Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træning i dojoen

2 deltagere

Go down

Træning i dojoen Empty Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 9:40

Minato stod og sparkede på en træningsdukke. Han var kommet lidt ud af form henover ferien og havde fået besked af Kensei på at rette op på det.. så det gjorde han, han havde både respekt for Kensei og vidste også at Kensei havde indtil flere klemmer på ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 9:47

Kenji Listede sig ind i dojoen og kiggede sig lidt omkring. han fik øje på en dreng han havde set før. Minato? ja det var vidst Minato hans navn var. det var jo heldigt nok for Kenji at møde en her han havde snakket med før "hey... Minato ik?" sagde han glad og fandt et lille stykke læder snor og bandt sit tynde lilla hår i en slatten heste hale.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 9:50

Minato pustede ud og vendte sig om for at se hvem det var. "Hej, jo, og du hedder Kenji, ikke? Vidste ikke du også trænede." Han smilede venligt til Kenji. Det var altid spændende at få en ny at træne med.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 9:58

Kenji smilte det store glade smil han havde sidst og så lidt rundt "jo kenji.. og nej ikke lige frem.. jeg er bedre til at skjule mig og løbe.. sådan mere klog forsvar hvis du forstår.. jeg dur ikke i nærkamp" grinte han muntert og så på Minato "men jeg vil gerne lære kampsport... jeg vil gerne kunne forsvare mig selv" sagde han så med et stolt smil og gik hen imod ham "og nogle siger, men kan træne her og lære kampsport så det vil jeg" sagde han og det var tydeligt at han var fast besluttet
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 10:03

"Okay, fedt!" Minato kunne godt høre at Kenji var en af dem der faktisk mente det, ikke bare en der ville gå til kampsport fordi det var sejt og de havde set en film med det. "At være hurtig er også en ret god ting. Det er det jeg selv satser på, jeg er jo ikke så stor eller stærk. Har du tænkt over en stilart?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 10:10

Kenji grinte lidt og så lidt forlegent i gulvet "ja ser du jeg ved intet om kampsport og derfor aner jeg ikke hvilken stilart jeg skal gå efter, men ja nok nået for jeg kan bruge min lille størrelse og hurtigthed som en fordel... måske det samme som dig?? siden du satser på det?" sagde han og så spørgende på ham. det var lidt akavet at han intet vidste, men et sted skulle man vel starte ikke?
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 10:14

"Det lyder meget rigtigt," Minato nikkede anerkendende. "Altså, det kommer også meget an på om du vil bruge det til selvforsvar som du vil, om man skal bruge det til sport, om man kun vil det fysiske eller om man også vil have det spirituelle med i sporten. Og helt enkelt om man helst vil sparke mest, slå mest, stå op eller kæmpe på gulv... Jeg træner kung fu, det har lidt af det hele, undtagen gulvkamp."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 10:19

Kenji tænkte over de ting han sagde og så så lidt omkring sig "jeg skal bare bruge det som selvforsvar tror jeg og kung fu har jeg hørt før... og det lyder meget godt... så kung fu tror jeg vil være rigtig for mig" sagde han så imens han nikkede og smilte stort til Minato "hvad med det spirtuelle, hvad gør det? kan det hjælpe med at få mere kontrol over foreksempel hvis man har en indre kamp?2 spurgte han så helt ude af kontekst.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 10:28

Minato så lidt overrasket ud over det sidste, men svarede med det samme "Ja, det kan det helt sikkert. Nogle dyrker også f.eks. meditation og tai chi sammen med kampsport for at få ro i sindet." Han var lidt nysgerrig efter Kenjis indre kamp nu, men det kom vel hvis den anden fyr havde lyst til at snakke om det. "Men det kommer ikke lige med det samme, det er noget man skal øve."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 10:36

Kenji nikkede bare i var helt frisk "ja det er helt fint.. hvsi det hjælper så er det træningen værd" sagde han bare glad og rettede sig lidt op "men kan du så hjælpe mig med at komme ordenligt igang?" spurgte han så med sit store smil og så ud til bare og ville igang med det samme. han gik ikke videre med hans indre kamp, da han følte der var allerede for mange der vidste om hans lille problem, så det var kun hvis det gik galt nu her at han ville sige noget.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Lise Søn 13 Jan - 10:53

"Ja, det kan jeg da. Jeg har ikke super meget tid, så det bliver nok Kensei-san der skal træne dig ellers, men vi kan godt prøve at starte nu. Hvis du vil lære noget gulvkamp kan du f.eks. tage fat i Genma eller Kakashi."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Nød Søn 13 Jan - 11:29

Kenji så lidt på Minato og smilte stort "okay det er også helt fint, det ville være fedt hvis du ville hjælpe med at starete op og så må jeg jo finde ham Kakashi og Genma" sagde han med et lille lille grin og så lidt rundt igen "okay hvordan starter vi?" spurgte han så og så på Minato igen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Træning i dojoen Empty Sv: Træning i dojoen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum