Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika on Tors 6 dec - 10:43

Genma mærkede at Minato rykkede benet og nåede kun lige at rykke sit ben en milimeter før Minato ramte siden af hans knæskal.. En hissen kom fra Genma og han bukkede lidt sammen i det ene ben før han greb Minato's andet angreb efter at have givet slip på ham.. Han skubbede Minato væk fra sig og hoppede en smule væk fra ham med sit gode ben..

"okay jeg tager det som payback Minato.. Lad os bare stoppe her.. Jeg har ikke lyst til og slås her med Moka i rummet og jeg lavede også kun sjov.."
Shika

Antal indlæg : 1794
Geografisk sted : Cph

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 10:45

Minato greb for sig før han knaldede ind i toiletdøren - Genma var stærk. Han havde den største lyst til at vende sig og pande stodderen ned. Men nej.. Han kæmpede for at trække vejret langsomt og roligt. "Fint... så kom ud herfra," sagde han med ryggen til.
Lise

Antal indlæg : 5568
Geografisk sted : Odense C

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 10:50

Moka sad på bordet og kiggede lidt på dem.. Hun sukkede opgivende.. "mænd.." hun talte lavmeldt og smilede flabet til Minato.. "er du sikker på du ønsker at blive inde på pigetoilettet sammen med en halvnøgen pige? Hvad nu hvis din kæreste kom ind og opdagede det" hun var ligeglad med han var vred lige nu. hun var ikke bange for ham, selvom han havde fået ram på Genma.. I hendes øjne var Minato stadig en lille spinkel svag dreng. Bestemt ikke en mand...
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Geografisk sted : Mountain High

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Tors 6 dec - 10:58

Genma fortrak ikke en mine og kikkede blot på Minato "Hvorfor smutter du ikke Minato.. Jeg bliver tilbage lidt tid før jeg smutter.." Han rykkede sig lidt til siden for at lade Minato gå forbi...
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 11:00

For en gangs skyld holdt Minato stand. "Jeg tror godt Kushina kan regne ud at når jeg har hende, er jeg ikke interesseret i dig," sagde han koldt til Moka uden at tage øjnene fra Genma. "Og I skal ikke knalde herinde. Det er et offentligt sted."
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 11:04

Moka smilede flabet.. Hvis det var det han troede så kunne han få lov at blive ved med at tro det.. "Du må hellere forlade toilettet hvis du ikke har tænkt dig at joine" hun trak det ene ben op og trak roligt sin ene strømpe af og så den anden.. Hun lod dem falde ned på gulvet og hoppede selv ned.. Hun gik roligt hen imod Genma og bad sig let i læben... Hun stop foran Genma og skubbede ham blidt op imod en væg og lænede sig op imod ham. Hun lod sin hånd kører op af hans bryst og kiggede op på ham igennem sine øjenvipper... Hun løftede langsomt sit ben og lod sin fod kører op af indersiden af hans ene ben så langt hun kunne
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Tors 6 dec - 11:08

Genma lænede sig tilbage mod væggen og kikkede på Minato før han kikkede på Moka "Er ked af at skuffe dig Moka men tror ikke lige jeg har tænkt mig at knalde nogen lige nu.. Så Smut du bare Minato der kommer ikke til og ske noget..." Han lagde den ene hånd på væggen bag sig for at hjælpe sig selv med at holde balancen..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 11:13

Han burde vel egentlig være ked af at Genma åbenbart havde ondt, men han var bare glad. Svinet havde sgu fortjent det. "Du smutter, og så smutter jeg også. Jeg gider ikke have at nogen skal komme herud og finde jer i fuld gang. Det er der ingen der har fortjent."
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 11:16

Moka rullede opgivende med øjnene... Der røg al sjov for i dag... Hun rykkede sig væk fra Genma... Hun lukkede et par knapper i sin skjorte så den lige dækkede hendes bh selvom den stod vidt åben... "Jamen så kan i 2 mænd få lov og hygge jer på PIGETOILETTET" hun kiggede flabet på dem... "men.. lad nu være med at smadre det.. til forskel fra jer mænd kan vi godt lide her ser ordenligt ud.." Hun bukkede sig ned og tog sine strømper på med røven godt i vejret. Hun smilede lidt for sig selv og stak i skoen.. Hendes jakke tog hun over armen... Hun gik hen imod døren og stoppede op og kiggede over skulderen på Genma "du har ingen ide om hvad du går glip af" hun smilede flabet
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Shika on Tors 6 dec - 11:24

Genma sukkede og strækte sit ben en smule ud og følte hvordan det havde det.. Det gjorder ondt men der var ikke set det store da han med mere held end forstand noget at flytte det lidt.. Han satte benet i gulvet igen og bukkede sit ned med det gode ben og tog en taske af de to tasker og kikkede på Moka "Ja det ved jeg godt.. Er jeg sku også ked af.. En anden gang smukke.. " han kikkede ikke engang tilbage på Minato gik blot over mod døren og ud af den imens han svarede "Nej vi kan jo ikke have at du finder flere folk igang med at have sex et offentligt sted.." en kort vinken over skulderen var det sidste han gav før forsvandt..
Shika

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 11:27

Av. Nå, han vidste godt den ville komme. "Nu går der nok andre mennesker end mig her der ikke gider se jer," råbte han efter Genma... så lod han sig alligevel provokere. Fuck. Han sukkede for sig selv da døren smækkede efter Genma.
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 11:31

Moka kiggede på Genma der gik forbi hende "Jeg ikke en man bare kan få når man vil.. Måske var et et one time offer" hun smilede provokerende til ham. Da døren lukkede og hun hørte Minato vendte hun sig imod ham.. Hun placerede sin frie hånd på sin hofte og skød den til siden hvilket fik hendes bryster til at hoppe en enkelt gang.. "hvis du ønsker at gå her på skolen, så burde du nok lærer ikke at være så sart.. Ellers overlever du ikke stump... Folk her spiser små uskyldige prince charmings til morgenmad.." hun smilede flabet og gik ud af døren fuldstændig ligeglad med hvad minato sagde...

Lily kiggede op på Moka da hun kom ud af døren til toilettet.. Hun havde virkelig store bryster.. Lily kunne mærke uroen over det i sin krop.. Hun sukkede og åbnede døren ind til toilettet. Døren nåede at lukke før hun kiggede op og hun fik øje på Minato.. Hvad... hvorfor var han her.. han havde vel ikke? havde han været sammen med hende?? hun han.. hun rystede lidt på hovedet og havde helt tabt mælet
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 11:37

"Nå, men også hyggeligt at møde dig!" råbte han efter hende da døren gik op igen.
...årh. Nej.
Hvorfor lige netop hende?
"Øh. Hej." Sagde han til Lily. "Jeg var lige.. på vej ud."
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 11:43

Lily stod stadig helt stille. Hun hørte hvad Minato havde råbt, men kun svagt... Var han.. hende der... hende den voldsomme utro? og med.. men.. Hun kunne slet ikke håndtere det... Hendes tanker kørte rundt i hovedet og hun gik langsomt hen imod vasken... Hun kiggede mistroisk på ham. Aldrig havde hun troet han var sådan. Han virkede så rolig, så sød.. men.. men... han.. Hun skyndte sig at kigge ind i spejlet og kunne se ham i det.. Hans skjorte og slips var åbnet i hvert fald halvt...
Hun vendte sig ikke men snakkede langsomt og stille... "Okay.... så.. så må du hellere det.." hun vidste ikke hvad hun skulle sige. det var ikke hendes plads at blande sig i det. men.. pigetoilettet. og 3?? hun kunne knap nok forestille sig når man var 3.. og så 2 fyrer.. Hun skar en grimasse. det måtte godt nok gøre ondt, og være... besværligt.. Hun rystede hovedet for at slippe af med billederne
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 11:44

Shit. Shitshitshit. "Det her er virkelig. Virkelig ikke som det ser ud til." forklarede han hurtigt. "Jeg kender ikke hende der!"
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 11:56

Lily fik et chok over hans kommentar.. han kendte hende ikke? hvor sindssyg var han lige? var han bare med random folk ? "Det kommer egentlig ikke mig ved... så...så ska du ikke tænke på.." hun kiggede sig i spejlet..
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 12:49

"Nej, altså, hør nui her," forklarede han desperat. Indså at hans skjorte stod halvt åben og forsøgte desperat at knappe den. "Jeg kom kun herind fordi Genma var herinde!"
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 13:03

Lily troede hun var ved at få et hjerteanfald og faldt sammen på gulvet på sine knæ.... Genma??? En fyr?? holy crap.. Hun holdt hånden på brystet og kunne mærke hendes vejrtrækning der var hurtigt. Hun havde meget svært ved at håndtere det hun lige havde set, eller ikke set. men på en måde.. Hun mente jo hun vidste hvad der var sket
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 13:13

"Hey.. vent, hvad? Er du okay?" Han gik hen til hende og tog fat i hendes skulder. "Hvad sker der?"
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 13:16

Hun kunne mærke en skælven da han rørte ved hende og hun rykkede sig hurtigt væk.. Hun kravlede faktisk over i et hjørne og sad skræmt og kiggede på ham.. "Ikke rør mig.. jeg jeg..." hun rystede på hovedet... "jeg vil ik lege den leg du leger med dem!" hun kiggede skrækslagen op.. Hun havde lidt mistet kontrollen
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 13:17

"Hvad.. hvadfornoget?" Han blev helt bange af at se på hende. "Jeg har ikke leget noget med nogen? Jeg prøvede bare at få Genma til at lade være med at gå herind!"
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 13:21

Hun rystede mistroisk på hovedet. "nej du.. du.. din skjorte og slips.. og hendes hendes... bryster" hun sagde ordet med en smule sorg over og kiggede ned... Hun holdt pludselig op for ørerne "Jeg ville ikke vide det!" hun rystede hurtigt på hovedet og lukkede øjnene
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 13:25

"Det havde ikke noget med mig at gøre!" råbte han af hende. Gik hen og fjernede hendes hænder fra ørene. "Hør nu på mig, please! De prøvede at provokere mig, derfor så de sådan ud!"
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Felixnyuu on Tors 6 dec - 13:27

Lily hørte ham ikke til at starte med og gik nærmest i panik da han stod ved hende og fjernede hendes hænder. Hun kiggede bare skræmt op på ham med tårer i øjnene. Hun havde aldrig troet hun skulle se det hun lige så.... hun var nærmest stivnet og kiggede bare på ham
Felixnyuu

Vis brugerens profil

Indlæg  Lise on Tors 6 dec - 13:28

"H-hører du efter? Det var kun fordi Genma gik herind. Og så ville jeg have ham ud, og så var - hende der der, og så prøvede de at provokere mig fordi jeg ikke ville se på dem, det var bare det!" Han begyndte at vrøvle fordi hun så totalt panisk ud.
Lise

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen