Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det tomme klasselokale

Go down

Det tomme klasselokale Empty Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 19:30

Lily havde gået op og ned af gangene med sin guitar på ryggen. Det var hendes første år, og hun følte sig nervøs. Hendes søster havde sagt hun skulle tage den med ro, men hun kunne ikke stoppe med at være nervøs. Hun havde fundet sig et klasselokale hvor der ikke var andre og der havde hun skubbet nogle borde til side og sat sig på gulvet med sin guitar og var begyndt at spille en sang og synge med ganske stille for ikke at genere andre. Hun havde lukket sine øjne og forsøgte at samle sine tanker og slappe lidt mere af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:33

Allerede før solen var stået op var Biito vågnet, han havde ikke kunne sove mere, heller ikke selvom han var kommet alt for sent i seng dagen før. Han var igen inde i en periode hvor han bare ikke formåede at sove ordentligt og det blev folkene i hans klasse en smule på virket af, da dette jo betød at i stedet for at sove om natten som Biito ofte i timerne. Enten blev det opdaget eller også blev det ikke.
Dog var denne morgen anderledes, fordi denne morgen var Biito gået på jagt efter et klasse lokale han lige kunne bruge. Biito havde fundet et tomt klasse lokale, lavet nogle stræk øvelser og nogle af de gymnastik øvelser som mange mente gjorde ham en smule bøssede, og efter at han havde været i gang i en halv time havde han sat sig i et hjørne og var så faldet i søvn.
Biito snorkede ikke, han sagde eller gjorde ikke en eneste lyd, men da der pludselig var kommet en anden i rummet var han vågnede op og selvom han ikke kunne se hende super godt fordi der var en hel del borde i vejen kunne han godt se at hun hverken var en pige fra 2. eller 3. år, hun måtte være en af de yngre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:37

Lily afsluttede sangen og lod hånden falde roligt ned foran guitaren og åbnede øjnene igen med et afslappet suk... Det var sjovt som det altid hjalp hende at spille musik.. Hun kiggede op imod døren hvor folk på gangen stadig gik forbi. Hun havde slet ikke lagt mærke til der var nogen andre i lokalet, og hun havde stadig ikke lagt mærke til ham. Hun tog en blok op af sin taske og begyndte at skrive nogle noder ned på den, samtidig med hun slog nogle toner på guitaren fra tid til anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:43

Da sangen stoppede opdagede Biito at han igen havde formået at sove i en utrolig ubehagelig stilling så så snart hendes stemme var stoppet sammen med guitarspillet sprang han op.
"It-it-it-it..." hans prøvede på at få krampen i sit ben til at stoppe og hoppede derfor rundt på et ben, dog uden at han tænkte over det formåede han at hoppe på et ben ind i nogle af de andre borde, så for at undgå at vælte hoppede han den modsatte vej, hvor der for Biito's uheld også stod borde. Hvilket blot resulterede i at Biito formåede at hoppe ind i bordene, miste balance på det stadig kun ene ben, vælte og hive et par borde samt stole med sig i købet.
"Itai~" lød det fra Biito da han langsomt om længe lå på gulvet med et bord og en stol liggende oven på sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:48

Lily fik et chok da hun pludselig hørte noget bagved sig og hun hoppede nærmest op med guitaren i armene.. Hun lagde mærke til den høje fyr der så ud til at være i smerte, og hun lagde sin guitar på bordet for at hjælpe ham men stoppede op da han blev ved at ramme ind i alt muligt. Da han lå på gulvet med nogle bord og stol over sig gik hun forsigtigt hen til ham og begyndte at fjerne stolen der lå på ham "Er du okay?". Hun stillede stolen lidt væk og gik hen og løftede i bordet så det kom op og stå normalt i stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:52

Da pigen pludselig var sprunget op fordi Biito havde været så voldsomt var Biito ikke overrasket. Han havde gået fra at være en nærmest usynlig skygge til pludselig at være en tilstedværende person der havde lyttet til hendes sang. Derfor blev han meget overrasket da hun var henne ved ham i løbet af kort tid og spørge om han havde det godt. Biito kiggede roligt op på hende.
"Ja, undskyld og hej" han sendte hende et af de smil som kun han kunne sende. Han mærkede at hun flyttede stolen og flyttede så også selv bordet og var glad for at de ikke var tungene end de var. Dog var han rimelig sikker på at det nok med stor sandsynlighed ville efterlade et mærke på ham om et par timer. Dog var det ikke noget Biito tænke mere over. Det var efterhånden rimeligt normalt for ham at få blå mærker og næsten hele tiden have nogle frisk over alt på kroppen.
"Du synger godt" da Biito havde fjernet bordet kiggede han smilende ned på hende. Han havde rejst sig og strakte sig kort. Hans ben var heller ikke i krampe længere, men en smule af smerten kunne stadig godt mærkes og fornemmes i benet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 20:58

Hun smilte en smule genert til ham "ohh ja.. Hej..." hun rykkede sig lidt væk så han nemt kunne komme op og stå igen og da han var kommet op lagde hun mærke til hun havde haft ret, han var rimelig høj... Hun kiggede hen imod sin guitar og da han komplimenterede hendes sang fik hun en smule røde kinder og kiggede op på ham "Uhmm tak.. Jeg troede ikke her var andre. Håber ikke jeg forstyrrede dig midt i noget" hun sendte ham et undskyldende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 23:05

At være en fyr der havde let til smil var noget Biito altid havde været, hvilket også resulterede i at han mere end bare en gang i mellem sendte folk omkring ham et smil, så også denne pige fik et smil da han langt om længe var kommet op og stå.
"på ingen måde" han kiggede roligt over mod hendes guitar og så der hvor han lige havde siddet og selv sovet. "jeg er bare ikke så god til at passe min senge tid så jeg var vidst faldet i søvn" han kløede sig lidt i nakken og sendte hende et uskyldigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 0:01

Hun kiggede op på ham med et overrasket blik "Sov du da jeg kom ind? men.. hvordan hørte du så at jeg sang?" hun kiggede spørgende op på ham "og hvorfor gik du ikke op på dit værelse og sov? Det må da være bedre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 2:15

"Jeg vågnede da du kom ind" Biito så på pigen og sendte hende et uskyldigt smil. Hans hofte gjorde stadig en smule ondt efter at være væltet ind i bordet og få bordet samt stolen væltet ned over sig, men det var ikke noget som han vidste ikke ville genere ham senere. "jeg valgte bare at være stille da du begyndte at synge han kløede sig igen i nakken "Tja jeg vågnede alt for tidligt og da jeg endelig var træt igen, gad jeg ikke bevæge mig op i seng igen" han halvt grinte lidt dumt af sig selv og kiggede så ned på hende. Han gabte halvt igen, men følte sig ikke rigtigt træt selvom han ikke havde fået sovet alt for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 2:23

Hun kiggede på ham en smule tøvende og gik et skridt baglæns "Så du sad og kiggede på mig imens jeg spillede musik?" hun kunne ikke ryste følelsen af usikkerhed af sig, selvom han jo ikke havde gjort andet end at lytte til hende. Hun var ikke så vandt til tilskuer, ikke nogen hun ikke havde tilbudt at hører det i hvert fald.. Hun gik endnu et skridt baglæns og væltede over den stol hun havde fjernet fra ham tidligere "av av av av" hun sad på jorden med en hånd på lænden som hun havde slået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det tomme klasselokale Empty Sv: Det tomme klasselokale

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum