Nyt system på siden! VIGTIG UPDATE!

Go down

Nyt system på siden! VIGTIG UPDATE!

Indlæg  Felixnyuu on Søn 30 dec - 10:27

Der er hermed blevet lavet nyt system her på siden. Vi ved godt det tog os lang tid, men admins skal være enige, og der var jul og en masse andet. Men nu er det nye system i brug. Så her kommer en sammenfatning til jer..

Fra nu af har man kun 1 bruger på siden. Denne bruger hedder DIT brugernavn f.eks. "felixnyuu, sirduckbutt" eller hvad du nu lige synes.. men det er ikke navnet på din karakter". På denne profil laver du i karakterprofiler et ark for hver af dine karaktere. Dvs er du en gammel bruger med gamle karaktere skal disse rykkes over på en bruger. Det ser sådan her ud. [Only admins are allowed to see this link]
Hvis folk har nogle spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig og jeg vil hjælpe jer med dette.
Når i har gjort dette skal i sende mig en pb med navn på jeres gamle profiler så disse kan blive slettet og de gamle profil ark (det sørger admins for når vi får jeres besked)..

Vi forventer at alle gamle brugere ændre til dette system inden for nogle uger. Kan i af gode grunde ikke gøre dette, så skriv en pb til en admin. Vi er jo ikke onde og der kan laves aftaler.

At du har alle på 1 profil betyder at du rper alle fra den. Skal du skrive med mere end 1 i samme tråd skal du sørge for at vise det er dem. Eksempel følger herunder

Lotus kom gående hen af gangen. Hun havde ikke lagt mærke til andre..

Lily kom løbende og kastede sig om armene på sin søster hun havde savnet hende

Udover det er vores rp regler IKKE ændret!

Der er også nye farver på grupper..
Gul er headadmin og kun ren administration. Skriv ikke her da det ikke bliver tjekket
Rød betyder admin.. Du kan altid skrive til en af os, og kan vi ikke hjælper sørger vi for en anden admin kontakter dig som kan.
Grøn er dem der rper på siden. Almindelige brugere.

Jeg håber i alle kan forstå dette system, eller så skriv og spørg endelig. Vi er her for at hjælpe jer. Vi håber det hele bliver mere overskueligt fra nu af med det nye system..
Godt nytår fra alle admins Smile
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Geografisk sted : Mountain High

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen