Det er vidst ikke helt rigtigt?

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 6:37

Kyoko så lidt på de to drenge og smilte sødt imens hun grinte lidt "Kakashi har du så nogen du godt kan lide?" spurgte hun nysgerrigt og så så på Genma. det han sagde fik hende tydeligvis til at tænke meget. piger er sommetider til besvær. hun så lidt ned af sig selv og bed sig let i læben imens hun tænkte. når hun var til besvær var hun van til at blive slået, men kakashi havde jo sagt det var forkert så det gjorde Genma nok heller ikke "men... så du har ikke nogen du sådan jagter længere?" spurgte hun med et spørgende smil. hun ville så gerne forstå de drenges verden og måder at være på, for hun var jo ikke ligefrem van til den måde de var på.
Nød

Antal indlæg : 360

Vis brugerens profil http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 6:39

"Ehm... Ja." et svagt grin og han kløede sig let i nakken. "Og vi har sådan... Fået en aftale op at køre."
Kashi

Antal indlæg : 5338

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 6:43

En rødmen bredte sig i hovedet på Genma og han kikkede ned i gulvet imens han kløede sig i nakken "Ehm.." Det var ikke hverdag at Genma ikke lige viste hvad han skulle sige "Jeg ville hellere sige at jeg har opgivet jagten da jeg ikke ville komme nogen vegne med det da jeg har mere i det end bare jagten" Han kikkede på hende med et venligt smil og et lille strejf af tristhed kunne ses i hans øjne..
Shika

Antal indlæg : 1794
Geografisk sted : Cph

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 6:49

Kyoko lyttede til de ting de sagde og flyttede sig stille fra kakashi, hvorefter hun gik lidt rundt og tænkte lidt. hun så så på dem som de stod der ved skivebordet og det søde smil sad fint på hendes små bløder læber. begge disse drenge virkede som om de ikke bare ville være sammen med en pige for at være sammen med hende, men at de faktisk ville mere. hun så lidt ned på sin små fødder "en aftale... og du har mere eller mindre opgivet det?" sagde hun imens hun skævede op på genma hvorefter hun sukkede "kakashi jeg forstår det ikke?" sagde hun så og så på forvirret på kakashi. det var tydeligt at det havde nået at gøre med det de snakkede om sidst.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 6:59

Han sukkede. "Du har også været utroligt uheldig med de mænd der har været i dit liv." sagde han stille.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 7:03

Genma rullede blot med øjnene "Åh du skulle bare vide.. Du kender kun halvdelen men det kan vente til en anden dag.. Gider ikke være stemnings ødelægger.." Genma smilte og rystede de tanker ud af hovedet som havde plaget ham. Det kunne vente til en anden gang.. "Men ja Kyoko jeg har mere eller mindre opgivet.. Jeg tror ikke på der kommer mere end der er nu og det må jeg jo leve med.." et venligt smil var på hans læber imens han kikkede på hende..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 7:14

Kyoko sukkede stille og gik hen til kakashi igen og lænede sig ind til ham "jeg ved det men... alt det her er så forvirrende, i to virker så.... så kærlige" sagde hun med et lille suk og puttede sig ind til kakashi som en lille pige der bare vil have varme. hun så lidt på Genme og tænkte lidt over det han sagde "mere en der er nu... så der er ikke mere en bare jagten?... jeg forstår det ikke rigtigt.. kan du ikke forklare?" spurgte hun stille imens hun så på Genma med et sødt uskyldigt blik, imens hun puttede sig ind til Kakashi.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 7:17

Et let suk. Han var da nu idet mindste ved at blive vandt til det her, og srøg blidt en hånd op og ned langs hendes ryg.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 7:20

Et suk forlod Genma og han kikkede lidt opgivende på Kakashi før han lænet sig tilbage mod væggen.. "Ja der er mere end jagten lige nu.. Men jeg er ikke god til og sige hvad jeg gerne vil have i forhold til Kakashi.." Han sad og kikkede lidt på dem og rystede hovedet svagt imens han smilte, det var nu sødt..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 7:28

Kyoko nød bare at kakashi nussede hende på ryggen det var dejlig beroligene. hun skævede op på Genma med ansigtet gemt med Kakashi. der gik lidt tid før hun sagde noget "men... er det så ikke bare fordi du vil have det helt rigtigt?... sp det er svære at finde? og... derfor nemmere at opgive?.." sagde hun spørgende og så så også lidt op på Kakashi "er det ikke?" spurgte hun så og så så over på Genma med sit søde smil. hun synes selv det hun havde sagt hang lidt sammen og lød rigtigt, så hun virkede til at være lidt stolt af sig selv.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 7:48

Det var meget muligt det hang sådan sammen... Men nu måtte man jo bare vente på Genma's svar. Kakashi satte sig nu ned i sin seng, og uden videre, trak Kyoko med sig, så hun nu sad på hans skød mens han fortsatte de blide strøg op og ned af hendes ryg.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 7:58

Genma sukkede og kløede sig lidt i nakken, han havde faktisk ikke lige tænkt sig at have den samtale nu og slet ikke med en tøs til stede som han ikke kendte "Eftersom jeg har ville have den person i flere år så vil jeg skyde på at jeg gerne vil have den person rigtigt. Men jeg er ikke god til og sige til folk at jeg gerne vil mere end bare et fuck.. Ikke før det enten er forsent eller jeg får et spark af Izumo.." Han fortrak en mine før han kikkede på hende med et smil..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 8:09

Kyoko blev lidt overrasket da kakashi trak hende ned på hans skød, da han satte sig. hun fniste lidt og puttede sig ind til ham, hvorefter hun kiggede hen på Genma imens hun lyttede til hvad han sagde. hun havde aldrig hørt en dreng have det på den måde, der hun kom fra, havde ingen af drengene det på den måde. hun sp ud til at tænke lidt "okay.. jeg tror jeg forstår det.. du er en spesiel dreng Genma... " sagde hun så med et sødt smil.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 8:24

"Er han egentligt ikke. Mange af os fyre er sådan... Ikke særlig gode til at udtrykke vores følelser åbent. Så det bliver som regel kun når det er for sent." sagde Kakashi stille.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 8:29

Et latter kom fra Genma og han kikkede på Kyoko med venlige øjne "Må sige det er første gang en pige har sagt til mig at jeg er en speciel dreng.. Har kun fået at vide at jeg er en spasmager og har en god tunge.." Han lænet sig tilbage mod væggen igen og prøvede med held at skubbe sin jalousi væk.. Det nødtede ikke noget at blive jaloux over noget som ikke var der..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 8:38

Kyoko så lidt op på Kakashi og tænkte lidt over det han sagde "men... i er da åbne lige nu?.. jeg synes bare det er specielt at drenge faktisk... sådan har følelser" sagde hun imens hun så lidt ned, hvorefter hun så hen på genma "om der så er mange som jer her.. synes jeg stadig du er speciel Genma" sagde hun med at sødt smil, hvorefter hun så på Kakashi "og du passer på mig... i er nogle dejlige drenge" sagde hun med et lille fnis og lukkede øjnene. det var rart er være imellem drenge hun ikke skulle være bange for lige pludselig skulle blive sur på hende og slå hende.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 8:41

"... Tak." sagde han nu bare stille, og lagde armene om hende i et let kram. Det var noget han kun meget sjældent fik at vide, og derfor... Betød det nu rigtig meget for ham når en der knap nok kendte ham sagde det allerede.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 8:44

Genma kløede sig bare i nakken og viste ikke helt hvad han skulle sige... "Ehm tak går jeg vel udfra.." Det her var faktisk lidt akavet synes han så han hoppede ned fra bordet og bukkede sig ned og begyndte at pille tøj ud af sin sportstaske..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 8:53

Kyoko åbnede stille sine øjne igen og så lidt skiftevis på dem, imens hun puttede sig lidt ind til kakashi. hun nød at mærke Kakashis arme o sig og følte sig dejligt tryg. hun så lidt på Genma "hvad skal du?" spurgte hun smilte sødt til ham.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 8:55

Imens lukkede Kakashi øjnene et øjeblik, bed sig let i læben mens tankerne kørte.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 9:01

"Hm?" Genma kikkede sig tilbage under den ene arm "Jeg skal ikke nogen steder.. Tror jeg bliver på værelset resten af aften.." Hm hvor var det nu han havde gjort af det tabe...
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 9:05

Kyoko så på Genma lidt tid og tænkte lidt fior sig selv "ja okay... i skal altså bare sige til hvis i vil have mig til at gå" sagde hun så, for hun ville ikke være besværlig. hun så lidt op påKakashi og smilte lidt for sig selv.
Nød

Indlæg  Kashi on Fre 11 jan - 9:06

"Nejnej, det er fint. Det er.... Dejligt at have endnu en at snakke med." han smilede let.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 11 jan - 9:09

"Det er fint nok Kyoko.." Genma rejste sig op og tog sit det tøj han havde taget ud af tasken.. Han gik hen til døren ud til badeværelset og smed det ned i en kurv til det andet tøj som skulle vaskes..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Fre 11 jan - 9:14

Kyoko så op på Kakashi og smilte sødt "godt nok.. jeg kan godt lide at være her..." sagde hun glad og så lidt efter Genma. hun var en smule nervøs for Genma måske synes det var træls hun var der, men han ville vel sige hvis hun skulle gå. hun så lidt på Kakashi og stragte sig lidt op "jeg har ikke gjort noget forkert vel?" hviskede hun stille ind i Kakashis øre. hun vidste jo ikke helt hvad der var rigtig og forkert endnu, men hun ville være sikker på hun ikke var besværlig.
Nød

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen