfor ham, når han bare sådan var stoppet med at kontakte ham i to måneder? Den mide havde ikke ret til en skid lige nu, det var helt sikkert.
"Jeg er højere, end du er. Så luk," han gik hen til Acher og hev smøgen ud af munden på ham og satte så på hans skrivebord, stadig med blikket fastholdt på ham, "du ved godt, hvad jeg vil have, ikke?" spurgte han nærmest truende og placerede smøgen ind mellem læberne.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 6:07

Acher kiggede op på ham med et vredt blik, det var den første smøg den dag, hvor vågede Tyson at tage den, han lænede sig tilbage, lagde armene over kors og sagde "Hvad end det er du vil have, så får du det ikke medmindre jeg får min smøg igen." Han bed hårdt sammen og så utrolig utilfreds ud.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 6:14

Prøvede han virkelig at afpresse ham? Det var Tyson, der var vred, så det var kun ham, der havde ret til at afpresse! Acher kendte tydeligvis ikke spillereglerne.
Han tog et langt hvæs af smøgen, tog den ud af munden og sørgede for at holde den et godt stykke bag sig, så Acher ikke kunne få fat i den, "jeg giver dig den tilbage, når jeg får en forklaring på, hvorfor fanden du ikke har kontaktet mig i næsten to måneder. Og du må hellere skynde dig, inden smøgen forsvinder helt," sagde Tyson irriteret og tog hånende et hvæs til, før han så afventende ned på ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 6:31

Acher så på ham med et irriteret blik og sukkede mindst lige så irriteret og sagde "Fint, jeg har haft travlt. Jeg var i England, på kurser. Har ikke haft tid til noget som helt, ikke engang at spise ordenligt, som du nok kan se, men jeg har haft for travlt til at kunne holde kontakten med nogen som helst. Så, gi' mig den nu!" Han så irriteret på Tyson og rakte hånden ud efter smøgen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 6:36

"England, huh?" Tyson lænede sig lidt tilbage for at holde smøgen lidt længere væk fra Acher, stadig med blikket på ham, "det ville have taget dig et minut at skrive det i en sms til mig. Eller du kunne i det mindste have sagt det til mig, før du tog afsted," han gav Achers arm et dask og tog et langt hvæs til af hans smøg og pustede røgen i hovedet på ham, "du fortjener overhovedet ikke denne her smøg, når du er sådan et egoistisk røvhul."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 6:45

Acher så på ham med et vredt blik og svarede spydigt "Det var jo ikke nødvendigt, du har jo overhoved ikke prøvet at tage kontakt til mig heller." Han rejste sig op og gik over til den håndvask der var i det ene hjørne og vaskede kort sine hænder, før han atter vendte sig imod Tyson igen og lod sin ene hånd løber igennem sit hår, for at få de små stykker af undslippet hår væk fra ansigtet og tilføjede "Men lige meget med det. Jeg havde travlt, fik ikke tid til at tænke over noget som helst, ikke engang hvem det skulle siges til." Han gik hen imod Tyson og stillede sig overfor ham med armene over kors.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 6:56

Tyson svarede ikke på det første, Acher sagde. Tog bare i stilhed et hvæs til. Tsk, det var jo ikke ham, der skulle kontakte Acher. Sådan var det bare ikke, det... det stod i de uskrevne regler! Og det vidste han udmærket godt!
Han så igen hen på Acher, da han snakkede til ham igen, "nå, du havde travlt? Du tænkte ikke over det? Jamen, så er det jo helt forståeligt og helt okay," sagde Tyson med en skarp sarkastisk tone. Han brød sig ikke om, at han stod der og spillede stor og rejste sig derfor selv op... bare lige for at minde ham om, at han var højere end ham. Hans vrede tone matchede hans blik, "ikke en skid du har været på kurser. Du har set en eller anden i England, har du ikke? Drake har været væk samtidig med dig, og jeg tror fandme ikke på, det er tilfældigt! Kurser er slet ikke så tidskrævende eller trættende, det ved jeg!" blodet pumpede hurtigere og hurtigere rundt i hans krop, som han kunne mærke, han blev mere og mere irriteret.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:04

Acher så på ham med et endnu mere irriteret blik end før og spurgte "Tror du virkelig jeg har været sammen med Drake?!" Troede Tyson seriøst at han havde været sammen med Drake? Han anede intet til at Drake havde været væk. Og Acher så på ham og sagde "Desuden så ved du jo intet om hvor krævende det er at være på læge kurser, hvis du bare vidste hvor hårdt det er, tror jeg ikke at du ville stå og beskylde mig for at være sammen med en anden." Han havde da fået tilbudet i England, men han havde ikke accepteret. "Desuden så jo, jeg tænkte på at kontakte dig, men jeg var jo ikke i stand til det, når jeg ikke har haft tid, og hvis du virkelig er så mistroisk, så prøv og ring til min søster og spørg hende." Han skulede til Tyson som om han var åndssvag.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 7:10

"Ja, det tror jeg seriøst!!" svarede Tyson hårdt og direkte tilbage, før Acher fortsatte. Han lyttede til resten af hans latterlige plapren og stod så bare og stirrede surt ned på ham i lidt tid, før han førte sin frie hånd hen til ham med håndfladen opad, "fint. Så giv mig din mobil," beordrede han i dyb seriøsitet. Han skulle hurtigt finde ud af, om den mide til Acher havde været på de såkaldte 'kurser', han snakkede så meget om, og nu havde han selv forslået at låne mobilen, så bordet fangede.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:17

Acher så på ham og tog sin mobil op af lommen, trykkede ind på sin søsters kontakt og rakte den til Tyson, mens han sendte ham et irriteret blik. Han håbede ikke at Aria ville flippe på tværs ved dette, men han kunne kun håbe. Han så på Tysonog lagde den i hans hånd.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 7:26

Tyson blev lidt overrasket over, at der ikke var nogen indvendinger, men tog mobilen og førte den op til øret med en irriteret bevægelse. Mens den ringede, begyndte det stille og roligt at gå op for ham, at han skulle til at snakke med Achers søster. Det føltes mærkeligt. Han havde ikke regnet med at skulle snakke med nogle af hans familiemedlemmer, ligesom Acher ikke skulle snakke med nogen af hans... bortset fra William, men det var noget andet.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:31

Acher stod blot og betragtede ham, med armene overkors og et irriteret blik.
Og som telefonen var stille, blev den pludselig taget og der blev sagt "Hej Acher. Hvad så? Er du kommet godt hjem?" Stemmen var meget lig med Acher's dog, var den blidere og mere feminin, og fyldt med en optimisme, og i baggrunden kunne man hører et barn lege rundt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 7:35

Tyson nåede ikke at tænke mere over det, før telefonen blev taget. Hendes stemme mindede lidt og Achers, og Tyson dannede hurtigt et billede af en kvindelig Acher inde i hovedet. Han rømmede sig lavt, før han begyndte, "ja, hej, undskyld forstyrrelsen, men det er fra Mountain High. Jeg har lånt hr. Arkwights telefon," han så kort på Acher, så væk igen, før han fortsatte, "vi skal bare høre, om De har nogle papirer eller beviser på, at han har været på kursus de sidste to måneder til vores... vores arkiv."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:42

Aria svarede "Ja, det har jeg, han var på kurser og i praktis på The Royal London Hospital. Hvorfor vil de vide noget om det, hr.?" Og der blev stille i telefonen, mens der blev ventet på et svar, dog kom der et lavere "Daniel, stop, mor snakker lige med en fra onkels arbejde." og der lød en stemme fra et lille barn "Onkel Acher? Må jeg også tale med ham? Kommer han snart igen? Jeg savner ham.. Moooo-aaar, sig han skal komme tilbage! Han er så sjov." "Stille Daniel, gå lige derover og leg, kan godt være at du kan snakke med ham bagefter."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 7:51

Tyson lyttede til, hvad der lød som en lille dreng i baggrunden. Onkel Acher? Virkelig? Han havde aldrig tænkt over hans familie. Han vidste godt, han ikke burde været overrasket over, at han havde en nevø. Han var trods alt i starten af 30'erne. Men blev han virkelig set som den sjove onkel? Det virkede så surrealistisk.
Tyson rømmede sig igen, "vi skal bare lige have skrevet det ind i vores papirer, så der ikke sker nogle misforståelser. Jeg... vent lige... ah, hr. Arkwright opdagede lige, han havde dem i tasken," sagde Tyson roligt og fortsatte høfligt, "jeg beklager meget at have taget din tid. Vi får ikke brug for nogle papirer alligevel."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:57

"Okay, men så en goddag til dem, hr." Og Aria lagde på.
Acher stod stadig med armene over kors og sagde blot "Nå?" Han løftede et øjenbryn og tilføjede "Ellers kan du jo gå til rektor, hvis du heller ikke tror på hende." Hans blik var stadig lige irriteret og han sukkede, smøgen var væk, sikke et spild. Så han gik hen til skrivebordet og samlede sin pakke med cigaretter og lighter op og tændte en ny, og nød det første hvæs af den.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 8:03

Tyson lagde på og så irriteret på Acher. Tsh, han kunne slet ikke klare, hvor skadefro, han var. Han var tæt på at række tunge af ham, da han gik hen og tændte smøgen. Han burde være glad for, at han ikke løj, men han var irriteret over at have taget fejl. På den anden side... så var der én ting, han manglede at gøre. Tyson så ned på mobilen, fandt Drakes nummer under 'kollega Drake Ross' og skrev en besked; 'hej, jeg har virkelig nydt de sidste to måneder <3' og sendte den.
Sådan, tænkte han, og så utålmodigt ned på displayet, mens han ventede på svar.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 8:08

Acher så over på Tyson som.. Skrev en besked på Acher's egen telefon? Han nærmest kastede sig over Tyson for at få fat i sin telefon og spurgte "Hvem skrev du til?!" Han så på ham med et vredt blik og rev mobilen fra ham og gik ind i sendte beskeder og så at der var skrevet en besked til Drake.. Han så op med et blik der bare sagde jeg slår dig ihjel og som han skulle til at løfte hånden som for at slå Tyson, løder et BIB fra hans mobil og han åbnede sms'en og læste den.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 8:15

Tyson løftede først blikket, da Acher skulle til at springe på ham og hev mobilen ud af hånden på ham, så han nåede ikke at gøre modstand overhovedet. Han åbnede munden og skulle til at komme med en lang tale om, hvordan han så meget havde lov til at gøre sådan noget, idet han hørte bippet. Nu var det hans tur til nærmest at kaste sig over Acher, "hvad står der, hvad står der?!" sagde han utålmodigt.
Drake, der var på ferie i Amerika efter en lærerkongres samme sted, havde svaret 'hej. Jeg har godt hørt, du skulle på kursus. Det er godt, du har nydt det. Jeg kommer tilbage på skolen næste mandag, så må du fortælle mig alt om det, okay? Drake <3'
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 8:21

Acher så på Tyson og havde aller mest lyst til at skrive herre flirtende tilbage til Drake, men skrev blot 'Hej Drake. Min mobil blev taget og der var en der skrev til dig, men skal nok forklare nærmere når du er tilbage.' Han vendte sig imod Tyson og vrissede "Hvad skulle det til for?! Hvorfor skulle jeg være sammen med andre? Andre interessere mig ikke! Hvornår trænger det igennem din tykke hovedskal!" Han vendte sig og lagde sin mobil i lommen på sine tæt siddende sorte jeans og røg videre, men han prøvede at slappe af så han ikke ville flå hoved af Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Mar - 8:27

Tyson læste beskeden over Achers skulder og begyndte, som han læste længere og længere ind i beskeden, at indse, at ham og Drake ikke havde været sammen de sidste to måneder. Men da han så det sidste hjerte, bragte det hans pis i kog. Hvorfor... sendte... Drake... Acher... hjerter?!
Han rykkede et skridt væk fra ham og så rasende på ham, mens han talte. Da han var færdig, tog han hans smøg og skoddede den i askebægret, der som altid stod i vindueskarmen, før han igen vendte sig mod ham, "hvad helvede skulle det hjerte til sidst til for?! Og du siger ingenting til det! Det er sgu da klart, han går og flirter med dig, når du indirekte tager dit tøj af og bøjer dig forover for ham! Du opfører dig som en desperat tøjte sammen med ham!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skideballen Empty Sv: Skideballen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum