ny og nervøs

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Re: ny og nervøs

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:24

chokan rømmede sig kort " hmmmm ... hvad har i to så af hobbyer ???" han så spørgende på de tog klassekammerater

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:29

Mizell så på Chokan og sagde "Jeg læser en del, tegner også og så er der også musik, som er min største af mine hobbier, udover at sove." Han smilede meget lidt og så så på Sakura med et afventende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:31

Sakura smilede og sagde "mine interresser...tjaaa... øhmm,.. jeg elsker musik og kan godt lide at svømme" Hun kiggede på dem med et glad smil på hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:33

chokans smil blev breder " SVØMME ?? " han tog to skidt så stod han hos de to andre " hmm... j-jeg kan også godt lide at svømme " den korte selvsikkerhed forsvandt hurtig og tilbage stod den generte og nervøse dreng

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:37

Ved ordet 'svømme' kom Mizell til at tænke på vand, og det gøs i ham, bare tanken var rædselsvækkende, at gå i brusebad var lige acceptabelt for ham, men en svømmehal med.. Nej, han ville slet tænke på det og sagde så lettere pinlig berørt "Jeg.. Kan ikke svømme.."

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:39

chokan kiggede roligt på mizell og smilte " ååååh kooooooom nu !? kan vi ikke tage til svømme hallen vi behøver ikke svømme bare være i vandet ???" chokan lavede de største og mest bedene øjne han kunne for at få sin nye ven med

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:41

Sakura svarede "Tjaa man har jo sine fordele og ulemper, og din ulempe er jo så du ikke kan svømme, det gør da ikke noget, man kan altid lærer det. Og du skal jo så bare lærer det, det er rart at svømme. jeg føler mig fri af at svømme." Hun smilede til dem begge.

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:45

gik et skidt tilbage og så på de to " skal vi ikke nok tage ned i svømmehalen ??"

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:49

Mizell rødmede og nikkede så "Kan vi godt, så længe jeg ikke skal i vandet.."

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 6:54

chokan så helt glad ud og skynde sig hen og tog tasken " vi ses i svømme hallen så !?" han næsten løb mod døren og forsvandt ud på gangen

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 7:10

Mizell så efter Chokan og sagde "He-hey! Vent!" Men forsent og han rykkede kort på skuldrene og sagde så "Vi ses der henne Sakura."

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 7:12

Sakura smilede og sagde "Det gør vi..." hun gik ud af klasselokalet og ned til svømmehalen.

//Svømmehalen//

Gæst
Gæst

Indlæg  Gæst on Ons 1 aug - 7:45

En dreng som hedder Kyoji bliver vist rundt på Skolen, der de når ned til svømmehallen ser han nogen elever og hilser på dem og ved ikke rigtig hvad han skal sige.

Gæst
Gæst

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen