Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

intet godt mad øv

3 deltagere

Go down

intet godt mad øv Empty intet godt mad øv

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 9:55

Kyoko gik lidt frem og tilbage oppe ved madskrænken og kiggede efter noget der faldt i hendes smag, men det var næsten umuligt at finde noget til den kræsene lille pige. hun sukkede dybt og træk på skuldrende "når ikke noget idag" sagde hun til sig selv og så lidt rundt i den næsten tomme kantine. hun gik lig rundt for sig selv og betragtede bordene. hun satte sig på en af bordene og kiggede ud af et vindue. hun ville have nogen at snakke med, hun kedede sig og hun nægtede at finde en time hun kunne gå til. det der med skole timer mente hun ikke var vigtigt, for hun var her ikke af egen fri vilje.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 10:07

Adrians madlavningslærer var gået hen og havde fået en slem omgang mavepine, hvilket havde givet klassen fri. Adrian valgte at tage i kantinen for at spise frokost; hellere nu end senere, hvor der bliver fuldstændig overfyldt, tænkte han.
Han trådte ind gennem den brede indgang og fik øje på en pige et godt stykke væk. Han kiggede lidt på det men gik hurtigt videre hen til maden. Det var trods alt uhøfligt at stirre.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 10:12

Kyoko hørte med det samme fodskridt og så hen imod lyden. hun fik et stort smil på læberne da hun så den rødhårede dreng og hoppede ned fra bordet. endelig en hun kunne snakke med, denne kantine havde indtil videre været vildt kedelig. hun luntede stille over ved siden af ham "goddag..Kyoko jeg er ny" sagde hun sødt og rakte hendes lille feminine hånd frem. hun smilte sødt op til ham, da hun var meget lav. hun så lidt på det røde hår og smilte lidt for sig selv. det var nget sjovt hår.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nightray Tirs 8 Jan - 10:17

Gwaine sukkede da han kom ind i kantinen og så at det var lykkedes dem at lave stort set kun den slags mad han ikke kunne lide, hvorefter han overvejede at bede om lov til at låne hjemkundsskab til selv at lave noget - lige til han fik øje på sin bedste ven og en ny pige som han ikke havde set før.
han kunne vel leve på noget brød for i dag.
han smuttede over mod deres bord.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 22:03

Adrian kiggede på de forskellige slags sandwich, der var. Han tog et stykke groft sanwichbrød og vendte sig om, da han hørte en pigestemme bag sig. Han så overrasket på hende, på hendes hånd og så igen på hende, før han rakte sin frie hånd frem og trykkede hendes hånd, "uhm... hej Kyoko! Jeg hedder Adrian Barco."
Han slap hendes hånd og fik så øje på endnu en person, der var trådt ind i rummet; Gwaine. Han smilede og vinkede lystigt til ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Ons 9 Jan - 3:08

Kyoko smilte stort og trykkede let hans hånd igen og slap stille "Adrian... okay jeg er ny og jeg keder mig så håber jeg må søge selvskab ved dig" sagde hun med et stort sødt smil. da Adrian vinkede så hun sig over skulleren og så den fremmede dring "flere mennesker.. hvor hyggeligt" sagde hun med et lille fnis og så så op på Adrian igen. hun stirrede lidt på det røde hår og fik sådan en lyst til at røre det. det så ikke bare varmt ud, men også utrolig blødt. hun så lidt hen på drengen som var på vej mod dem.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nightray Ons 9 Jan - 6:48

Gwaine smilede til både Adrian og pigen og vinkede tilbage, hvorefter han kort tid efter slog sig ned ved deres bord med den skive brød han havde besluttet skulle være hans frokost, og strøg nogle lange sorte hårlokker om bag øret før han smilede til dem begge igen.
"håber det er fint jeg sidder her? medmindre jeg forstyrre...?"
en smule usikkerhed viste sig i hans øjne. han håbede virkelig ikke at han trængte sig på.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 10:08

Adrian så lidt småforvirret på pigen men smilede så, "wow, du går da godt nok lige til sagen. Men, uhm... jo, jeg skal da nok holde dig med selskab. Sammen med min bedste ven," nåede han lige at tilføje til sidst, før Gwaine var helt henne hos dem.
Han så på sin ven og smilede stort, "overhovedet ikke! Du kan bare hænge ud sammen med mig og... ehm, Kyoko."
Adrian nikkede insisterende og fyldte derefter indhold i sin sandwich. Hans yndlingsfyld; pesto, en smule ost, avokado og tomat. En lidt sær sammensætning, men han havde altid elsket det og ville nok altid gøre det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Ons 9 Jan - 10:48

Kyoko smilte bare glad og så Adrian "mange tak" sagde hun til ham og så derefter på Adrians bedste ven og rakte sin hånd frem for at hilse "ja Kyoko og tror jeg er den der forstyrre mest.." sagde hun med et lille grin og smilte sødt. hun virkede meget glad og udadvendt, men inden i tænkte hun meget over hvad de gjorde, hvad hun selv gjorde og tænkte meget over hvad Kakashi havde fortalt hende. hun havde lidt svært ved at se hvordan hun skulle opføre sig anderledes end hun plejede men hu forsøgte sig ad. hun så lidt på det med Adrian tog og smilte lidt af det. mærkelig blandning
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nightray Tors 10 Jan - 7:44

Gwaine der nu var blevet forsikret at han ikke trængte sig på indtog straks en mere afslappet attitude. han virkede mindre anspændt og hans ansigt faldt i blødere folder og gav ham et varmt udtryk som spredte sig helt til hans øjne.
han rystede på hovedet af pigens kommentar og gav hende hånden.
"mit navn er Gwaine, og du forstyrre ikke. i hvert tilfælde ikke hvad mig angår!"
Gwaine begyndte at gnave af sin bolde mens han indvendigt noterede sig hvad Adrian spiste. hmm... han kunne se pesto, avokado... tomat... og en smule ost måske? Gwaine huskede sig selv på at han måtte huske det så han en dag kunne lave noget mad til sin ven.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Tors 10 Jan - 9:35

Adrian foldede en serviet rundt om sin sandwich og satte sig så foran Gwaine med et lille bump. Han tog en ordentlig bid, der fik hans smagsløg til at synge, da han opdagede, at Kyoko stadig stod op. Han så på hende og sagde, med munden fyldt med mad, "dju kahn båre sætde dig, Kyoko."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Tors 10 Jan - 10:01

Kyoko grinte lidt "hej Gwaine" sagde hun glad og satte sig ved siden af Adrian lige da han snakkede med mad i munden "man må ikke snakke med mad i munden" sagde hun grinene og betrgatede de to drenge lidt. det var tydeligt de var gode venner. hun så lidt rundt og pillede lidt hved sit hvide hår, hvorefter hun så på dem igen "hvilken årgang går i på?" spurgte hun så og smilte sødt til dem
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nightray Fre 11 Jan - 7:23

"jeg går i 2.g, selv om jeg måske ikke helt lever op til standarten for en 2.g'er"
gwaine smilede afslappet og strakte sig efter at have spist det sidste af sin bolde, hvorefter han igen blev nødt til at stryge noget af sit sorte hår om bag ved øret for at forhindre sit udsyn i at blive fuldstændigt blokkeret.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 21:00

"Unfsgyld," sagde Adrian og slugte det, nok en smule for hurtigt, hvilket fik ham til at hoste en enkelt gang. Han så på Gwaine og blev en lille smule trist ved tanken om, at de ikke delte samme klassetrin. De ville have langt flere timer sammen, og Adrian ville ikke være så alene i klassen, hvis det var sådan.
Han smilede dog bare venligt til Kyoko og svarede også, "jeg går på 1. årgang. Hvad med dig?" Han tog endnu en stor bid.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Lør 12 Jan - 12:07

Kyoko lyttede til dem imens hun skiftevis så på dem "jeg går på 1 årgang... men jeg tror så ikke jeg passer til nogen af disse årgange" sagde hun med et lille fnis. hun havde gået i skole, men hun havde aldrig kunne koncentrere sig, så hun var på ingen måde fagligt klog. hun så mere studerende på dem begge og lagde stille hovedet på skrå "i er bedste venner ik?" spurgte hun så bare for at være sikker.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nightray Tirs 15 Jan - 7:08

Gwaine skød Adrian et blik og nikkede så forsigtigt.
hans bedste ven var i hvert tilfælde den rødhårede 1.g'er, og han håbede da at hans ven havde det på samme måde.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  SirDuckbutt Ons 30 Jan - 2:50

Adrian blev glad, da Kyoko sagde, at hun gik på første årgang. En mulighed for en ny ven i klassen! Woop woop!
Da hun spurgte, om de var bedste venner, lagde han mærke til at Gwaine virkede en smule nervøs, da han nikkede. Var han pinlig berørt over det...? Nej, nej, det kunne umuligt være det! Måske vidste han bare ikke, om Adrian følte på samme måde. De var jo ikke 'officielt' bedste venner - havde ikke givet hinanden en eller anden fesen halskæde med hinandens forbogstaver på eller noget. Tanken om Gwaine med sådan en sølvkæde med et halvt hjerte på, fik ham til at smile lidt. Det ville virke latterligt, når de var så gamle, som de var, og... Og desuden var de mænd! Ikke små piger!
Han slugte brødet og sendte Kyoko et stort smil, "Jepsen, det er vi!" han smilede kort til Gwaine og så så på hende igen, "han var den eneste, der beskyttede mig mod sådan en stor fyr på min første dag. Gwaine er nemlig supermodig!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Nød Ons 30 Jan - 7:14

Kyoko så lidt ttid på Gwaine og smilte sødt, hvorefter hun så på adrian og lyttede til hvad han sagde "aaaw ej hvor sødt.. det var sødt af dig Gwaine godt du passer på ham" fniste hun lidt og betragtede dem ldt tid. de virkede nu også som bedste venner, de passede godt sammen som bedste venner. da var da ldt søde sammen. Kyoko fniste lidt over sine egne tanker "en der hed Kakashi var også rigtig sød ved mig min første dag.. det er altid rart med en der er sød mod end den første dag" sagde hun med sit søde smil og betragtede de to venner.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 28

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

intet godt mad øv Empty Sv: intet godt mad øv

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum