Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rejsen~ (Privat)

2 deltagere

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 3:02

"Modne. Tsh..." mumlede Tyson som det eneste, idet han kørte afsted på den lange rejse. Han sagde ikke noget til Acher i det, der føltes som flere timer, og besluttede sig for at tænde for bilens radio. Han skruede hen på en kanal, der udelukkende spillede den nyeste musik, da han pludselig blev nysgerrig. Gad vide hvad Acher hørte af musik? Hm...
Han spurgte, så henkastet han kunne, via en fornærmelse, "hvad hører du af musik? Sikkert sådan noget gammelt møg."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 3:13

Acher så ikke på Tyson i utrolig lang tid, men da han snakkede til ham åbnede han øjnene og tænkte kort og sagde "Tja.. Jeg hører ihvertfald ikke det der støj, men ellers så er det forskelligt.." han så så væk igen og havde lyst til at snakke med Tyson, bare snakke, lige meget om hvad, bare det skulle bare være på en anden måde end de åndssvage fornærmelser..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 3:26

"Du kan selv være støj..." mumlede Tyson som modsvar. Han kunne godt være kommet med noget bedre men havde virkelig ikke lyst. Han ville ikke skændes med ham. Om det bare skulle vær denne ene uge, var han ligeglad med. Bare de kunne snakke... En smule normalt til hinanden.
Men Acher var ligeså stædig som Tyson, så hvem skulle begynde? Det hele var så kompliceret og underligt, tænkte Tyson for sig selv.
"Hvis... Hvis du ikke bliver imponeret af biler, hvad imponerer så sådan en som dig?" forsøgte Tyson og så på Acher en kort øjeblik, før han var tvunget til at holde øje med, hvor han kørte i stedet for.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 5:00

Acher så væk og så så på Tyson igen og tænkte lidt "Hmm... Ærlighed, er en af de mange ting der kan imponere mig.." han smilede let, mens han så ud af forruden og han undrede sig så over hvad mon imponerede Tyson, men ventede næsten et flabet svar.. Men vågede han at spørge? Han ville ikke være en nedern person og spurgte "Hvad med dig? Hvad imponere dig?" det ville sikkert være noget hvor der biler, penge og en masse piger involveret..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 5:19

Tyson grublede lidt over Achers svar. Ærlighed... Virkelig? Hvorfor kunne han ikke bare vælge noget materielt i stedet for?
Han drejede sit hoved en lille smule hen mod Acher, da han selv blev stillet samme spørgsmål, "mig? Hm..." han fokuserede igen på vejen og tænkte, indtil han indså, at han ikke vidste det. Men... Han måtte jo svare og sagde derfor henkastet, "det må være... Øhm... Store bryster."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 5:26

Acher smilede let for sig seæv og så så ned på sine ben, på syningerne i de sorte stramme jeans, og han sukkede, mens han smilede let og tilføjede "Jeg vidste det.." han kom med en kort latter, som om at han syntes det var sjovt, men egentlig så klemte det lidt i hans brystkasse..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 5:42

Tyson kunne se Achers reaktion i sidespejlet og kunne mærke en snert af skyldfølelse brede sig i hans bryst. De snakkede endelig sammen, og så ødelagde han det så hurtigt. Måske... måske hvis han sagde, at Acher imponerede ham. Hans væremåde, hans udseende og, selvom det var svært at indrømme, var han også ret imponeret over hans skarpe attitude.
.....
Nej. Nej, det ville han da godt nok ikke sige. Til gengæld kom han i tanke om, at Acher havde købt en flaske iste inde i kiosken, de var forbi, og forsøgte ynkeligt, "jeg kan også godt lide folk, der... køber iste."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 6:02

Acher så på ham, i noget tid sagde han ikke en lyd og pludselig begyndte han at grine, dog ikke synderlig højt, han bukkede sig fremover og dækkede sin mund og grinte "Iste? Seriøst, det er den værste ting jeg nogebsinde har hørt!" og han prøvede så at holde op med at grine, han satte sig op, lænede sig tilbage og så ud af forruden med et stort smil og lettere røde kinder efter at have grinet så meget.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 6:11

Tyson vidste slet ikke, hvordan han skulle reagere. Grinede Acher rent faktisk på en måde, der ikke var ment hånligt? Eller... nej? Måske var det noget, han bildte sig ind.
Så begyndte han ligeså stille at indse, at der blev gjort grin med det, han sagde, hvilket irriterede ham en smule, "det er derfor, jeg ikke gider at være venlig mod dig overhovedet," han fnøs en enkelt gang og fortsatte surt, "du griner bare."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 6:15

Acher så på ham og lagde forsigtigt hånden på Tysons lår, længere imod knæet end hoften, og så på ham, mens han svarede "Det var ikke ment som noget negativt, jeg syntes bare det var... At det var ja, lidt sjovt men også sødt at du prøver at finde noget jeg kan hamle op med.." han så ud af forruden, men lod hånden ligge på Tysons lår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 6:28

Tyson holdte sit blik stift på vejen foran sig og sagde sarkastisk, "ja, skide sjovt."
Det skulle han nok få betalt. Sådan at grine af ham, når han for en gangs skyld prøvede at gøre noget andet end at genere ham. Men så kunne han lære det, tænkte Tyson. Acher var en person, der skulle jordes og nedgøres. Tænk at han var ved at glemme det.
".... Giv mig min croissant," sagde han, stadig fornærmet, med et enkelt hurtigt nik mod det lille rum foran Acher, hvor maden lå i.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 6:34

Acher trak irriteret sin hånd til sig og sukkede, selvfølgelig ville Tyson ikke kunne forstå det..'" han rystede let på hoved og åbnede handskerummet og tog den fedtede genstand op af den brune papirs pose den havde ligget i og rakte den hen til Tyson og sagde "Værs'go.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 6:43

Tyson tog den ud af Achers hånd og tog en bid, og selvom den velkendte mørke chokolade smeltede på hans tunge, og det burde gøre ham en smule gladere, var han stadig sur. Virkelig sur. Uden at se på Acher, begyndte han at kritisk at sige, "jeg ser dig aldrig spise. Men det er nok også det bedste. Du er ikke ligefrem den tyndeste."
Det var selvfølgelig ikke sandt, men når aggresionerne ikke kunne komme ud gennem sex, var der kun fornærmelser tilbage som en udvej.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 6:50

Acher så på ham med et vredt blik og sagde "Siger ham, der ødelægger sin krop med al den ulækre fedtede mad! Desuden så spiser jeg og du ved også godt at jeg overhoved ikke er tyk, på nogen måde .. Men okay, du er jo så selvfed at du ikke kan se andet end dig selv hele tiden! Det er altid kun dig og dine behov.." Han vendte sig irriteret imod bildøren i sin side, så meget han nu kunne og ignorede så Tyson.. Han havde fået nok, han gad ikke mere.. Måske han burde ringe til sin søster og fortælle at han var på vej imod England og måske endda hører om hun ville hente ham så snart de var deroppe? For en uge sammen med den selvfede Tyson Tale ville han da ikke kunne overleve.. Selvom han inderligt gerne ville være sammen med Tyson, og han mente jo ikke rigtig noget med at kalde ham selvfed, han havde bare brug for at komme med et come back, måske var det ikke det bedste, men det var da noget..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 7:02

"Mig og mine behov?!" begyndte Tyson at skælde ud, "jeg kører dig hele vejen til England - gratis! Du får lov til at bo i mit palæ - gratis! Du spiser min mad - gratis! Du beklager dig hele tiden og kan ikke gøre noget rigtigt! Og lad os ikke glemme hvor hårdt, jeg arbejder, for at give dig den så nydelse du så fint bare ligger og modtager!"
Som han sagde det sidste ord, kylede han croissanten hen på Acher, hvilket fik bilen til at slingre en smule og bilen bagved til at dytte af dem. Tyson fik dog hurtigt rettet op på den og samtidig givet personen bagved fingeren.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 7:12

Acher så over på ham igen og nærmest vrissede "Så du tror det er nemt at være den nederste del?! Det er det bestemt ikke! Forstil dig at du skal have noget op i din egen selviske røv! Desuden du tvang mig med på den her dumme og åndssvage ferie! Jeg kunne have siddet sammen med min søster og have haft det sjovt i stedet for at sidde i den her latterlige bil og skændes med en teenager!" Han så forsat vredt på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 7:21

"Min bil er ikke latterlig!!" råbte Tyson vredt og så skiftevis på Acher og vejen, "og du skal ikke tro, du har det hårdt, bare fordi du ikke kan sige fra! Jeg har hverken tvunget dig til at være nederst eller til at tage med på denne her ferie! Du har selv valgt det! Så hold din gamle, fede mund lukket!!"
Hans stemme gav genlyd i den lange tunnel, og han strammede grebet om rattet.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 7:25

Acher så vredt på ham og sagde "Du har aldrig givet mig mulighed for at sige fra! Desuden så gør jeg ikke noget jeg ikke har lyst til, men lige nu fortryder jeg netop at jeg faktisk tog med, selvom jeg egentlig gerne ville, men nu.. Nej! Desuden, din bil er mega åndssvag, jeg gider ikke engang at gætte på hvor mange piger du har haft med ude at kører i den her bil, den nærmest emmer af det!" Han følte det som om hans indre brændte og sveg, men han lod det være og kunne mærke at frustrationerne kun blev værre og værre.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 7:47

Tyson ville allerhelst stoppe bilen og sætte Acher på plads, men det ville være ulovligt, så i stedet strammede han bare grebet endnu hårdere til hans knoer blev helt hvide.
Men hvad bildte den fyr sig dog ind? Tyson prøvede. Han prøvede virkelig. Men det var så svært både at fastholde hans forhold til Acher og hans stolthed, når Acher var så... urgh!
Han forsøgte at holde mund. Ikke svare igen. Selvom ferien nok allerede var ødelagt. Med mindre selvfølgelig, han sagde, ja... undskyld. Men nej, han kunne ikke. Ville ikke. Eller ville gerne. Måske en smule...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 8:02

Acher så væk fra Tyson og havde krydset ben og arme, lukket sit kropssprog totalt, han havde fået nok, han gad ikke mere, så snart de var kommet til England, ville han bede om at blive sat af og så ville han ringe efter sin søster, ja, det var nok den bedste plan, istedet for at han skulle holde Tyson ud i en uge, den idiot af en teenager.. Han kom med et lydløst suk og stirrede på bilen der kørte i kørebanen ved siden af dem, dog lidt længere fremme..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 8:15

Tyson prøvede ikke at tænke for meget over det, men kunne ikke lade være. Hvad nu hvis Acher ville gå, når de var kommet til England? Hvis Tyson skulle være alene hele ferien? Han ville sagtens kunne finde noget at lave, opsøge nogle gamle venner og sådan, men... han havde set frem til at kunne bruge lidt tid sammen med Acher. Til at høre hans stemme, uden han behøvede at dæmpe den. Til at høre ham stønne med sengen knirkende under sig. Til at kunne sove sammen med ham, spise sammen med ham, se fjernsyn med ham, gå en tur i byen med ham...
Bare tanken gav Tyson kuldegysninger. Han ville helst ikke sige undskyld, men, "... ville du stadig være sur på mig, hvis jeg sagde undskyld?" spurgte han kort og havde en underlig trang til at bide sig i læben.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 8:24

Acher som stadig var vred, blev overrasket over spørgsmålet, ville Tyson virkelig sige undskyld? Nej, det ville Tyson da aldrig nogensinde gøre, det virkede virkelig ikke som ham at sige undskyld, han skulle til at sige, ja, selvfølgelig ville han stadig det, men han var så også nysgerrig, ville Tyson virkelig sige undskyld? Han så på ham og sagde "Det ville være sværere at være sur på dig, når du ville gøre noget så overraskende.. Især hvis du mener det.." Han fik det sikkert til at lyde forkert, det ville sikkert tænde Tyson af igen, gør ham pisse sur.. Men Acher var lige glad, han ville gerne prøve at hører det ord, komme ud Tyson's mund..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 8:34

Tyson sukkede småirriteret, "kan du ikke bare sige ja eller nej? Jeg gider sgu da ikke sige det, hvis du alligevel skrider fra mig i sidste ende."
Han så først vredt på Acher, indtil han lagde mærke til, at hans ansigt var blevet lidt blidere. Han så frem på vejen igen og tænkte, at hvis bare det, at spørge, om Acher ville være mindre sur, hvis han sagde undskyld, kunne bløde ham så meget op, så burde ordet 'undskyld' helt sikkert kunne gøre en forskel.
Før Acher kunne nå at blive sur igen, tog Tyson en dyb indånding og sagde så, lavt men tydeligt, og uden at se på ham, "undskyld..."
Det føltes i et kort øjeblik som om, hans tunge brændte. Han kunne ikke huske, hvornår han sidst havde sagt undskyld til nogen og havde ment det, og det føltes ærlig talt mærkeligt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tirs 22 Jan - 8:43

Acher så på Tyson og skulle til at sige noget vredt, inden han hørte Tyson sige undskyld, han havde en mærkelig følelse i kroppen og han mærkede sine kinder antage let varme, hvilket ville sige at han rødmede.. Fandens også! Hvorfor reagerede han sådan? Han havde aldrig reageret sådan før.. Ihvertfald ikke på at der var nogen der sagde undskyld.. Dog slog han det hurtigt ud af sine tanker og så så lige ud på vejen igen og sagde "Undskyldning modtaget.." Hans stemme var stadig lettere irriteret, dog lød den ikke vred, men heller ikke som Acher's normale irriterede tone, der var noget anderledes ved den og det irriterede Acher utrolig meget..
Dog tog han selv mod til sig og sagde "Du må også selv undskylde.. Ja, det jeg sagde.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 22 Jan - 8:56

Tyson havde meget blandede følelser, da Acher godtog undskyldningen. På den ene side følte han, at han lige havde tabt en stor og meget vigtig krig, og på den anden side følte han en helt utrolig lettelse brede sig rundt i hele hans krop.
Da Acher selv undskyldte, tog Tyson mod til sig til at kigge en smule på ham og lagde som det første mærke til den svage rødmen, der lå som et fint lag på Achers kinder.
Han så igen fremad og kunne ikke lade være med at smile en smule, mens varmen bredte sig helt ud til finger- og tåspidserne, "det er okay."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 2 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum