Når hjertet gør ondt.

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Når hjertet gør ondt.

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 7:25

Kira gik hurtigt ned af gangen. Han var lige ankommet, han havde faktisk kun lige taget sine ting op på værelset. han havde spurgt den første han mødte.. Hun var ankommet. Han måtte finde hende.. emails var bare ikke nok.. Han havde savnet hende helt vildt. det gjorde helt ondt. Hun var ikke på sit værelse, måske i kantinen?
flere tøser forsøgte og snakke til ham, nogle af dem var bare venner men han havde ikke tid til at stoppe for nogen. han måtte finde hende nu!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Geografisk sted : Mountain High

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Når hjertet gør ondt.

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 7:35

Lacus kom gående ned af gangen. hun havde sat sit hår op i en hestehale og havde sin skoleuniform på. Hun havde lagt sine ting på værelset og valgte at gå ned af gangen. Hun gik hen imod sit skab og var glad for at være tilbage. Hun glædede sig til endelig og se kira igen, når han nu ankom. Hun stod og kiggede lidt på ind i skabet og vidste ikke rigtig hvad hun skulle der. Nogæe drenge kom hen til hende og havde vidst også savnet hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334

Vis brugerens profil https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 7:47

Kira drejede om hjørnet og var på vej til at dreje igen for at gå hen til kantinen, men så han det.. Det umiskendelige lyserøde hår.. og den krop.. han stod lidt helt fortabt i sine egne tanker.. Nøj hvor havde han savnet hende.. Han rystede let på hovedet og fik vækket sig selv igen.
han gik med bestemte imod hende da han så en masse fyrer omkring hende. fuck dem, de kunne rende ham.. Han tog fat i hendes hånd og drejede hende så han kiggede hende i øjnene og på et split sekund fik han smækket hendes skab i og skubbede hende op imod det og fangede hendes læber i et dybt kys. han var fuldstændig ligeglad med folk kiggede, han havde savnet hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 7:53

Lacus blev drejet rundt og med et øjeblik bæev hun presset op af skabet og blev næsten ædt op af et kys. Hun lagde mærke til det var Kira og kyssede ham igen på samme måde. Drengene omkring dem kiggede på hinanden og en af dem tog i kira og skubbedr ham kraftigt væk. Han tog fat i lacus og løb ind på drenge toilettet. Før lacus noget, at opfange noget som helst blev hun trukket ud på drenge toilettet og han låste sig inde med hende på en af toiletterne . Hun stod op af væggen og ham presset op mod hende.

De andre fyre omringede kira og sagde "lad hende være vi så hende altså først"
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 7:56

Kira der ikke rigtig nåede og reagere fordi han var overvældet af glæde var på vej efter dem, men nåede det ikke før der stod en flok drenge i vejen... Han kørte sit hår tilbage... "Jeg er ret ligeglad hvad i tror, Lacus er min og jeg er hendes.. og hvis jeg var jer ville jeg flytte mig.." han så roligt på dem og hans stemme var rolig.. Hans let åbne skjorte viste tydeligt hans tato, og hans hud var solbrun efter sommeren hjemme i miami.. hans bukser sad tæt men havde aldrig forhindret ham i at bevæge sig.. "jeg beder jer kun 1 gang pænt.. flyt jer..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:06

Drengene kiggede nedladende på KIra det troede ikke rigtig han kunne gøre noget imod en flok fyre. En af fyrerne gik hen imod ham og sagde "Hør her... Vores boss er meget interreseret i frøken lacus, hun er jo også en populær pige. Oh hendes krop... Ja hvem vil ikke have en tur med den. Vi havde tænkt os at skiftes ad, du kan joine hvis du vil, men du bliver nok først den sidste hehe" de andre fyrer grineder lidt.

Inde på toilettet var lacus presset op af væggen inde på en af toietterne. Han kyssede hende groft og hun bed ham i læben og gav ham en lussing. Med det samme sagde hun "lad mig være!!! Lad mig komme ud herfra... NU!" Lacus var blevet rasende. Han kiggede på hende og smilede og sagde "nu har jeg dig endelig alene så hvad tror du selv!" Han tog fat i hendes arme og pressede dem op af væggen og kyssede hende groft igen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 8:09

Kira der havde forholdt sig rolig, kunne godt mærke han blev gal.. slåskamp på første dag, det var bestemt ikke godt.. pepsi ville flippe hvis hun opdagede det.. han sukkede lidt opgivende... Der var intet og gøre, han kunne ikke efterlade lacus med ham... Han havde ikke glemt hvor skrøbelig hun var.. Han gik et par skridt tættere på dem og kiggede på ham der havde snakket. Han kiggede bare og uden tøven slog han hurtigt en knytnæve midt på hans næse.. ellers stod han roligt som om han intet havde gjort.. han kiggede koldt på de andre og afventede om de ville gøre noget
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:16

Fyren der blev slået ned af Kira trak sig sammen og tog sig om næsen. De andre kiggede lidt på ham der brød sammen og fik et glimt i øjet og de gik alle sammen imod ham og begyndte at slå ud efter ham.

Lacus drejede sit ansigt så han kyssede hendes kind i stedet for og gav ham et slag i hovedet med sit eget hoved. Han fik et chok og trak sig tættere på hende og samlede begge hendes hænder i han ene hånd og han tog fat i hendes hage, han kiggede på hende og sagde " Du plejer da ikke og være så problematik Lacus. Hun skulede til ham og vidste hun var i problemer også på første skoledag, det var bare nedern for hende.

Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 8:18

Kira undgik en del slag, men fik også en del slag.... et i maven, et på kinden, og så et i øjet..great... det gav helt sikkert et blåt øje, og han havde ikke tid til det her.. Han sparkede hurtigt ud med benene og fik væltet et par af dem og resten slog han hårdt i hovedet med en knytnæve. Han skyndte sig igennem dem og hen imod herre toilettet, han havde ikke tid til deres pis! Han tog i døren ind til toilettet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:23

Alle fyrerne lagde sig nedpå gulvet og ømmmede sig.

Inde på Drenge toilettet var den sidste fyr igang med at åbne Lacus skjorte med sin frie hånd og hun prøvede at sparkede ud efter ham men han satte hurtigt sit ben imellem hendes ben for at forskrække hende, Lacus blev rasende, den eneste der skulle røre hende på den måde var KUN Kira.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 8:25

Kira åbnede døren ind til toilettet, og der var kun 1 bås med lukket dør, desuden var det tydeligt hvor larmen kom fra... Han gik hen til båsen og hamrede hårdt på den 2 gange... "jeg ret træt af jer idioter, så du får 1 chance.. åben den her dør nu, ellers skal jeg love for du vil fortryde det... jeg er træt af jeres pis og finder mig ikke i det mere.... og hvis du har rørt hende.." han kunne ikke selv holde tanken ud og havde ikke helt tålmodighed på der blev svaret så han sparkede en gang på døren, uden at bryde den op.. "ÅBEN SÅ DEN LORTE DØR!"
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:33

Fyren kunne hører en komme ind på toilettet og da han så hørte en sparke på døren vidste han godt hvem det var. "Nå de idioter kunne åbenbart ikke holde dig tilbage tids nok til jeg var færdig med lille Lacus." Lacus gav ham dræber blikket mens han kiggede på hende. Han knappede hendes bluse op så man kunne se hele hendes bryst. Hans øjne lyste op da han så hende bryst parti. Lacus kiggede væk og følte sig ydmyget og udstødt. han åbnede sin mund og sagde "Tænk du har taget for alle os, tænk alt det vi kunne have fået, hvis vi havde taget hende noget før, jeg må hendes bryster er godt nok flotte, tænk du har hygget dig med hende uden os, sikke en skam jeg får hende nu. han kyssede hende groft igen og begyndte at rage på det ene af hendes bryst.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 8:37

Kira der allerede var gal blev lige kørt det sidste stykke der gjorde han fik nok og han smadrede sin skulder imod døren gentagne gange, og da det ikke virkede, og hans skulder blev øm sparkede han på den. Der skulle 4 solide spark til før døren fløj op..
synet der mødte ham fik ham til at se rødt.. Lacus skubbet imod en væg, hans ben imellem hende der, og hendes skjorte åbnet, og hans hånd på hendes bryst... Det tog ham 2 sekunder og hive fat i fyren og ud af båsen og hamre ham med ryggen først imod væggen på den anden side ved siden af vaskene... Han blev stående i åbningen til boksen imellem Lacus og ham.. "Aldrig nogensinde om jeg vil tilgive det der... hvad fanden bilder du dig ind? tror du tøser bare et noget du kan gøre noget med som du vil?? Om det havde været lacus eller en anden det ændre ikke en skid.. det bare ikke okay det der.. om jeg skal banke det ind i dig, skal jeg sørge for du ikke glemmer det!" han knyttede begge hænder og så koldt på fyren
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:47

Fyren blev hevet ud af båsen og ind væggen, han så lidt overrasket på Kira "Slap dog af mand, det her jo kun for hyggens skyld, jeg har længe villet have noget af hende og det skal du fandme ikke ødelæggefor mig.

Lacus kiggede på dem begge og gik hen imod dem. Hun kiggede koldt på fyren og sagde til ham "Jeg er ikke et stykke legetøj man bare bruger når man lige har lyst til det" Hun knyttede sin og gik tæt hen til ham. Hendes skjorte var stadig helt åben og fyren kunne ikke lade vær med at kigge på hende bryst parti, det lagde Lacus mærke til og slog ham med det samme med en knytnæve lige i ansigtet. Fyren tog sig til kinden og kiggede overrasket på hende, det gjorde rasende at en pige slog ham for første gang. Han knyttede sin og slog kira lige i ansigtet, og bagefter gik han imod lacus og skubbede hende ind i væggen og slog hende med en knyttet hånd lige på hendes kindben. han sagde til hende "ALDRIG, SKAL DU LÆGGE EN HÅND PÅMIG DIN SÆK" Lacus faldt sammen og blev helt rød på kinden, aldrig havde hun oplevet en dreng slå hende så hårdt før. Fyren gik hen imod hende og tog fat i hende om halsen og holdte hende lidt oppe. Lacus kom mednogle små lyde af smerte, i både ryg og ansigt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 8:53

Kira så en smule forvirret på hende da hun gik frem, men han blandede sig ikke. han blev dog overrasket da han så hende slå ham. aldrig havde han set hende sådan, aldrig.. men han havde nu ikke noget imod det. Han nåede lige og se en knytnæve flyve imod ham så han nåede ikke og flytte sig. Den ramte lige på næsen, som før havde været brækket af Tyson, og han kunne mærket blodet flyde ud da han tog håben op og tørrede det væk.
Da han så op så han fyren slå Lacus og holde hende imod væggen. Det var dråben, no more mr nice guy.. så kunne han få 1 års eftersidning hvis det var det pepsi ville han var fucking ligeglad. han gik hen og slog konsekvent på den arm som holdt lacus fast så den knækkede sammen.. Han tog far i den og brækkede hånden om på ryggen så fyren var tvunget til at være bukket fremad... Han fik smækket fyrens hovedet ind i båsen et par gange på den måde før han slap hånd og lod fyren komme op, men kun for at placere 2 hurtige knytnæve slag i hovedet på fyren og et i maven som skubbede ham ind i den boks han havde stået med Lacus i før.. han vendte sig derefter om og tørrede igen noget blod væk da smagen ramte hans mund. Han gik hen og fik hende op og tog sin jakke af og gav hende den over skuldrene... "kom... " han kørte blidt en hånd ned over hendes kind og lukkede et par knapper i hendes skjorte.
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 8:58

Fyren lå og ømmede sig inde i båse, det havde han ikke regnet med og han lod være med at sige noget til dem.

Lacus rejste sig op og holdte sin ene hånd på sin kind og kiggede på kira, "Du bliver altså nød til at ordne den næse før vi går ud herfra" Hun tog noget papir og gjorde det vådt og gav det til ham så han kunne fjerne resten af blodet der løb ned til hans mund.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 9:00

Han smilede lidt over hendes kommentar.. "du burde måske bekymre dig mere om dig selv, jeg har prøvet værre"..." han tog dog imod papiret og forsøgte og få det til at stoppe dog ville det ikke så han smed det våde papir ud og tog noget nyt som han holdt op til næsen "tror bare vi ska gå direkte op på værelset.. Det her stopper ikke bare lige.. er bange for han brækkede den igen" han kiggede irriteret på fyren i boksen men gad ikke bruge mere energi på ham, så han lagde i stedet armen om Lacus og trak hende ind til sig og gav hende et forsigtigt kys på panden.. "Kom.. lad os gå.." han trak hende roligt imod døren
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 9:05

Lacus kiggede på Kira, medet lidt smilende blïk, " Det var dig der kom mest til skade her, jeg klarer mig, det giver mig sikkert bare et blåtmærke senere, og min ryg....ja detgiver nok nogle ømme punkter imorgen" Hun gik ud af toilet døren og ventede på Kira.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 9:07

Kira kiggede en sidste gang på fyren i boksen før han gik med hende.. "Jeg nok også mere vandt til det ned du er.. men.. jeg nødt til at spørge.. hvad var det der før? har aldrig set dig sådan" han så roligt på hende og tog hendes hånd med den hånd der var fri
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 9:10

Hun kiggede på ham som et spørgsmålstegn "Nå du mener slaget....tja lad os bare sigejeg har mandet mig lidt op over ferien, gider ikke være den total følsomme lille pige mere, jeg er træt af det, og han gik gjorde mig så vred, og tog på mig som om jeg var hans legetøj, det finder jeg mig ikke i mere!"

hun holdte hans frie hånd og gik stille og roligt ned af gangen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 9:12

han løftede et øjenbryn og smilede flabet til hende.. "Nååh nååh.. vil det sige jeg heller ikke må?" hans tone var drilsk og han stoppede op og hev hende ind til sig og flyttede sin hånd fra næsen som endelig var stoppet med at bløde.. Han kiggede hende dybt i øjnene og holdt hende tæt ind til sig med den nu frie hånd
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 9:14

Lacus kiggede flabet på ham " Det kommer helt an på, om du klarer at jeg ændret mig lidt" Hun blinkede med det ene øje og kiggede ham bagefter dybt i øjnene og gav ha et hurtigt kys på munden.
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 9:16

Han smilede charmerende.. "Jeg klager ikke... Må indrømme det rent faktisk tænder mig lidt" han smilede provokerede og snurrede hende så rundt så de kunne gå videre... "vi må hellere forsvinde ind på mit eller dit værelse så pepsi eller en af lærerne ikke lige finder os i denne tilstand, vil være en dårlig start på året... eller værre start" han grinede lidt og gav hende et kys på kinden.
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Nobu Chan on Man 12 aug - 9:21

Hun kiggede overraskende på Kira "Nå så det gør det hehe" hun blev drejet rundt og de gik videre. " Du vælger selv hvilket værelse vi skal være på" Hun var begyndt at køle lidt ned efter den hårde episode, hun varglad for at være sammen med Kira igen. " Hør, det hermå du egentlig undskylde, det her er min skyld denne gang"
Nobu Chan
Nobu Chan

Indlæg  Felixnyuu on Man 12 aug - 9:22

Han smilede roligt til hende og rystede let på hovedet.. "nej det deres skyld fordi de idioter... og jeg egentlig ligeglad.. vil bare gerne være sammen med min pige alene nu.." han drejede op af trappen imod sovesalene
Felixnyuu
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen