Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Matematik 2g

Go down

Matematik 2g Empty Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 1:54

Shuuhei gik stille og roligt ind i lokalet, satte sig et sted i midten, ved en vinduesplads. Han havde lige præcis nået at tage bøgerne op, da læreren kom ind. Great, lige i tide. Med et lille smil hev han også sin blok og penalhus op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 1:57

Genma traskede ind af døren med sin blok under armen nikkede med hovedet til læreren og gik ned i bag enden af klassen og satte sig ved et bord henne ved vinduet.

Han smed blokken på bordet og tog en blyant op af brystlommen på sin skjorte og lagde den om bag øret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:05

Med et skævt smil vendte han sig om - siden Genma ikke var allerbagerst, var han istedet lige bag Shuuhei. "Nå, gør man sig klar til endnu en gabe time?" spurgte han med et grin, mens læreren var igang med at skrive på tavlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:18

Genma kom med et grin og trak kort på skulderne "Pas Shuu.. Men vil jeg tro med mindre vores kære lærer faktisk kommer med noget jeg ikke har lært før"

Genma lænede sig tilbage i stolen med røven ude ved kanten og åbnede sin blok og kikkede lidt på den side han havde slået op på.. Det var en side med noget tekst han engang havde skrevet om livet på gaden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:49

Et skævt grin. "Tja, må håbe på det bedste, så."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:54

Genma nikkede blot med hovedet og kom med et smil.. Han kikkede op på tavlen og kom med et kort suk og lagde hovedet ned på bordet. "Hvorfor skal det lige være det vi skal have.. Hader 3 grads ligninger.. Det er sku da ikke noget man nogensinde for brug for" En mumlen kunne høres fra Genma og han løftede hovedet og kikkede kedsomligt lige frem i luften..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:56

"Tja, det kommer jo an på hvad man gerne vil være." han gav et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 2:59

"NS" kom fra Genma i en svag mumlen imens han kikkede på Shuuhei "Hvad med dig hvad vil du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:00

En trækken på skuldrene. "Det ved jeg sq ikke helt endnu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:04

"Hm jah du har jo også hele året ud plus noget af næste til og finde ud af det" Genma trak lidt på skulderen og hørte døren gå op og kikkede over mod døren og så frøken tits skubbe en elev ind i klassen og vende rundt og gå igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:06

Shuuhei's opmærksomhed blev også hurtigt fanget af det korte glimt af de glimrende bryster, før han så på Genma igen, grinende. "Tjo, det kan du jo så have ret i."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:09

Genma fladt sammen hen over bordet og lagde hovedet på skrå "Sig mig igen hvorfor jeg faktisk bliver siddende istedet for at lave et eller andet sjovt istedet for"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:18

"Tja... Fordi det er obligatorisk, måske?" han trak på skuldrene. "Du kan da godt lave noget sjov for min skyld, så længe jeg bare ikke er indblandet," et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:31

"Meh har glemt min taske oppe på værelset. Så det bliver lidt svært. Og er mere træt end noget andet" Genma blikkede med øjene og gabte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:51

"Jamen så må du jo se om du kan blunde uden han opdager det," et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:54

"Gjort det før men tror sku ikke jeg slipper igennem idag dog.. vores dejlige lærer ser sur ud" Genma kikkede op på læreren og rettede sig op og tog sin blok op fra bordet og lænede sig tilbage i stolen igen.. Et gab kom fra Genma før han tog sin blyant og sad og vippede med den med fingerne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Gæst Man 29 Okt - 3:58

Han trak på skuldrene, smilede skævt. "Ja det kan der jo så være noget om..." han fik selv taget nogle notater.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Matematik 2g Empty Sv: Matematik 2g

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum