Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny kampsportlærer

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ny kampsportlærer Empty Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 11:56

Kensei Blev lukket ind af skolen porten og kikkede op på skolen før han sukkede.. "Hvad fanden laver jeg her igen" Mumlede han imens han gik gennem sneen hen mod skolen.. Han vidste hvor alt lå da han tidligere havde været her oppe og kikke på det imens eleverne var hjemme på ferie...
Han havde sin taske over skulderen og stak hænderne i lommerne og gik forbi den lille sø...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:01

Nå. Op og igang, den morgenlige løbetr skulle ikke udsættes for længe, og han havde alligevel ikke kunnet sove siden den første solstråle var sneget nd på hans værelse. Så, iført joggingbukser, tanktop og hættetrøje da det var lidt småkoldt på den her tid af morgenen, tog Shuuhei sin morgen løbetur. Pga hætten så han ikke engang den kendte figur, men løb lige forbi... Hvilket gjorde at Kensei selvfølgelig ville kunne se ham - hættetrøjen med tallet 69 printet i hvidt bagpå da trøjen var sort, og mønster på hvert ærme, også hvidt, bestående af firkanter i et 'bånd' rundt om hver overarm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:05

Kensei vendte sig om da han så Shuuhei løbe forbi "Så du har faktisk lært noget af den træning du har fået banket ind i bolden ser jeg". Kensei blev stående med tasken over den ene skulder og med hænderne i lommerne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:08

Han standsede brat. Var det virkelig...?

Han snurrede om på hælen, så hurtigt at hætten faldt ned, så det sorte strithår, de grå øjne, de tre ar, og vigtigst af alt, hans ansigts tattoos kunne ses. "... Sensei?" han grinede efter han var kommet sig over det initielle chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:11

Kensei kikkede på Shuuhei og så hans tattoo.. Han var ikke lige sikker på hvad han synes om at han havde fået lavet sådan en tattoo..
En rysten på hovedet "Ja hvem skulle det ellers være smølf"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:18

"Smølf siger du... Jeg er højere end dig nu," han grinede. "Ej, men en kostskole er sgu det sted jeg mindst have forventet at se dig." han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:21

"kan godt ske du er højere end mig smølf men den dag du kan putte mig i gulvet skal jeg nok stoppe med at kalde dig smølf" Kensei trak lidt på den ene skulder "De manglede en lærer og spurgte om jeg ville have jobbet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:26

Et svagt grin. "Ja der er sg nok nogle år endnu før jeg nærmer mig dig... Min Aikido er dog blevet en del bedre siden du sidst underviste mig," et skævt, stolt smil. "Især boken kamp."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:31

"Og du gør sikkert stadig det twist med foden som du ikke skal" Kensei rystede blot på hovedet med et kort smil som hurtigt forsvandt igen.. "Men hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro du savnede mig smølf" Han løftede det ene øjenbryn imens han kikkede på Shuuhei..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:36

... Rødmede han?

.. Ja gu gjorde han så. Den brænden i kinderne var ikke til at tage fejl af. Forbandede teenage hormoner.

"... Nej da. Jeg er bare overrasket." løj han og så til siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:40

Kensei kikkede lidt overrasket på Shuuhei et øjeblik før han sukkede og gik hen og puffede ham med to finger i panden "Tag dig sammen smølf.. Jeg er din lærer og Sensei ikke en skoledreng"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:43

Han puffede fingrene væk igen, lettere irriteret. "Som om jeg ikke godt vidste det i forvejen."

Men de der følelser ville jo ikke rigtigt lade ham være i fred. Suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:46

Kensei lagde sin hånd på skulderen af Shuuhei "Hør smølf.. Lad vær med at gøre det her mere akavet end det behøves okay.. Om jeg svinger begge veje eller kun den ene er lige meget, det vil ikke kunne gå mellem os da jeg er din Sensei og nu også din lærer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:51

"Jaja, I know, I know." mumlede han mens han ubevidst gned sig let på den kind hvor han havde 69 tatoveret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:52

"Hvorfor har du fået den tattoo Hisagi? Det vil kun give dig problemer" Han fjernede hånden og trådte lidt væk fra Shuuhei..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 12:59

"... Giver det ikke sig selv?" han sukkede og sparkede til en sten på jorden. "På grund af dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:03

Kensei løftede et øjenbryn og rystede blot på hovedet "Du er umulig smølf.. Jeg er 13 år ældre end dig. Find en på din egen alder smølf."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:07

"Hvad så hvis jeg har prøvet det. Flere gange endda. Men det bare aldrig føles rigtigt, huh?" hvis han blev spydig i stemmen, så var det bare det. For han sagde jo sådan set bare tingene som de var; det kunne han ligeså godt. Kensei havde altid kunnet finde ud af sandheden før eller senere, så hvorfor ikke bare sige det fra starten af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:11

Kensei kunne mærke sit tempramang koge lidt og smed sin taske i sneen og tog fat i Shuuhei og pressede ham op mod muren "Hør Hisagi jeg er ikke en som har koldt blod i årene og jeg hader at lege gætte lege. Så hvorfor spytter du ikke bare ud med hvad det er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:13

I stedet for at svare på spørgsmålet, vred han sig med det samme i Kensei's greb. "Giv slip!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:15

Kensei strammede sit greb og slog den anden hånd mod muren ved siden af Shuuhei "Lad vær med at prøve mit tempramang Hisagi" hans vrede kunne tydeligt ses i hans ansigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:17

"Der er jo for fanden ikke mere at sige, du ved det hele i forvejen, gør du ikke?!" hans stemmeleje var lige på grænsen af direkte at råbe ind i Kensei's ansigt. Normalt ville han aldrig have gjort det, men det her... Det var bare for meget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:20

Kensei lukkede kort øjene for at holde på noget af den snog han havde om sit tempramang. "Hvorfor fanden kunne du ikke bare lade vær med at forelske dig i mig smølf. Det vil aldrig gå" Kensei nærmest viskede det sidste og slap taget i Shuuhei før han trådte væk fra ham og gik hen mod sin taske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:22

Let hostende faldt han ned på knæene - Kensei havde haft holdt det meste af hans vægt oppe før. "... Man vælger ikke selv hvem man forelsker sig i." mumlede han lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Gæst Ons 31 Okt - 13:26

Kensei stod tav henne ved sin taske og kikkede blot på den.. "Du ender med at få mig fyret Shuuhei" En meget svag mumlen kunne høres fra Kensei som til sidst bukkede sig ned og samlede sin taske op..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny kampsportlærer Empty Sv: Ny kampsportlærer

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum