Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En tom Kantine.. (PRIVAT)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 3:24

Lucas satte sig halvvejs op lænende på sine hænder, han var stadigvæk overrasket over hvad der lige var sket. Han var selv halvvejs rød i hovedet, men forsøgte at ignorer det og alle dem der kiggede. Han kunne se at Lily ikke havde det særlig sjovt lige nu, og forsøgte at hjælpe.
"Det er okay, det var et uheld, det kunne ske for alle", han gav hende et forsikrende smile, "det gør ikke noget, ingen af os kom til skade...." Han var dog ikke helt sikker, så spurgte for en sikkerheds skyld, "du kom ikke til skade, vel?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 4:05

Lily der bare ignorerede de andre omrking hende kiggede op da han ikke lød sur. Hun så på ham med sine store trist øjne og rystede let på hovedet.. "nej jeg... well.. jeg landede jo på dig..." og igen fik hun sagt noget der lød fuldstændig forkert.. "jeg mener.. det var jo dig det gik mest udover.. Og nu.. nu kigger alle... undskyld jeg ville ikke skabe unødvendig opmærksomhed jeg bare.. well..." hun sad lidt før hun sagde mere.. "klodset"...
Hun fik langsomt rejst sig og pillede nervøst ved enden af hendes ærmer. Hun havde mest lyst til bare at løbe sin vej men blev stående.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 4:17

Han rejste sig også og smilede til hende, "det okay, det vare bare et uheld og ingen kom til skade". Han blev ved med at ignorer folk, også selv om han ikke brød sig om at folk kiggede, "lad dem kigge hvis de ikke har bedre at tage sig til", de fleste var i det mindste gået tilbage til hvad de var igang med. Han stod sådan lidt akavet og kiggede på hende, han var ikke helt sikker på hvad han nu skulle gøre, men hun virkede ikke rigtigt til at have løst til at være her, så han spurgte, "vi kan gå et andet sted hen hvis du vil?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 4:51

Lily der stod og forsøgte at være så usynlig som mulig, noget hun var vandt til, blev lettet da Lucas kom med den kommentar om de folk der kiggede. Det gjorde nemlig at de alle sammen vendte sig om. ENDELIG...
Hun kiggede op på ham da han spurgte til om de skulle gå, var hun SÅ tydelig at læse? Hun nikkede først bare stille men samlede sig så "Det vil jeg gerne.. Måske jeg skal vise dig rundt. I hvert fald den første gang?" hun sendte ham et lille smil, det første siden de var væltet, eller hun var væltet ned over ham var det jo egentlig..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 7:14

Hun virkede til at have det bedre allerede, og han ville også selv gerne videre, der var alligevel ingen grund til at blive i kantinen længere. "Så hvor skal vi starte?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 8:34

Lily gik over og tog sin guitar efter hun havde rettet lidt på sin nederdel. "Uhmm... lad os først komme ud på gangen, og væk fra folk her" hun sendte ham et smil før hun gik foran ham ud på gangen

//tråden er rykket til gangen //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En tom Kantine.. (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: En tom Kantine.. (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum