Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En hyggelig snak

3 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

En hyggelig snak - Page 3 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Søn 13 Jan - 21:51

Desiré kiggede op fra sin bog da hun hørte Drake snakke til hende. Hun forstod ikke helt hvorfor det var så vigtigt for ham. Hun lagde bogen i skødet med en hånd ovenpå den så den forblev åben på siden.. "acher.. Hmm.." hun sad lidt og så efter tænksom ud.. "nej jeg mindes ikke jeg har hørt noget om ham, udover eleverne vist er ret glade for ham som sygeplejer. men det jo ikke sladder" hun sendte ham et venligt smil og fortsatte så "Hvorfor hvis jeg må sprøger?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 3 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Man 14 Jan - 3:02

Drake vendte sig halvt om, "han virker bare... interessant," han smilede uskyldigt til hende og fortsatte, "mange tak for hjælpen. Vi snakkes ved. Nyd bogen," tilføjede han til sidst med et blink i øjet, hvorefter han vendte sig og gik.

//Drake er ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 3 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Man 14 Jan - 3:37

Desiré sad lidt og kiggede efter ham, stadig lidt i tvivl om hvorfor han spurgte. hun besluttede sig dog hurtigt for hun ikke burde blande sig medmindre drake selv sagde noget. Hun kiggede rundt og opdagede hun faktisk var alene. Hun lagde sig derfor ned med sin bog og læste og faldt i søvn kort efter

//Desiré er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 3 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum