Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En rolig løbetur *Privat*

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 9:57

Tyson kiggede fascinerende på hende. Tænk engang... hun var hyggelig at snakke med, havde en fed personlighed og ville i seng med ham. Hun havde hele pakken. Hvordan kunne den fantastiske pige var Lacus' søster?
Han rømmede sig lavt, "så... hvornår har du tænkt dig at slå op med ham?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 9:59

Hun åbnede øjnene og kiggede på ham "næste gang jeg ser ham, regner jeg med, vil gerne have det overstået hurtigst muligt, så jeg kan komme igang, savner at kunne gøre hvad jeg har lyst til, og jeg har virkelig svært ved at holde mig tilbage" Det havde hun, det er længe siden hun har haft træng til atvære sammen med en anden som hun har overfor tyson, hun var selv lige overrasket over det, men tog det nu ikke så tungt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 10:05

"Tro mig, det har jeg også," Tyson smilede let, førte sit hoved hen til hendes og kyssede hende en enkelt gang på læberne og så to gange på halsen. Han forstod godt, hun ville slå op med Kakashi først. Men Tyson var trængende i netop dette øjeblik, og ville så gerne overbevise hende om at utroskab ikke var så forfærdeligt, som alle gik og sagde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 10:08

Da han første hans ansigt imod hende, var der først en følelse af at det måtte stoppe, men fik hurtigt det stadie overstået og lukkede blot sine øjne og drejede sit hoved lidt da han gik ned mod hendes hals. HUn kunne mærke det begyndte at kilde lidt i maven og hun var virkelig trængende for noget nyt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 10:13

Hans puls steg, da han indså, at hun ikke skubbede ham væk. Tyson kyssede videre på hendes hals og lod af og til tungen kærtegne hendes hud. Han lagde sin ene hånd lige over hendes barm og lod langsomt sin pegefinger glide hen af hendes kraveben, mens han gav hende et sugemærke.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 10:16

Hun kunne mærke hans mund på hendes hals, hans mund til sidst tog fat i noget af huden på halsen for at lave et sugemærke. Hun havde stadig lukket sine øjne og begyndte at trække vejret lidt hurtigere end før. Hun kunne mærke hun begyndte at blive lidt ophidset, men var lidt usikker på om det her var stedet det skulle udvikle sig på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 10:22

Tyson slap med læberne, rykkede sig lidt tilbage og betragtede stolt sit sugemærke, "perfekt."
Han fjernede sin hånd og kiggede alvorligt på hende, "hør, Sheena, jeg forstår godt, hvad det er, du siger. Men du vil tydeligvis gerne det her, og det vil jeg også. Kakashi opdager ikke noget, det lover jeg. Så hvad er problemet i, at vi gør det nu, hm?"
Han lagde sin hånd på hendes kind og lod den stille glide ned på hendes hals hen over sugemærket.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 10:30

HUn kiggede på ham og kiggede derefter kort væk. "Jeg er ikke meget for det, men hvis vi skal gøre det, skal det ikke være herude, for så er vi sikre på vi bliver opdaget" Hun smilede kort på ham "Og jeg har brug for det her, kan jeg mærke" Hun placerede sin hånd på hans bryst og kyssede ham kort på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 17:16

Tyson smilede tilfredst efter kysset, "hvor vil du helst så? Alt andet end mit værelse."
Han fjernede en vildfaren tot hår fra hendes ansigt og lagde hovedet let på skrå. Det var først nu, han så det. Hvor kønt hendes ansigt egentlig var.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 18:07

Hun smilede til ham "det kan du få lov til at bestemme sexy" hun grinede lidt og nussede ham lidt på brystet. Hun smilede flabet til ham og bed sig selv i underlæben. Hun kiggede på ham med storer øjne og ventede spændt på hans beslutning. Hun lændede sit hoved tilbage på træet og skød sin brustkasse lidt frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 22:23

Tyson kiggede lidt på Sheena, før han tog hendes hånd, rejste sig og trak hende med sig op. Han smilede drillende, "hvis det er, kender jeg det mest charmerende, lille kosteskab. Hvis det er okay for damen?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 22:25

HUn kunne ikke lade vær med at grine og blev trukket med op "Det lyder interressant, det har jeg ikke været indeni i nu" Hun smilede drilsk til ham og smækkede ham kort bagi og gik hurtigt fremad for derfor at dreje hovedet og blinke med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  SirDuckbutt Tors 20 Sep - 22:34

Tyson smilede skævt, løb op på siden af Sheena og tog hende på bagdelen, "så er det vist tid til, at jeg tager din kosteskabsmødom."
Han smilede igen og gik videre indenfor.

//le kosteskab BD//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Gæst Tors 20 Sep - 22:42

hun grinede lidt og gik med ham "Tjaa jeg glæder mig til at se hvor hårdt du, sådan som du udtaler dig selv" Hun smilede lidt drilsk til ham og gik indenfor.

//Kosteskabet i gangen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En rolig løbetur *Privat* - Page 2 Empty Sv: En rolig løbetur *Privat*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum