Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rejsen~ (Privat)

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 7:48

Acher satte sig ind i bilen, og rødmede let, da han hørte at Tyson var overrasket over at han kunne leve sig ind i en ung alder, men da Tyson så kom med den drillende kommentar om hans skuespil, så han væk og mumlede noget om at selvfølgelig ville han ikke spille skuespil, når han var samme med Tyson.. Kun på skolen, når de ikke var alene.. Han så så på Tyson igen og sagde ikke mere.. Han vidste simpelthen ikke hvad han skulle sige..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 7:57

Tyson så på Acher, da han mumlede og begyndte at tænke over det; havde han rent faktisk løjet for ham? Spillet skuespil? Måske op til flere gange?
Hm... uanset hvad ville sådan nogle dumme spørgende tanker ikke give ham svar, så han valgte bare at køre afsted og ikke tænke ydeligere over det. Alligevel kom han med en lille kommentar, "tja, hvis du ikke har, så har du ikke, og hvis du har, så tilgiver jeg dig," han drejede om hjørnet og smilede skævt for sig selv, ".... hvis du altså tager det forklæde på, jeg fandt til dig, mens du laver mad. Lyseblåt og med blonder på - virkelig yndigt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 8:01

Acher så på Tyson og sagde "Det.. Jeg har ikke spillet skuespil overfor dig!" Han havde ikke lyst til at tage forklædet på, sådan, virkelig, han havde ikke tænkt sig at tage et lyseblåt forklæde på, og især ikke når der var blonder på! Han sukkede og kiggede ud på deres omgivelser der susede forbi..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 8:10

"Nej nej," Tyson rullede med øjnene og kunne mærke humøret falde. Han havde aldrig tænkt over det før - om det hele kunne have været skuespil fra Achers side. Om Acher i virkeligheden fandt ham ulækker og forfærdelig. Men... hvorfor skulle han spille skuespil. Han fik jo ikke noget ud af det. Og alligevel kunne Tyson mærke, det gjorde lidt ondt indeni. Hvorfor kunne han ikke få tanken ud af hovedet?!
Han rømmede sig lavt og fortsatte, "men hvis du nu har, vil du da gerne undskylde, ikke? Så du kan ligeså godt tage den på. Vil du da ikke gerne have, jeg får ro i sindet, Arkwright?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 8:18

Acher så på ham og sukkede opgivende, han så sagde "Hvis alt var skuespil, ville der intet have været.. Og jeg ved ikke engang hvad jeg kan kalde det her.. Men fint, jeg tager det på, men det kommer kun til at være på, mens jeg laver maden, og kun i dag!" Han så væk og mærkede en masse spørgsmål dukke op i sit indre, hvad var han og Tyson? Hvad hvis Tyson kun brugte ham til sex? Havde Tyson følelser for ham? Hvorfor var Tyson bange for at han spillede skuespil? Hvorfor turde han ikke selv sige noget? Spørge om nogle af de mange ting han spurgte sig selv om?
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 8:28

"Dygtig Arkwright. Hvis jeg havde en godbid, ville jeg give dig den," sagde Tyson en smule hånligt og rodede kort i Achers hår med sin ene hånd, før han greb fat om rattet igen.
Han var ikke helt sikker på, hvad han følte. Han var glad, fordi han var sammen med Acher. Han var sur over, at de hele tiden skændtes. Han var skuffet over sin egen opførsel. Han var mistænksom over for Acher på grund af hans skuespilsevner. Han var forvirret over, om han nu gjorde det rigtige. Han var splittet, fordi han havde lyst til at jorde Acher men også til at kysse og forkæle ham. Og han var træt af, at han ikke kunne samle modet til at spørge Acher ligeud, om han udelukkende tænkte på Tyson som en bolleven og ikke andet!
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 8:36

Acher så på ham med lettere lyserøde kinder og så så ned, lettere mobset, men så alligevel var han glad.. Så utrolig glad.. Det hele skyldtes at han sad i bilen sammen med Tyson, de nærmede sig huset og så fordi at Tyson lige havde rodet i hans hår.. Det havde sendt en fantastisk summen igennem hele hans krop.
Han lagde hånden på Tyson's lår, havde lyst til at sige at han elskede ham, men kunne ikke, han syntes det var mærkeligt at han var så bange for at sige hvordan han følte, det var første gang i 11 år, at han havde haft det sådan, lige siden han var blevet opmærksom på sine følelser for Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 8:50

Tysons tanker forsvandt, idet Acher lagde hånden i hans skød, og selvom han ikke ændrede sit ansigtsudtryk overhovedet, gjorde det ham gladere... meget gladere.
Han sagde ikke noget på resten af turen hjem. Stilheden var utrolig dejlig. Ikke fordi han ikke kunne lide at tale med Acher, men han endte som regel med at drille ham med en flabet kommentar eller to og bagefter få skyldfølelse, hvilket ødelagde stemningen en smule, så lidt stilhed mellem dem var rart.
Da bilen var parkeret, bar Tyson poserne ind og stillede dem i køkkenet, hvorefter han skiftede sine sko ud med et par varme indendørs hjemmesko. Han smed et par foran Acher, "Will's. Hvis... hvis du vil have dem på."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 8:58

Acher som også var trådt ind ad døren, smed sine sko og trådte ned i de 3 størrelser for store hjemmesko og han så op på Tyson med et let smil og sagde "Tak, de er behagelige at have på."
Han lukkede kort øjnene og åbnede dem så igen, da han skulle til at gabe, han holdte sin ene hånd knyttet, lidt ligesom en kat, oppe foran sin mund mens han gabte og det var kun det ene øje han lukkede, dog fyldtes de begge med tårer og kort efter så han op på Tyson igen.
Han prøvede at lade som ingenting, selvom hans spørgsmål gik ham på, han nægtede at spørge Tyson om disse ting, ihvertfald lige den dag..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 9:06

Tysons ansigt, der før var koldt og intetsigende, lyste en smule op, da Acher gabte, fordi han fandt det så kært. Han så ned i gulvet og kløede sig i mundvigen med sin pegefinger, så Acher ikke kunne se, at han smilede, før han fik taget sig sammen til at kunne kigge på ham igen, "jeg tror, der er en, der er lidt træt," og før Acher kunne nå at svare, fortsatte han, "vi bestiller bare mad idag. Klokken er trods alt halv otte. Hvis du laver mad nu, ender vi med at spise klokken ti eller noget."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 9:13

Acher nikkede kort, selvom han ikke rigtig var sulten, men der skulle jo spises, men han tilføjede også til sit nik "Desuden så jeg ikke træt." Efterfulgt af et lille smil og han spurgte så, pludseligt "Ehm.. Hvor er toilettet egentlig?" Ikke fordi han skulle på toilettet lige som det var lige nu, men han havde brug for at få noget koldt vand i hoved, bare for at få de dumme spørgsmål ud af hoved, han så afventende på Tyson efter et svar.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 9:19

Tyson sendte Acher et 'klart du ikke er'-blik til hans sove-kommentar og placerede en hånd i siden, da Acher spurgte om badeværelset . Han skulle til at sige, at han bare kunne gå ind gennem stuen, ud på gangen og så første dør til venstre, men fik lyst til at blære sig lidt, "her er seks badeværelser. Det burde ikke være så svært at finde, selv ikke for dig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 18:09

Acher rystede opgivende på hoved og sagde "Fint! Så finder jeg et selv.." han vendte sig og begyndt at gå ned af den lange gang.. Tænk at Tyson ikke engang ville vise ham hvor der var et toilet, han blærerede sig blot i stedet..
Acher sukkede og efter at have åbnet adskillige døre, endte han endelig på toilettet..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 18:28

Tyson så efter Acher og greb så en gammel brochure, de havde liggende, som han læste igennem for derefter at ringe og bestille mad. Bagefter gik han ovenpå 3. Etage og ind på sit værelse. Han trykkede på en fjernbetjening, der fik et 108 tommer fladskærms-tv frem. Han smed sig i sin firmandsseng og begyndte at zappe rundt på de forskellige kanaler.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 18:36

Acher som havde kommet vand i hoved og ladet det tørre, trådte ud fra badeværelset og vidste faktisk ikke hvor han skulle gå hen. Han så lidt rundt, kiggede ind i stuen, ingen Tyson.. Hvor i helvede var Tyson henne? Han gik så lidt rundt, inden han besluttede sig for at give op, han gad ikke lede efter Tyson mere, så han smed sig i sofaen i stuen og satte sig til at slappe af og tænke lidt over alle mulige ting..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Tors 24 Jan - 22:06

Efter nogle minutter, begyndte Tyson at undre sig. Hvor blev Acher af? Ledede han efter ham? Var han stadig ude på badeværelset? Eller var han måske gået?
Han vidste, at han burde rejse sig men orkede ikke, så i stedet trak han dovent sin telefon op af sin lomme og ringede til Achers mobiltelefon.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Tors 24 Jan - 22:09

Acher tog sin telefon op ad lommen og så at det var Tyson "Hvor fanden er du henne?" Lød det fra Accher, lige så snart der var trykket på knappet, som indikerede at man tog telefonen. Han sukkede og rejste sig stille fra sofaen og gik ud i entreen igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 1:53

Tyson fjernede sin telefon et par centimeter væk fra sine ører, da Acher råbte af ham i telefonen. Han sukkede lavt, "tredje etage. Døren der ligger lige over for trappen."
Han zappede, mens han snakkede og stoppede ved en ungdomskanal, der viste et program om en kvinde, der var ved at føde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 2:01

Acher sukkede ind i telefonen og sagde "Fint jeg kommer op nu så.." og da han hørte fjernsynet i baggrunden spurgte han "Kan jeg.. Er det en fødsel jeg kan hører?" Han begyndte at gå op ad trappen, op imod tredjesalen..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 2:27

"Måske," sagde Tyson drillende og smilede let for sig selv, "hvis du uddanner dig videre, kan du måske en dag hjælpe små børn til verdenen. Kunne du ikke godt tænke dig det? Du kan måske endda se mit fremtidige barns fødsel. Lyder det ikke vildt godt?" drillede han videre og og skar en grimasse, da det blodige barn endelig var ude.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 2:37

Acher som var når til døren, lagde på og nærmest smækkede den op.. Han så på ham med et irriteret blik, bemærkningen om Tysons fremtidige barn, havde trykket på et eller andet inde i ham, pg han sagde irriteret "Jeg har hjulpet til med fødseler, og det ikke mig, børn er .. Rimelig klamme, som du kan se.." han gjorde en gestus imod fjernsynet og så på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 2:44

Tyson så på Acher, da han smækkede døren op og så på fjernsynet igen, da kommentaren om børn blev sagt, "tjo, de er rimelig klamme. Men de vokser sig jo store, og lad os være ærlige..." Tyson rykkede sig en smule og klappede ved siden af sig på lagenet for at indikere, at Acher skulle sætte sig, og sendte ham så et selvsikkert smil, "verdenen har brug for en ekstra-Tyson."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 2:49

Acher gik mobset nærmere og stoppede så op foran Tyson istedet for at sætte sig, han lagde armene over kors og sagde "Nej, verdenen har nok i en enkelt!" han kunne mærke frustrationerne, vreden, sorgen og følelsen af at have lyst til både at slå Tyson rigtig hårdt i hans lækre ansigt, men og lyst til bare at kaste sig over ham og kysse ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 25 Jan - 2:58

Tyson løftede et øjenbryn og vendte fornærmet sin opmærksomhed mod skærmen igen, "jeg elsker, når du siger sådan nogle søde ting til mig. Det matcher dit utrolig kærlige og venlige ansigt," sagde han sarkastisk, tog fat i fjernbetjeningen og zappede videre.
Hvorfor var Acher pludselig så sur? Var det fordi han var gået op på værelset? Nej... Nej, det kunne da ikke være det. Så følsom var Acher ikke.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Misaki Fre 25 Jan - 3:25

Acher så på Tyson og sukkede omgivende, dog ikke mindre vredt og han sagde "Ha ha, meget sjovt!" det irriterede hm endnu mere at Tyson ikke kunne se hvad fanden der skete lige der, ikke kunne se at Acher var blevet pisse jealous over de sætninger.. Han sukkede credt og satte sig modvilligt ved siden af Tyson på sengen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rejsen~ (Privat) - Page 5 Empty Sv: Rejsen~ (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum