Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Øvelse gør mester

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:16

genma kløede sig lidt i nakken "For omkring 3½ år siden ca.. Det ja ehm..." Genma's blik flakkede lidt før han rystede på hovedet.. "Jeg var lidt head over heels for en..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:17

"... Må man få at vide hvem? Eller er det en hemmelighed? Jeg er ikke typen der siger ting videre, hvis det er det du frygter...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:24

Genma kikkede kort på Shuuhei før han svarede "Det er ikke fordi du ikke må få det afvide Shuuhei.. Det har bare været et ret ømt punkt siden han aldrig så mig på anden måde end ven.." genma begyndte at lave en serie af slag mod sandsækken før han sagde noget igen "Hans navn er Raidou"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:25

"Oh. Well, kender den følelse... Eller, har, indtil for nyligt..." mumlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:36

"Jeg havde den følelse i nogle omkring 3 år før jeg fik ret køl på mig selv.. Det krævede dog lidt hjælp fra nogle andre men det er fint nok.." Genma rettede sig op og rullede lidt med skulderne "Jeg har ikke brug for medlidenhed eller sådan noget.. Jeg bragte mig selv helt derud uden at jeg var helt klar over det og jeg kom ind igen.. Længere er det faktisk ikke.." et skævt smil kom fra Genma før han vendte sig om mod Shuuhei..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:43

"Ja okay," et skævt, forsigtigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:10

Genma smilede skævt "Så lad vær med at være så lukket Shuuhei.. Både Kakashi og jeg har haft samme følelse.." genma samlede sig selv lidt sammen og begyndte på en slag serie igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:11

Han trak let på skuldrene. "Jeg er lukket angående det, af hensyn til ham." mumlede han. "Vil ikke have han kommer i problemer..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:18

"Nej det forstår jeg.. Og det er sådan set også fint nok kan godt forstå det.. Men det betyder ikke at jeg ikke vil drille dig med det dog.." Et grin kom fra Genma før han begyndte på en serie af blandet slag og spark mod sandsækken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:23

Et lille, diskret host. "... Du elsker bare at se mig helt forlegen, gør du ikke?" mumlede han og gik også tilbag til sin egen træning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:27

"Jeg elsker at drille alle.. Selv Grimmjow selv om jeg kun kan slippe afsted med det halvdelen af gangene dog.." genma grinte før han lavede en flik flak og lavde nogle få parkour bevægelser før han stoppede og gik i gang med at strække ud...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:28

Et skævt smil. "Jah.. Man skal være hurtigt dér." han grinede. "Hvis man gerne vil undgå skader..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:31

"Hehe ja Grimmjow er ikke sjov at lege gulv kamp med.. Jeg ender altid med et eller andet brækket.." Genma rystede på hovedet og små grinte før han løsnede sin gi top og smed den..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:35

Med let besvær holdt Shuuhei stadig sit fokus på Genma's ansigt istedetfor den bare overkrop der kom til syne - ignorerede minderne om smagen, følelsen... Nej, nej. Stop det, hjerne. Du har Kensei.

En meget svag rysten p hovedet, og så grinede han igen, som før. "Jah... Der er en grund til jeg har holdt mig fra at kæmpe mod ham."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:38

"Burde du også gøre.. Selv om Grimm har mere kontrol i kampe for sjov end jeg har.." Genma rystede på hovedet og begyndte at strække sin ryg ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:39

Et skævt smil. "Dig har jeg da idet mindste en chance imod, så længe jeg ikke ryger på gulvet,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:43

"Kan du have ret i.. Men du burde træne lidt med Kakashi tror du vil have en sjov kamp mod ham.." Genma rettede sig op og smilede til Shuuhei.. Han stilte sig på sine knæ og lænede sig bagover med hænderne i gulvet og svang sig baglæns op og stå.. "Damn tror jeg skal til og træne noget mere parkour.. Jeg er ikke lige så fleksibel som jeg har været.." En kort latter kom fra Genma imens han kløede sig i nakken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:45

Et svagt grin. "Kunne vi nok godt, ja... Har med vilje ventet indtil nu. Nu er han jo endelig kommet til 1. Dan... Så kan der jo nok komme noget sjov ud af det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 10:49

"Haha ja sikkert ja.. Jeg aner faktisk ikke rigtig hvem af ham og mig der vil vinde men gider faktisk heller ikke rigtig finde ud af det.. Jeg er mere den der gulv kamp eller unvig person.." Genma grinte mens han gik tilbage til sin sandsæk og pillede den ned igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 11:02

Et skævt smil. "Men ligesom med dig vil jeg være fucked hvis han får mig ned på gulvet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - Page 2 Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum