Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

+2
Felixnyuu
Shika
6 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 10:40

Moka der så Kensei der gik ud overvejede og ligge sig ned igen, men hun valgte i stedet og kigge på Genma.. Hvad fanden ledte han efter? Hun sukkede og kom i tanke om deres møde i loungen... Yeah... sikkert sådan nogle drengestreger.. Hun lagde sig ned på bordet og lukkede øjnene..

Kira ignorerede fuldstændig Tyson der gik forbi.. I hans øjne var det hans egen skyld at han ikke havde nogle venner. Han behandlede dem ikke særlig pænt, og hans tone var bestemt ikke god. Kira havde en smule ondt af William, måtte ikke være nemt at have sådan en bror.

Lotus der blev lidt overrasket over hun blev løftet op smilede bare til Grimmjow men rykkede sig ikke.. Hun lænede sig ned og gav ham et kort kys på læberne "Kunne ikke drømme om det" hun rettede derefter sin opmærksomhed imod Minato igen.. Hun var stadig rasende så hun kiggede hurtigt ud af vinduet. Hun mærkede hendes hænder der var let ømme og strakte dem lidt før hun lagde dem afslappet igen.. Hun havde lænet sig mere ind imod Grimmjow

Desiré smilede til Lacus. "Du kan bare lave side 55 og 56 hvis du vil. Ikke noget der bliver gennemgået i klassen." hun kiggede videre i papirene til Kensei snakkede til hende.. "Lad nu være med at stresse over det. Du har sikkert også noget du skal" hun smilede venligt til ham. efter døren blev lukket opdagede hun Grimmjow og Lotus... Hun sukkede "Frøken Raine og Hr. Jaeger.. Ganske som de andre i klassen vil jeg ikke acceptere det der..." hun kiggede strengt på dem. Hun havde ikke lagt mærke til Genma, hun var ret fokuseret på de 2 andre der brød reglerne. Trods alt rodede Genma bare i sin taske
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 10:49

//Udenfor døren//

Da Kensei kom ud fra klasseværelset for at skælde Sheena ud, stod hun bare og kiggede på ham, hvor hun derefter sukkede "Jeg har fattet det, jeg skal opføre mig pænt overfor lærerne. Jeg har bare en mega dårlig dag idag" Hun lænede sig op af væggen og tog ikke rigtig noget af det kensei sagde til sig.

//Inde i klassen//

Lacus bladrede om på side 55 og skiftede side i hæftet. Hun kiggede på opgaverne og koncentrerede sig om at løse dem. Hun var lidt glad for at Tyson, var blevet smidt op på kontoret, så kunne det være timen kunne fungere lidt bedre. Hun kiggede op da hun hørte Milady snakke til lotus og grimmjow og hun grinede lidt, men lavt. Hun lændede sig lidt tilbage og kiggede op i loftet og lukkede sine øjne imens hun tænkte nogle ting igennem.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 10:53

Han anstrengte sig for at tage det cool men blev alligevel rimeligt rød i hovedet da Kensei snuppede bogen fra ham. Fedt. Flere armbøjninger til ham. Og mere at gøre grin med for de andre. Fantastisk.
Nå. Ny elev. Der var vel ikke noget bedre tidspunkt end nu at prøve at gøre et godt indtryk. "Hej," hviskede han til Kenji. "Er du ny?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Fre 4 Jan - 11:00

Kenji så hurtigt hen på drengen der shviskede til ham og han smilte stort til ham "uhm.. ja jeg er ny... er timerne her altid så.. kaotiske?" hviskede han spørgende og håbede lidt på lærene ikke opdagede noget. det ville var det værste første håndsindtryk, men det var ikke fordi han var den store ballademare i denne klasse lige nu. han så lidt rundt på de andre og så tilbage på den fremmede dreng. han rakte diskret sin hånd frem og præsenterede sig lavmælt "Kenji.. Kenji shumaki" han smilte stadig og var bare glad for en snakkede til ham.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 11:20

//Udenfor klassen//

Kensei var ret ligeglad med om Sheena havde en dårlig dag eller ej "Jeg er ret ligeglad med om din dag er dårlig eller ej. Hvis jeg høre fra nogen lærer at du opføre dig dårligt overfor dem igen så skal jeg søger for at du bliver suspenderet fra skolen i et stykke tid.. Er det forstået Tamako?!" Han kikkede strengt på hende og pegede ned ad gangen "Og begynd så at gå vi har et møde med Rektor Pepsi vi skal til.."

//Inde i klassen//

Genma fandt omsider hvad han ledte efter og ganske som han også havde håbe på så var Frøken Tits optager af noget andet.. Han pillede langsomt dåsen ud af tasken og åbnede den før han lige så stille kastede den om bag Tits bord.. Der gik ikke mere end nogle sekunder før en hel bunke mus vrimlede frem ud fra dåsen og spænede ud i alle retninger.. //det er en mellem størrelse dåsen med bitte små huller i siden så der kommer luft ind..//

Grimmjow som var optaget af Frøken Tits så ikke Genma kaste dåsen men hørte tydeligt da nogle af tøserne begyndte at hvine og straks hoppede op på deres stol... Grimmjow selv var næsten total ligeglad med de små mus og blev roligt siddende på sin stol med Lotus på skødet og svarede ikke på det spørgsmål som Tits gav ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 11:25

Desiré der stadig var optaget af Grimmjow og lotus skulle til at sige noget da en dåse røg om bagved hendes bord... Hun kiggede ned og så en masse mus der faldt ned og hoppede med et hvin op på bordet.. "SHIRANU!!!" Hun skreg ud, ikke i tvivl om hvem det var... "Vil du straks komme herop og samle de mus sammen igen.. så kan det være du kan undgå og blive smidt ud!" Hun så vredt på ham og blev stående på bordet og holdt uroligt øje med musene på gulvet..

Kira kiggede op da han hørte et hvin.. Han så musene og uden tøven tog han fat om Lacus. han var ikke klar over om hun var bange for mus, men det var nu en ganske god undskyldning.. Han hev hende op i sine arme og stod op med hende og smilede sødt til hende... "Om du bange for mus eller ej, så klager jeg ikke" han kiggede på hende med blide øjne

Lotus der sad ovenpå Grimmjow var ikke synderligt bange for mus.. Meennn... nu havde hun en god grund til at blive siddende så hun trak bare sine ben lidt mere op og lagde sig helt ind til Grimmjow... "som altid forstår genma at gøre timen interessant..

Moka kiggede op på frk tits og grinede let...Okay det var ret underholdende. Nogle mus kravlede ned imod hende, og hun var bestemt ikke glad for det. Hun hoppede dog ikke op med et hvin.. Hun fik i stedet svinget sig elegant op og sidde på bordet med benene på stolen og var nu med ansigt ned imod de andre.. Hun smilede smørret til Genma. Typisk...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 11:35

//Ude på gangen//

Sheena sagde ikke noget, men begyndte at gå imod kontoret. Typisk, nu skulle hun spilde tid deroppe....


//Inde i klasseværelset//

Lacus fik sig noget af et chok, da der blev kastet en dåse med mus inde i klassen. Hun var så koncentreret af opgaverne, at da hun mærkede noget røre hende ben, fik hun kuldegysninger og kom med en lille hvin. Men i samme øjeblik tog kira fat i hende og hev hende op i sine arme. Hun kiggede rødmende på ham og holdte ham rundt om halsen. "Det var noget af et chok jeg fik der, men jeg klager nu heller ikke" Hun kiggede ned på gulvet og så en masse mus rende rundt, hun trak sig tættere ind til kira som overhovedet muligt og håbede på de snart var væk.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 11:41

Minato smilede tilbage; ham her virkede som en flink fyr. "Minato Namikaze," han trykkede Kenjis hånd. "Ja, det er cirka sådan det foregår - " resten af hvad han ville sige gik tabt i det generelle kaos der opstod da Genma kastede med mus. Han trak på skuldrene og grinede bare til Kenji. Det her gad han ikke lige blande sig i.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Fre 4 Jan - 11:49

Kenji nikkede til ham da han sagde navnet og så så ned på gulvet. hold da op hvor et kaos. han så på Minato og grinte "der kan man bare se, det har jeg alligevel ikke oplevet før" sagde han stadi grinene og tog en mus op i hånden. Kenji elskede dyr. han viste musen til Minato "så sådan forgår det generelt2 sagde han stadig grinene og lagde musen på gulvet igen. det var da okay morsomt.


//smutter i seng i må hygge jer ^^ //
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 12:10

// udenfor klassen//

Kensei som var fulgt efter Sheena ned ad gangen hørte ikke Desiré råbe//

//inde i klassen//

Grimmjow grinte blot ad alle de mus som Genma havde sluppet løs og var faktisk for en gangs skyld glad for hans lille stunt..

Genma sukkede da Tits begyndte at råbe op og rejste sig langsomt op og gik mod Tits "Vil du virkelig have at jeg skal rende rundt under alle borde og stole og samle mus op?" Genma bukkede sig ned og samlede dåsen op og tog samtidig nogle mus som løb forbi og smed dem ned i dåsen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 12:36

Desiré kiggede bare koldt på Genma.. "Ja jeg gør.. og du må hellere se at komme i gang..." hun kiggede hen imod døren.. "start med at lave en gang til døren som folk kan komme ud.. der ingen chance for at lave undervisning her. Jeg nødt til og have sikret der ikke er flere mus først" hun kiggede vredt på ham "Og tro ikke det her er slut..!" Hun havde en advarsel i sit blik. Hun var træt af de numre.

Moka der sad på bordet grinede bare lidt men rykkede sig bestemt ikke... Ikke om hun skulle ned imellem alle de mus..

Lotus smilede lidt over Grimmjows reaktion..Selv faldt hun det dejligt afslappende, det betød den time hun blev sendt til ikke blev så alvorlig..

Kira der stadig stod med Lacus i armene smilede.. "Så lidt skat" han gav hende et kys på kinden.. Han kunne mærke en mus der kravlede over sin sko men lod sig ikke mærke af det.. Han kiggede hen på Genma.. I hans øjne havde han godt af det efter der var sket på det værelse.. Han brød sig ikke ret meget om Genma mere...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 12:46

Lacus som stadig var i kira's arme, kiggede rundt og så alle musene løbe rundt. "Det er da det rene kaos det her, man tør jo ikke gå for så vil man komme til at træde på dem" Hun nussede Kira lidt på brystet ved kanten af skjorten og kiggede op på ham. Hun holdte den hånden inderst mod ham, omkring hans hals, imens, hun nussede ham med den anden. "Du skal bare sige til, hvis du ikke kan holde mig mere, så kan jeg bare sidde på bordet, indtil de er fjernet..ligesom alle de andre tøsser." Hun smilede til ham og rødmede en smule.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 13:06

"Jaeh.. cirka sådan.. Lidt færre mus måske," han grinede. Var ikke super interesseret i mus men han kiggede alligevel høfligt. "Men.. fra nu af bliver der nok ikke så meget mere undervisning." Han snakkede lidt højere nu hvor der var totalt kaos over det hele.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Lør 5 Jan - 3:51

Kenji så på Minato og smilte skævt "ja okay, det er så også okay.. jeg tror ikke jeg vil kunne koncentere mig nu" grinte han og så lidt rundt på mussene. da han så drengen der havde kastet dåsen, begyndte og samle mussene op, valgte Kenji at smule en mus ned i sin lomme i blusen. en lomme med fint plads til en mus i. det kunne jo være hyggeligt med et kæledyr.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 5:23

Genma sukkede før han smilte oh det her skulle nok blive godt... Han gik ned på sine knæ og begyndte med en lille smule mere glæde end normalt at samle de små mus op som pilede i alle retninger.. I ny og næ kikkede han op og de synd han fik var faktisk det hele vær..


Grimmjow rystede blot på hovedet og grinte ad Genma som med lidt for meget glæde kravlede rundt under bordrene efter musene..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 5:28

Moka der sad ned på bordet viftede drilsk med fingere frem og tilbage da Genma kom forbi og hviskede... "Hov. så nemt var det vist ikke her" hun sendte ham et flabet smil..

Lotus sagde ikke noget mere, hun var helt udmattet så hun havde lukket øjnene..

Kira grinede lidt "Intet problem... Jeg er ikke så svag som mange andre her på skolen.. Desuden.." han lod som om han var ved at tabe hende, men havde stadig godt fat i hende.. "Så vejer du jo ikke ret meget.." han kyssede hende hurtigt på kinden.

Desiré der stadig var irriteret fik øje på Genmas blik og kunne mærke raseriet.. Amen for helvede da også.... "Hr. Shiranui! Noget siger mig de nyder det her alt for meget..." hun kiggede over på Kira "Hr. Tamako vil de være så venlig at begynde og bærer pigerne ud af klassen... Alle andre der tør gå selv må gerne gå nu.. Timen er slut!" hun kiggede rundt med et bestemt blik. Der var INGEN chance for hun kunne undervise her.. "DU hr. Shiranui du bliver bare stående der og venter pænt på pigerne er væk og så kan du begynde og samle de mus sammen!" hendes blik var koldt og hun kiggede hurtigt over på Kira igen "Ohh og hr. Tamako.. Sørg for der ingen mus kommer ud på gangen så lad pigerne åbne døren" hun stolede ikke på at hverken Grimmjow eller Genma skulle bærer nogen piger ud... Og minato og kenji, de virkede lidt for spinkle til at kunne bærer nogle af 3års eleverne og 2. års.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Lør 5 Jan - 5:35

Lacus hørte hvad Milady sagde til Kira. Hun blev en lille smule jaloux over at Kira nu skulle bære de piger som ikke turde gå selv ud fra klassen, det var hun ikke så glad for. Hvorfor lige Kira af alle drengene herinde, så var det Kira. Det var ikke fair. Lacus vidste godt hun havde problemer med sin jalouxi, men hvad kunne hun gøre, så skulle hun se sin kæreste gå og bære på andre piger, som så ville blære sig med det bagefter, det ville hun ikke accepterer. Hun kiggede rundt på tøsserne og kom med en lille lyd "Tch..."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Lør 5 Jan - 6:22

Der gik lidt tid, før William havde opfattet, hvad der skete. Falske mus? Hvem var så barnlig? Vent... ægte mus! Han brød sig ikke meget om at de rendte frit rundt i lokalet. De kunne kravle op i hans bukseben eller gnave sig ind i hans taske.
Da læreren havde givet tilladelse til at gå, fik han hurtigt svunget tasken over skulderen og skyndt sig ud af lokalet. Han gad ikke blive og spille helt.

//William er ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Lør 5 Jan - 7:15

Minato rejste sig bare og pakkede sine ting sammen. "Skal jeg hjælpe med at fange mus?" spurgte han frøkenen. Han syntes faktisk det var lidt synd, både for hende og musene. Og så var det jo ikke skidt at hjælpe læreren når man nu var 3 stile bagud.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Lør 5 Jan - 7:25

Kenji så lidt på læren og de andre. han så lidt ned mod sin lomme "tak.. for en interessant time, men jeg må smutte" sagde han ikke fordi han ikke vill hjælpe, men han havde jo en mus i lommen. han klappede kort Minato på skulderen "hyggeligt at møde dig" sagde han og smilte venligt "vi ses" ha svag sin taske over skulderen og luntede ud.



//ude//
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 7:33

Grimmjow sad lidt og gloede på alle tøserne som sad og hvinede på deres bordre og sukkede før han tog fat rundt om Lotus med den ene arm og smed sin bog inklusiv Lotus's bog i sin taske og smed den over skulderen.. Han rejste sig op og kikkede på Minato og fnøs før han gik ud af klassen, ikke tale om han gad og hjælpe med at bære alle de tøser ud af klassen.. Lige inden han gik ud af døren så han en mus på afveje og gik på hug og samlede den op og tog den med ud af klassen, han kunne sikkert få brug for en mus til et eller andet..

//Grimmjow ude//


Genma så Grimmjow gå ud af klassen bærende på Lotus og sukkede men blev ellers pænt stående og ventede til alle tøserne var ude af klassen.. Han kikkede ned i dåsen og talte musene og gik på hug og gav en hurtig hovedet regning da han fik talt de mus inklusiv den mus han havde set Grimmjow tage..
"Frøken jeg er ked af at sige det men der mangler en mus... Jeg har talt 2 gange og jeg får samme tal hvergang.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 7:43

Lotus der lod sig blive båret af Grimmjow sagde ikke noget imod det. Hun var glad for at slippe for timen men var godt klar over de nok skulle snakke nu.. Hun kiggede op på ham med et flabet smil "du ved godt jeg ikke er bange for musene ikke?" hun smilede flabet og forsvandt ud af klassen med ham før man kunne nå og hører et svar fra grimmjow

//Lotus er ude//

Kira havde givet Lacus et kys på kinden og havde placeret hende uden for døren. Han havde derefter taget pigerne ud en af gangen inden af Genma igen begyndte at kravle rundt efter mus.. Han var dog stoppet da han nåede Moka der sad og smilede flabet... Han kiggede op på Tits.. "jeg undskylder Frk. Milady, men jeg vil ikke bærer Moka ud af klassen.. Jeg bryder mig ikke om den opførsel hun har, og jeg synes ikke det passende når jeg har en kæreste. jeg stoler ikke på hende" han afventede Desirés nik og var så gået ud af klassen hvor han havde omfavnet Lacus og givet hende et kys.. "Kom" han havde smilet og taget med hende ned af gangen

//Kira er ude//

Desiré kiggede på Minato.. "Nej tak hr. Namikaze.. det er ikke dig der skal finde de mus, for det er ikke dig der har sluppet dem fri.. Hr. Shiranui har godt af selv at rydde op efter sit rod.." hun så roligt på ham og sendte ham et anerkendende smil, det var nu pænt af ham.. sikkert på grund af de stile hun manglede.. "Burg du hellere tiden på at få lavet de sidste 3 stile" hun så på ham en smule strengt
Desiré sukkede opgivende.. "det i orden hr. Takuma.. Jeg finder en løsning" Hun sendte ham et nik og kiggede så over på Genma... "Det ser ud til du bliver nødt til at fange de sidste mus før hun kan forlade klassen." Hun stod stadig på bordet og rykkede sig ikke en milimeter. Da Genma fortalte hende der manglede en mus så hun strengt på ham.. "Jeg ligeglad. du finder den sidste mus og det nu!" Hun så strengt på ham

Moka der stadig sad på bordet smilede flabet. Hun kiggede på Genma der var begyndt og gå og samle mus op og rykkede sig ikke... Hun så hurtigt sit snit til at skabe noget ekstra ballade og rækkede hånden op "Uhmm frk. Milady, jeg skal altså tisse og jeg tør ikke gå rundt når der mangler en mus" hun lød virkelig falsk uskyldigt og kiggede kort på genma.

Desiré sukkede opgivende.. Ja selvfølgelig, men hun kunne ikke nægte hende det. "Hr. Shiranui, det ser ud til de bliver nødt til at hjælpen frk. Akashiya ud herfra, men bagefter forventer jeg at du finder den sidste mus.." hun satte sig ned på bordet og kiggede bare afventende på genma


Sidst rettet af Felixnyuu Lør 5 Jan - 7:50, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Lør 5 Jan - 7:47

Lacus blev sat udenfor døren og ventede på at Kira havde samlet tøsserne op og smidt dem udDa han kom ud igen, kiggede hun på ham og smilede "Lad os gå" De gik stille og roligt ned af gangen, og forsvandt videre.

// Lacus ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Lør 5 Jan - 7:52

Minato smilede tilbage til Kenji, "Ses," svarede han. Til frøkenen nikkede han bare og rødmede lidt - øv, hun havde luret den. Så luskede han ud af klassen og hen på værelset for at prøve at forstå hvad åreknuder var for noget og om det var barnet eller moderen der fik dem.

//ude, ses på grillen!//
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 8:05

Genma sukkede da Tits ville have han skulle finde den sidste mus han manglede men kikkede op da han blev bedt om at hjælpe Moka ud af klassen.. Han gik hen til sin taske og pillede et lille låg ud og puttede det over dåsen, han manglede jo kun den ene han ikke kunne finde så burde ikke være så svært..
Han gik hen til Moka og smilede før han bukkede sig lidt forover og tog fat underlårende og ventede til hun havde taget fat rundt om nakken på ham før han løftede hende op fra bordet "Damn du vejer jo ikke ret meget.." fløj det ud af ham inden han fik tænkt sig om..
Han gik stille og roligt hen mod døren ud af klassen og satte Moka ned udenfor døren..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 3 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum