Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Dec - 23:18

Han smilede og tog blidt fat i hendes hånd der dækkede for ansigtet.. "Jeg har allerede set det, og blod eller ej så du stadig smuk.. desuden er jeg ligeglad, jeg har haft min share af blod i hele ansigtet så hold nu op det bedre du passer på dig selv" han smilede og tog blidt fat i hendes hånd der holdt papiret på næsen "Er det holdt op med at bløde?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Tirs 4 Dec - 23:23

Lacus kiggede på ham og svarede "Jeg får stadig blod i munden, så tror stadig det bløder" Hun holdte papiret med den ene hånd og tog den op til kira's kind "Nu skal du ikke lade det gå dig så meget på, det er min skyld hun er sådan. Så du skal ikke tænke over det" hun kiggede bekymret og håbede på, det ikke lykkede Sheena at skræmme ham væk.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Dec - 23:27

Han smilede og lænede hovedet imod hendes hånd og lukkede kort øjnene. Da han åbnede dem var de fulde af håb og glæde.. "Jeg elsker dig og vil altid bekymre mig om dig. Det er ikke noget du kan stoppe." han lagde sin hånd på hendes på kinden "Jeg har også en ide om du også vil bekymre dig om mig selvom jeg siger du ikke skal" han kiggede på hende med et drilsk smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Tirs 4 Dec - 23:33

Lacus nussede ham på kinden og svarede "Jeg elsker også dig, men du må da blive træt af mig engang imellem?" Lacus kiggede kort væk da hun kom i tanke om at Kira havde truet Sheena, det ville Sheena kunne bruge imod dem hvis hun havde lyst. Det ville se sort ud, hvis hun gjorde det. Lacus bed sig hårdt i læben af nervøsitet og vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Hun måte have fat i Sheena og fortælle hun ikke skal sige noget.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Dec - 23:36

Kira smilede bare "Nej aldrig.." han lagde hurtigt mærke til ændringen i hendes nervøs og tog hånden ind under hendes hage og kiggede hende i øjnene "Hey.. hvad der galt?" han så bekymret på hende. Han havde ingen ide om hvad der foregik i hendes hoved og det gjorde ham lidt bekymret lige nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Tirs 4 Dec - 23:43

Hun kiggede kort på ham og kiggede væk igen "Der er ikke noget galt, jeg har bare en ulækker smag i munden også gør min næse lidt ondt" Hun kom med et kort smil og fjernede papiret fra hendes næse og vendte om på den rene side.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Dec - 23:57

Han kiggede på hende. Han troede ikke på hende... Hvis der var noget han havde lært så var det at læse hendes humør "Hør.. du behøver ikke fortælle mig det hvis du ikke vil, men jeg kan se der er noget galt så lade være med at lyve. Så hellere sige du ikke vil snakke om det" han rejste sig op og gik hen og tog noget vand i hovedet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 0:08

Hun kiggede på ham vaske sit hoved. "U-undskyld... Jeg er bare bekymret" Hun kiggede ned i gulvet og tog sit papir væk og mærkede på sin næse. Den gjorde lidt ondt og hun kiggede sig i spejlet også den var helt rød. Hun sad og tænkte lidt "Hun fik ramt godt... det er nok bedst jeg fortæller ham det..."

Hun kiggede på ham med et trist udtryk. "Jeg er bare bange for du bliver sur på mig, fordi jeg er så bekymret og nervøs omkring det hele" hun kiggede ned i gulvet. hun mærkede en smerte i næsen og det dunkede. hun hoppede ned fra bordet og kiggede sig i spejlet og tog noget papir for at fjernet blodet i ansigtet. Da hun havde fjernet det, kom hun til at nyse og det begyndte at bløde igen. "Forhelvede da også, jeg hader det her, det har da også bare vært en lorte dag det her" Hun var meget irreteret på sig selv og fortrød hvad hun havde sagt. Så var det ikke sket, hvis hun bare havde ignoreret det. Hun stod inde foran håndvasken imens blodet dryppede ned i vasken.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 4:26

Han tørrede sit hoved og kiggede spørgende op på hende.. "Sur på dig over hvad? jeg kan ikke se hvad du har gjort jeg skal blive sur over.. Det klart du er lidt jumpy med de problemer du har med din søster. Forstår jeg udemærket godt. Tror jeg ikke nogen kan bebrejde dig.. Så hvad er det du helt præcist er nervøs for?"
han lagde mærke til hun fik blodnæse igen og gik hen og lagde armene om livet på hende og trak hende med hen imod væggen hvor han fik dem ned at sidde så hun kunne læne hovedet bagover på ham "Sådan.. og slap så lidt af.. Det går ikke du bliver ved, så jeg nødt til og smide dig til sygeplejersken" han smilede sødt og kyssede hende i håret
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 4:33

Hun sukkede lidt "jeg er vel bare bange for jeg gør så du bliver træt af mig fordi, der er så mange problemer for tiden." Hendes blev holdt tilbage og hun ville overhovedet ikke til sygeplejersken. "Jeg tænker for meget over tingene, undskyld jeg er nok bare lidt rundt på gulvet efter alt det påstyr og jeg er bekymret for hun siger det videre, du sagde til hende" hun drejede hovedet og kiggede op på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 4:37

Han kiggede ned på hende... "Hvilket? det med at det var værst for hende selv?" han smilede lidt "skal du ikke bekymre dig om.. Jeg har ikke rørt hende og har jeg heller ikke planer om. Jeg slår som sagt ikke folk. Selvom jeg måske havde lyst da hun slog dig... Men hvordan tror du hun får det på skolen hvis hun bliver ved? du ved jo godt at dine venner står på din side. Og hun har slået dig så kommer det ud får hun også problemer. Tror mere hun er urolig.. Ikke bekymre dig så meget skat.." han sendte hende et trøstende varmt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 4:43

Hun kiggede på ham "Du har sikkert ret, jeg bekymre mig for meget, jeg vil bare ikke have der sker dig noget!" Hun kom med et lille smil og rødmede en smile da hun kiggede ham i øjnene "du aner ikke hvor meget jeg elsker dig" hun tog sin hånd op til hans kind og nussede ham. Hun trykkede sig lidt ind til ham og var glad for han blev der sammen med hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 4:45

Han smilede og holdt hende tæt ind til sig.. "Så må vi jo bare passe på hinanden... " han nussede hende blidt på armen... "jeg elsker også dig... og nu ska vi ha den næse til at heale så du ka komme lidt op og gå.. jeg også MEGET forsinket til time. må hellere snart smutte derover, men vil ikke gå fra dig før du okay" han smilede sødt og grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 4:48

Hun begyndte at grine lidt og kunne mærke blodet begyndt at løbe igen. Så hun lagde sit hoved tilbage og sukkede "forresten har du været samtale emne hele morgenen, hvordan kam det være, pigerne har været helt rundt på gulvet idag?" Hun kiggede spørgende på ham og var lige nysgerrig.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 4:50

Han lænede hovedet imod væggen og så eftertænksom ud... "samtaleemne? hmm..." han sad lidt før det gik op for ham "Ohh jaa.. Jeg havde ret travlt i dag.. så jeg kom vist til at gå ud med åben skjorte... Jeg havde været ude og løbe og kom for sent.." han kiggede ned "Mit slips er heller ikke bundet endnu" han rullede lidt med øjnene "Håbløse pigebørn... Pff.. de burde have lært efterhånden jeg kun tilhører en" han gav hende et kys på kinden igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 4:54

Hun kiggede på ham og rødmede lidt "det gad jeg godt se, ville ønske jeg havde været der....det har været nogle heldige piger så, de har set noget godt" hun grinede lidt "må jeg spørge om noget? Hva sheena meget hård ved dig, da i var alene, en ting er når jeg er der. Men hvad sagde hun da i var alene?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 4:58

Han smilede "Du kan jo altid se det ved du godt, og du har set mere end nogen af de tøser nogensinde kommer til" han gav hende et drilsk blik og nappede kort i hendes ører. Men han blev seriøst hurtigt da hun nævnte Sheena.. "Jeg kan ærligt ikke huske det hele " han trak lidt på skuldrene "Jeg ved bare jeg ville væk. Noget med jeg godt vidste jeg ik gad dig osv.. Pigebarnet aner ikke hvad hun snakker om" han smilede... "Og noget med jeg ikke var som alle andre.. for de havde været nemme.. Det kunne jeg nu godt ha fortalt hende noget før.." han grinede og fortsatte med at nusse hendes arm
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 5:03

Lacus blev knald rød i hovedet, da han nævnte hun havde set mere end de andre tøsser. Hendes hjerte begyndte at banke hurtigt og hun mærke en smerte i sin næse og skar en kort grimasse. Hun drejede sit hoved og gav ham et kys på munden "Du så dejlig"

Da sheena kom på samtale "lad os bare håbe, hun stopper nu, så det kun er mig det går ud over når der ikke er nogen til stede"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 5:09

Han smilede over hun rødmede så meget, det havde han ikke troet men det var nu sødt.. "Måske du skulle tage den lidt mere med ro" han sendte hende et sødt smil...
"Jeg ser helst hun også lader dig være, men tvivler på det sker.. vi må bare tage tingene som de kommer. vi klarer det sammen. Lov mig at du siger hvis hun gør noget ok? så lover jeg det samme" han kiggede roligt på hende og hans stemme var afslappet. Han ville godt vide hvis sheena blev ved, han kunne nok ikke ændre det men han kunne da støtte lacus.. Hvilket for ham betød en del
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 5:14

Hun smilede til ham og nikkede "jeg skal nok love det, hvis der sker noget. Men en ting blev jeg dog overrasket over, og det var at hun kunne slå rimelig hårdt, hun må have øvet sig" hun smilede akavet til ham og rejste sig op og gik over til vasken, hun tog noget papir og prøvede at tørre blodet væk, men det fortsatte med at bløde. "Hun har ramt godt desværre..."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 5:16

Han kiggede uroligt op på hende "Bløder det endnu?" han rejste sig og gik op for at kigge på det "Du skal ned og ligge..." inden hun nåede at sige noget havde han taget hende i prinsessestilling igen og gik ud af toilettet..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 5:21

Hun blev samlet op og de gik ud af toilettet "vent hvor skal vi hen?" Hun kiggede uroligt på ham og vidste ikke hvad der skulle ske
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 5:30

Han smilede beroligende og blev ved at gå "Du nægter jo sygeplejersken så nu giver jeg dig en chance for at lade det hele. vi går op på dit værelse så du kan ligge ned med den næse.. er det ikke stoppet om 10min så slæber jeg dig til sygeplejersken... Okay??" han kiggede roligt på hende.. "tror måske du har brug for en kold klud også til den, så den ikke hæver" han smilede stadig lige beroligende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 6:16

Hun kiggede på ham "hvorfor har jeg på fornemmelsen det ikke stopper...." Hun kiggede op på ham og smilede lidt, men lagde så sit hoved tilbage igen. "Jeg får blod ned i halsen det er ulækkert..." Hun prøvede at sluge blodet, for at få en anden smag i munden.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 6:30

Han smilede.. "så snart du ligger ned skal jeg sørge for du får noget vand..." han nåede trappen og gik roligt op... "Joo det kan det godt hvis du slapper af og måske noget koldt på.. så kan det være det hele hjælper."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum