Et velfortjent tjek

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Et velfortjent tjek

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 7:20

Kira gik ned af gangen. Han havde været dårlig hele dagen før, og det var ikke kun skyldfølelsen. Han kunne mærke der var noget andet. Hans skulder gjorde ondt, han var stadig svimmel og hans kvalme. den var værre. Han havde ikke spist i et døgn. Han havde bare passet sig selv på værelset og gik nu ned til sygeplejersken. Han stoppede ved døren og bankede på og gik ind "Hey nogen her?"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Et velfortjent tjek

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 7:25

Acher så hen imod døren fra det ene skab der stod ved væggen ud til gangen og sagde så "Kira Takuma, sikke et sjældent syn." Han så lettere bekymret på den unge mand og spurgte "Hvad er der så galt med dig?" Ham stillede en bog på plads og gik hen imod Kira.
Misaki

Antal indlæg : 825
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 7:29

Kira kiggede lidt overrasket på ham "Hvordan kender du mit navn?" han lukkede døren bag sig og gik ind.. "Jeg er lidt i tvivl om om jeg syg. har det ikke alt for godt." han satte sig ned da han blev svimmel igen og lænede hovedet ned i hånden. "Jeg har hovedpine, er svimmel som en i helvede, jeg har ikke sovet i et par dage nu. Har heller ikke rigtig spist fordi jeg har kvalme.." han lukkede øjnene og trak vejret roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 7:35

Acher så alvorligt på ham og gik hen til ham, mens han forklarende sagde "Jeg har lært alle elev opmysningerne udenad, som en sikkerheds foranstaltning."
Han spurgte så "Er det også svimmelheden der gør at du ikke kan sove?" Han tog sin lille lygte frem og sagde "forkuser lige på min finger." Og han tændte lygten og tog sin finger op ved siden af sit ansigt og så på Kira.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 7:38

Kira fandt det praktisk, at han kunne alle oplysninger men måtte godt nok have taget tid. Han kiggede op så han kunne se på ham og svarede imens han prøvede og fokusere på hans finger "og hovedpinen..." han kæmpede med at holde fokus og kunne mærke hovedpinen trykkede mere.

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 7:42

Han så på ham og spurgte "Kan du beskrive hvordan hovedpinen føles? om den er trykkende, en skarp smerte eller en smerte der kommer og går?" Han slukkede lygten og trådte et skridt tilbage, mens han betragtede Kira.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 7:46

Han blinkede et par gange med øjnene da lygten blev slukket og kiggede op på Archer. "Jag for det meste.. som hvis det et konstant jag.. og så fra tid til anden kommer der et voldsommere jag.. det nok mest tryggende" han sukkede "jeg vrøvler" han lukkede øjnene lidt og kiggede så igen "den er konstant og er der altid, fra tid til anden bliver den værre, men er en tryggende smerte som om jeg har en spændebolt siddende om hovedet.."

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 7:51

Han nikkede og sagde "det lyder som en hjernerystelse.. En lettere alvorlig en." Han så på ham og vendte sig om og sagde "Jeg kan give dig nogle smertestillende og sige at du helst ikke må sove."
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 7:53

Han havde lidt tænkt det nok var hjernerystelse men var ikke sikker. Han kiggede op på ham da han sagde han ikke måtte sove "seriøst?? Har ikke sovet i 2 dage.. Jeg tror snart min krop automatisk lukker ned, især da den heller ikke får nogen mad" han sukkede lidt "undskyld. skal ikke gå ud over dig jeg frustreret" han kiggede irriteret ud af vinduet. Det gik ham voldsomt på det hele

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 8:00

Acher trak en stol hen og satte sig overfor Kira og sagde "Jeg kan hente noget mad hvis det skulle være, men fordi din hjerme kan tage skade kan jeg desværre ikke lade dig sove." Han så undskyldende på Kira og tilføjede "Og hvis der er nogle problemer, kan du sagtens fortælle mig om dem, det er en af de ting jeg er her for.".
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 8:02

Han kiggede på Archer da han satte sig overfor ham.. "Hvor længe skal jeg holde mig vågen?" Han kom i tanke om han havde tilbudt ham mad "nej det ok. kvalmen er for voldsom til jeg kan få noget ned.. ellers skal jeg nok gå i kantinen"
Han lænede sig tilbage og sukkede "det ikke noget, bare lidt rod, der ikke nogen der kan hjælpe mig" han kom i tanke om sin skulder "Ohh men du må gerne kigge på såret på skulderen. har renset det men er nervøs for om det går betændelse i.. Jeg ka ikke rigtig nå"

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 8:16

Acher nikkede og sagde "Det godt at du ihvertfald gerne vil spise hvis du kunne."
Han lænede sig kort tilbage og sagde "Hmm.. Måske hvis du bare ville få det ud af til en der ikke har noget med det at gøre. Det kunne hjælpe." Han rejste sig så og sagde "Lad mig se din skulder, og din hovedpine skal være mindre og ikke så skarp."
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 16:43

Han havde overvejet og snakke med nogen, men han havde ikke lige planer om det skulle være sygeplejersken, især ikke når det der egentlig var sket også var et regl brud. "yeah.. jeg ska nok huske tilbuddet hvis jeg vil snakke om det.. men lige nu, der det fint nok" han sendte ham et venligt smil.
Han rykkede sig lidt frem på skolen og tog sin t-shirt af der dækkede for såret så han kunne få lov og se det. Det sad på venstre skulder. Han lænede sig lidt frem og støttede sine albuer på sine knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Tirs 18 sep - 17:25

Acher så på ham og sagde smilende, mens han rekste sig, "Jeg går ikke videre med det til nogen, jeg kan jo risikere at blive fyret, hvis jeg bryder min tavshedspligt. Og hvis det skulle være et reglbrud, så er jeg også lige glad med det." Han smilede til ham og hentede klorhexadin og vat, samt en skål med vand.
Han satte det hele ved siden af dem og kom noget klorhexadin på vattet og begyndte langsomt at duppe på såret.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Tirs 18 sep - 21:18

Han sad afslappet, eller så afslappet han kunne... "Det pænt af dig, men jeg føler ikke for at snakke om det..." han løj ikke. han mente det faktisk, han havde ikke lyst til at snakke om det. Det hele var noget rod og han kunne alligevel ikke stille på alle de spørgsmål folk stillede ham, eller som han stillede sig selv. Han mærkede vattet på såret, og kunne mærke det sved en smule. "Jeg har vist ik renset det ordenligt, men var også kun lige hurtigt" han kiggede undskyldende op på ham, han vidste godt hvor vigtigt det var at få det renset.

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Ons 19 sep - 2:39

Acher så på ham og nikkede, "Det forstår jeg fuldt ud." Han smilede til ham og blev færdog med at rense såret og sagde blot "Så, er det renset." Han rejste sig fra stolen og smed vatten ud og gik hen med tingene til vasken.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Ons 19 sep - 8:44

Han blev siddende lidt før han tog sin t-shirt og trak den over hovedet igen og rejste sig så.. "jeg skal nok sørge for jeg ikke falder i søvn, om ikke andet hiver jeg fat i en eller anden der kan holde mig vågen" han smilede til ham "Det pænt af dig du tilbød smertestillende, men jeg kan ikke rigtig mærke hvornår det bliver bedre så jeg kan sove så.." han sendte ham et venligt smil. "så jeg klarer mig"

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Fre 21 sep - 4:23

Acher smilede tilbage og svarede "Det er vel det bedste for en ung formuftig mand som dem." Han smilede og kom i tanke om at Tyson havde sagt at de ikke kunne sammen og spurgte "Kan jeg lige spørge dig om noget..?"
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Fre 21 sep - 5:04

Kira der var godt på vej imod døren hørte Archer der ville fortsætte samtalen så han stoppede og drejede sig og kiggede på ham "jaa selvfølgelig.. mindste jeg kan gøre efter du har tjekket mig igennem" han sendte ham et venligt smil

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Fre 21 sep - 5:10

Acher så på ham og spurgte "Jeg har hørt noget om at du og hr. Tale ikke kan sammen, er det rigtigt?" han så på Kira og strøg så en hånd igennem hans halvlange hår.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Fre 21 sep - 5:15

Da kira hørte tysons navn gav det ham et gys.. Alle minderne og den dårlige samvittighed og det hele kom op igen. Han mærkede hovedpinen der trykkede voldsommere og kvalmen der steg. Han formåede dog at holde sig selv stående roligt selvom man nok kunne se det i hans øjne, dog kiggede han stadig på Archer "Nej vi kommer ikke så godt ud af det sammen.. Der har været nogle episoder, og han har en grim vane med at kalde min kæreste en masse grimme ting.." han kiggede afventende på Archer og håbede lidt det var nok svar. han havde ikke lyst til at gå i dybden

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Fre 21 sep - 5:26

Acher så på ham og sagde "Er du okay, Takuma? Du ser mig noget bleg ud.." Han gik over til Kira og lagde en hånd på den skulder hvir der intet sår var. Og han sagde "Det var jer der var oppe og slås var det ikke?" Han så så på ham og sagdwe "Kom lige over og sæt dig igen til du er kommet dig lidt mere.. Og du må undskylde hvis jeg spurgte ind til et sårbart emne."
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Fre 21 sep - 5:31

Han kiggede på Archer, var det så nemt og se? "Yeah... det var os.. Han generede lacus og kaldte hende en masse og jeg blev ret gal.. Jeg kan normalt godt styrer mit temperament men det noget andet med ham" han gik hen og satte sig ned igen "Tror dog jeg fik mest slag, jeg bryder mig ikke om bare at slås... Jeg har trænet hele mit liv, så derfor har jeg tendens til at gøre skade hvis jeg først slår" han sukkede lidt og lagde hovedet i hænderne. Det var noget rod

Gæst
Gæst

Indlæg  Misaki on Fre 21 sep - 5:59

Acher gik hen og satte sig på stolen der stod overfor ham og sagde "Han fortjente de slag.. Men vold løser ingenting, huske på det en anden gang." Han så halvt strengt på ham og spurgte "Men hvorfor går det dig så meget på?" Han forstod ikke hvorfor det gik ham så utrolig meget på til at blive helt underlig.
Misaki

Vis brugerens profil

Indlæg  Gæst on Fre 21 sep - 6:08

Han blev siddende med hovedet i hænderne og løftede det ikke for at kigge på ham "Jeg har sagt jeg ikke er så god med vold. Det irritere mig han formår at gøre mig så sur" han snakkede ikke 100% sandt, men han løj heller ikke.. Det gik ham på..

Gæst
Gæst

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen