Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Runsvisning til lærernes dorm c:

Go down

Runsvisning til lærernes dorm c: Empty Runsvisning til lærernes dorm c:

Indlæg  Misaki Ons 26 Sep - 1:40

Acher trådte udenfor og tog hurtigt sin frakke på igen, han havde glemt hvor koldt det havde været, hvor følte han sig dum over det, men han smilede så til ham og sagde "Vores løn er også en del højere end almindelige læger, sygeplejeskers og så videres normale løn." Han så så i retningen af hvor de skulle hen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Runsvisning til lærernes dorm c: Empty Sv: Runsvisning til lærernes dorm c:

Indlæg  Gæst Ons 26 Sep - 6:03

"Ja, det er klart," sagde Drake, der hurtigt mærkede et gys gå igennem sig, da en kold brise forekom. Han tog sin frakke på og tilføjede, "men det er langt fra nok til at betale for denne her skole. Jeg tør slet ikke tænke på bare elregningen."
Han knappede frakken og svang sit halstørklæde et par gange rundt om sin hals, hvorefter han smilede til Acher, "leder De vejen, hr. Arkwright?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Runsvisning til lærernes dorm c: Empty Sv: Runsvisning til lærernes dorm c:

Indlæg  Misaki Ons 26 Sep - 15:33

Han smlede og sagde "Selfølgelig, det denne vej." og han begyndte at hå i retningen af dormet. Og han forklarede "Vores dorm ligger i samme bygning som elevernes, bare i vores helt eget område, hvor elever ikke må opholde sig, med mindre at det er et nødstilfælle." Han smilede let til Drake.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Runsvisning til lærernes dorm c: Empty Sv: Runsvisning til lærernes dorm c:

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum