Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det er vidst ikke helt rigtigt?

3 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Kashi Man 25 Mar - 11:57

"Så det siger du... Jamen så tror jeg jeg vil..." uden besvær fik han puffet Genma ned at ligge på ryggen, selv på alle fire over ham, da han rykkede munden helt ned til hans øre, bed let i øreflippen. "Kan du hviske den, eller skal jeg anstrenge mig lidt her?"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Shika Man 25 Mar - 12:02

Genma kom med et stort smil og vendte hovedet og kyssede Kakashi på siden af kinden "Naah tror jeg vil holde min idé for mig selv.." Han havde ikke det store problem med at gøre ting foran andre ellers ville han nok aldrig have det ry han havde..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Nød Man 25 Mar - 12:05

Kyoko lukkede bladet og fulgte alle deres bevægelser med et opmærksomt blik. hendes smil var forsvundet og hun sad helt stille og stirrede på dem. hendes blik var ikke rigtig til at aflæse, men hun gjrde lat for ikke at tiltrække sig opmærksomhed, da hun ikke ville forstyrre de to venner.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Kashi Man 25 Mar - 12:07

"Er du nu helt sikker...?" et skævt smil, og han lod sit knæ glide op mellem Genma's ben, mens han begyndte at kysse ned langs hans hals. Han havde ligeledes heller ingen kvaler med at der var en der så på...
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Shika Man 25 Mar - 12:15

"Только не напугать девушку.." et smil kom frem på hans læber og han flyttede sit hovedet til siden for at give Kakashi mere plads.. Hans ben spredte sig en smule for at give Kakashi en smule mere plads..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Nød Tirs 26 Mar - 0:07

Kyoko stirrede på de to drenge der lå på gulvet og tirrede hinanden. hun var helt stille og bevægede sig ikke en tommer. hun forstod igen ikke hvad der blev sagt og blev en smule nervøs for hvad de var han havde sagt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Kashi Tirs 26 Mar - 7:09

"Я думаю, что это слишком поздно для этого, приятель." grinede han blot, og nappede let i hans hals, før han trak sit hoved let tilbage. "Fortæl mig det nu bare."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Shika Tirs 26 Mar - 7:14

Genma lå og tænkte lidt over det før han bestemte sig for at vise ham det i stedet for.. Han fik dem vendte i en vending så Kakashi lå på ryggen og han bukkede sig forover og kyssede ham på munden imens han lod sin tunge glide over hans læber langsomt.. I det Kakashi åbnede munden for at svare tilbage på kysset trak Genma sig tilbage og kikkede ned på ham med et stort smil "Det var hvad jeg ville.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Nød Tirs 26 Mar - 11:39

Kyoko så på hvad genmar gjorde og begynde så at fnise lidt, hvorefter hun holdte sig for munden og så ned. det så nu ret sødt ud når de var sådan for hinanden.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Kashi Tirs 26 Mar - 12:34

"Åh for f....!" han grinede og puffede til Genma's skulder. "Din skiderik...." vorefter han hurtigt satte sig op for at skjule... Ahem... Ja. En vis kropsdels anerkendelse af Genma's aktion før.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Shika Tirs 26 Mar - 12:52

Genma som jo kendte Kakashi godt viste udemærket hvad han ville skjule, og hvad han havde sat i gang.. en lille latter kom fra ham og han kikkede på ham "Hvad? du ville jo vide hvad der hvad min idé.. Jeg synes det var en meget god idé.." Genma så måske bare lidt skadesfrod ud..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Nød Tirs 26 Mar - 23:49

Kyoko så lidt tid på kakashi og fik en lille idé om hvad ddet var han skjulte. hendes blik var blevet nysgerrigt igen og hendes smil var forsvundet lidt igen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Det er vidst ikke helt rigtigt?  - Page 7 Empty Sv: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum