Det er vidst ikke helt rigtigt?

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: Det er vidst ikke helt rigtigt?

Indlæg  Shika on Ons 30 jan - 7:56

"Jeg har toldmodigehed til og koncentrere mig om ting Kyoko.. Det kommer dog an på hvad det er jeg laver og i hvilken situation jeg er i.." Genma ville ikke rigtig ind på hvilke situationer der kunne få Genma til og holde sin koncentration på det alene..
Shika

Antal indlæg : 1794
Geografisk sted : Cph

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Nød on Ons 30 jan - 8:04

Kyoko så lidt ned på sine fødder "jeg er også en adoptiv søster..og jeg ved ikke om min mor fik flere børn end mig.. så ved ikke om jeg har nogle rigtig søskende heller" fortalte hun så med et lille søde smil og så op på Kakshi igen. hvoefter hun så lidt op på sengen som Genma lå i "hvilke situationer har du tålmodighed i?.. er bare nysgerrig.. jeg elv har dårlig tålmodighed når det kommer til skole" sagde hun så med et lille fnis og kørte en hånd igennem sit hvide hår.
Nød

Antal indlæg : 360

Vis brugerens profil http://silverstainforest.danskforum.net/

Indlæg  Kashi on Man 4 feb - 0:51

Kakashi kendte i alt fald en del af svaret, men for nu smilede han blot. Hvis Genma ikke selv ville ud med det, var det jo ikke fair hvis han bare selv kom ud med det han vidste.
Kashi

Antal indlæg : 5338

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 4 feb - 9:53

En lille latter kom fra genma "det behøver du vist ikke bekymre dit hovedet om kyoko.. Jeg er ikke så god til og holde mig stille det er det hele.." han lænede sig ud over siden så han kunne kikke på dem. "hør Kakashi nu jeg husker det.. Du skulle ikke vide om tenzou er til alle sider eller kun en gør du?" genma var måske lidt mere end nysgerrig og han var tydeligt ude på noget...
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 4 feb - 9:55

Kyoko så lidt op på Genma da hans hovede dukkede frem og undrede sig lidt over det han sagde, begge dele "alle sider?" surgte hun forvirret og så på Kakshi med et forvirret blik.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 18 feb - 10:12

"Han er kun til den ene. Vores." svarede han bare med et smil, trak let på skuldrene. "Har da selv prøvet med ham en enkelt gang efter en af vores fester. Han fortrød i alt fald ikke." Imens så han bare smilende på Kyoko igen, kørte let en hånd igennem hendes hår.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Fre 22 feb - 4:42

"Ahh jamen dog.." Måske man skulle prøve på noget mere fast der.. Kunne jo ikke skade nogen ihvertfald.. Genma trak sig tilbage op på sin egen seng igen..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Lør 23 feb - 11:30

Kyoko stirrede lidt tid på Kakashi med store øjne og et sødt smil "aw... hvor er i søde" sagde hun med et lille fnis og lagde sig ned så hendes hoved lå på Kakashis skød. hun lukkede sine øjne "kakashi og Genma.. " hviskede hun stille og fniste derefter igen med et sødt smil på læben.
Nød

Indlæg  Kashi on Søn 24 mar - 8:14

Og han... Blinkede let mens han så ned på hende, den svageste rødmen trådte frem på hans kinder. Ikke at han var genert eller noget, eller ikke vandt til det her, langt fra... Men at hun var så uskyldig samtidig med at hun gjorde de ting...
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Søn 24 mar - 8:19

Genma som lå oppe i sin seng igen, små grinte ved det hun sagde.. "Hør Kashi.. Ved du om han ser nogen og alt det.." Han ville ikke helt ud med at faktisk var nysgerrig omkring Tenzou men eftersom Kakashi kendte ham okay godt efterhånden så burde han næsten kunne regne det ud..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 25 mar - 5:49

Kyoko puttede sit hovedet godt mod hans skød og nød bare at ligge der. hun fumlede op efter hans hånd og fik hurtigt fat i den, hvorefter hun træk den ned så den lå på hendes flade mave. hun elskede den tryghed hun havde ved kakashi. hun lyttede lidt tid til Genmas stemme og lå i sit stille sind og tænkte over det de snakkede om. hun var helt stille, da hun ikek ville forstyrre.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 25 mar - 7:31

Han kastede et blik ned på hende da hun tog hans hånd, men smilede nu blot, og så så på Genma igen. "Nåda, man er vist intra, hva'?" han grinede. "Tenzou er single."
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 25 mar - 7:41

"Baah du kender mig.. Når den gang jeg går ikke går videre er jeg jo nød til at finde en anden sti.." Genma's lidt kryptiske måde at snakke på kunne få mange folk til og blive en smule forvirret over hvad han snakkede om.. Han fandt hurtigt sin tennis bold frem igen og begyndte at kaste den op i loftet bare for at gribe den igen.. "Men nu må jeg jo se hvad der sker.. Kunne da være intressant at se med Tenzou.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 25 mar - 8:06

Kyoko åbnede sine øjne da Genmar snakkede. hun forstod slet ikke hvad han sagde og det var lidt irriterende for hun blev nysgerrig. hun så lidt op på kakashi og smilte svagt til ham. selvfølgelig viste hun godt hun ikke forstod det de snakkede om fordi de ikke ville have hende til at kunne forstå det. et lille suk forlod hende, hvorefter hun lukkede sine øjne igen "i holder mig udenfor" mumlede hun ynkelig, men fniste lidt efter for at vise hun sagde det for sjov.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 25 mar - 8:32

"Nææ, det gør vi nu ikke. Man skal bare lidt lære hvordan Genma snakker, så forstår du det fint nok..." han grinede let.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 25 mar - 9:24

Genma grinte svagt men blev ved med at kaste med bolden..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 25 mar - 9:39

Kyoko så lidt på Kakashi med et sødt smil og blinkede lidt uforstående "jamen... mmh.. Genmar jeg vil gerne kunne forstå det du siger" sagde hun med en ynkelig stemme efterfuldt af et lille fnis for ligesom at tydeliggøre at hun ikke var ynkelig, men bare lidt lege barnlig i dette øjeblik.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 25 mar - 9:43

"Tja. Det kræver at du har kendt ham i længere tid og på den måde lærer det, Kyoko..." Kakashi grinede let. "Medmindre han har en genvej til det, men det skulle jeg ikke mene."
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 25 mar - 9:46

En latter kom fra Genma "Genvej? Har jeg da altid.. Men det er nok en mindre klog idé at bruge mine genveje med mindre du faktisk forstår mit russiske vrøvlen så vil jeg sige lad vær med at prøve at forstå mig.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 25 mar - 9:49

Kyoko så noget tid på Kakashi med et sødt smil og rystede så stille på hovedet "Russisk?...nej så må jeg hellere melde pas.. sådan noget kan mit lille hoved slet ikke følge med i" grinte hun barnligt og tog fat i Kakashis hånd som lå på hendes mave. hun betragtede den med et sopændt blik "hvad laver i så typisk sådan en dag her?.. " spurgte hun med det søde smil solidt plantet på læben.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 25 mar - 9:55

"Ehm... Noget lidt... Personligt." grinede han og så over på Genma. "Если вы знаете, что я имею в виду." sagde han så med et blink og endnu et grin.
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 25 mar - 9:56

Genma kom blot med med en latter og begyndte at kaste med bolden igen.. "Siger du det Kakashi.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Nød on Man 25 mar - 10:02

Kyoko satte sig op da Kakashi snakkede et andet sprog og det var tydleigt hun var begyndt at blive meget nysgerrig "hvad?... hvad sagde du??? noget personligt? er det at læse i jeres blade eller? hvad sagde du??" hun var tydeligvis meget ivrig efter at vide hvad han havde sat på den fremmede sprog. hun holdste stadig fast i hans hånd og stirrede på ham med nysgerrige øjne, hvorefter hun sendte samme nysgerrige blik mod Genmar.
Nød

Indlæg  Kashi on Man 25 mar - 10:03

"Selvfølgelig siger jeg det, frække." grined ehan og puffede let til Genma med sin ene fod, før han så på Kyoko. "Tjaa.... Noget derhenaf."
Kashi

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Man 25 mar - 10:09

"Du skal ikke bekymre dig om hvad Kakashi sagde Kyoko.." En svar kom frem mellem Genma's grineflip.. Han mærkede Kakashi sparke til sin fod og rullede om på siden for at han kunne kikke på dem og sendte Kakashi et blik imens han slikkede sin underlæbe langsomt før han begyndte at grine igen.. "Kæft hvor er du sød Kyoko det jo sygt.."
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen