Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 2:59

Hun kiggede på ham samtidig med hun pressede sit underliv hårdere imod hans og skubbede underlivet frem og tilbage for at tirre ham lidt. Hun placerede sine hænder på hans skuldre og tog lidt fat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:21

"Nn..." han stønnede let ved de lette gnidninger det gav mod hans.... 'ophidselse', og hans bukser var det næste der røg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:23

Hun pressede sig selv imod ham og kom op at sidde, for at smide sine bukser og strømper. Hun skubbede ham lidt mere så han selv sad ned og satte sig op på ham og bevægede sit underligt imod hans mens hun lagde sig stille og roligt ned på ham og begyndte at kysse hans hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:24

Han lod sig med glæde læne tilbage, liggende på sengen for at lade hende udføre de kærtegn der føltes helt perfekte. Med et smil på læben lukkede han øjnene og nød det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:27

hun smilede da hun så han lukkede sine øjne, hun kom med et flabet smil og begyndte at kysse ham ned af brystkassen. En af hendes hænder gled ned langs siden på ham og ramte hans boxer shorts kant og vippede kanten lidt ud af. Hun pressede derefter sit underliv hårdere ned imod hans mens hun lavede bevægelser frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:33

"Ah... Damn... Shee-chan..." mumlede han efterfulgt af et støn, og hans hofter vred sig i ret refleks. Tja. Han var da i alt fald hård nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:36

Hun smilede lidt, da han mumlede lidt "Hun begyndte at bevæge sin hånd langs hans hofte og ned på benet også op igen til hofte, hvorefter hun kørte hånden langs hans mave og ned imod den hårde bule i hans boxer shorts, hvor hun kort ramte og lagde så sin hånd på hans bryst igen og smilede flabet til ham. hun fortsatte dog med at tirre ham med sit underliv imod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:47

"Please... Sheena..." og så tabe han igen stemmen da han mærkede den meget lette berøring der resulterede i endnu et vrid af hofter, en smule mere end før - bulen kunne i alt fald overhovedet ikke skjules nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:49

Hun grinede let "Når det kunne du godt lide hva" Hun bevægede sin hånd derned igen og rørte kort bulen med lette berøringer igen, for at tirre ham noget mere, det nød hun. Hun satte sig op og satte sig på den bule han hvade i sine boxershorts og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 3:58

"Det... Troede jeg... Var åbenlyst," stønnede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:00

Hun grinede lidt "NÅ ja forresten skat, så var der noget med at du ville vise du kunne være dominerende, det vil jeg gerne se dig være, det har jeg da ikke set i nu" Hun smilede flabet til ham og bumpede lidt på hans underliv for at drille ham lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:06

Endnu et støn, og han nærmest skulede op til hende. "Det er lidt svært... Når du har hånden... Lige dér..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:18

Hun grinede let "nå er man så svag var skat, jeg troede da du var stærkere end det, men jeg tager jo nok fejl så" hun kiggede flapet på ham og begyndte at kærtegbe ham lidt forneden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:51

Hans skulen fra før vendte kort tilbage, indtil hendes hånd igen bevægede sig... Dernede, og han stønnede endnu en gang. "..Det er nemt nok for dig at sige... Du ved ikke... Hvordan det er... Med sådan en,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:53

Hun smilede flabet til ham "Then show me, how it feels" Hun kærtegnede hans lem noget mere og*legede* lidt samtidig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:55

"Jamen for fanden...!" et frusteret suk. "Det kan jeg jo for fanden ikke. Du, den... Den har sit eget liv, det er ikke til at forklare, man kan slet ikke tænke så snart den bliver rørt... Som nu," fablede han derudaf og stønnede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:57

Hun kom med et drilsk smil og slikkede sig på sin underlæbe "Jamen såe!" Hun tog fat i kanten af boxershort'sne og tog sin hånd ind under og begyndte at røre ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 4:59

"Aah..." sukkede han, hovedet faldt igen tilbage på madrassen, hans hofter vrikkede let af ren refleks og han lukkede øjnene. Al tankevirksomhed ophørte lige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:01

Hun smilede til ham og tog mere fat omkring hans lem og begyndte at køre op og ned. Hun kunne selv mærke hun var begyndt at blive lidt tændt og blev mere og mere tændt at at se hans reaktioner og hører ham stønne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:03

"Nnh..." endnu et suk - og uden videre gled hans hænder ned til at få boxershortsene ned under hans hofter så Sheena havde mere plads at arbejde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:05

Hun satte sig op på hans mave med ryggen mod hans ansigt og begyndte at arbejde med hans lem. Hun lavede bevægelserne op og ned og tog lidt bedre fat, så det klemte lidt mere. Så han nød det endnu mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:06

"Ah... Du har vist prøvet det her... Nogle gange før... Eh?" et lettere stakåndet grin, og han lod sine hænder hvile på hendes hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:10

Hun vendte hovedet og grinede let "Jeg har aldrig sagt jeg ikke har prøvet det før... du er trodsalt ikke den første, der er jo en grund til jeg er populær blandt drengene" hun blinkede med det ene øje "Og jeg tvivler på du ikke har gjort det særlig mange gange, sådan som du bliver omtalt søde skat"

Hun fortsatte med at bevæge sin hånd op og ned af hans lem stille og roligt, men satte så tempoet lidt hurtigere op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:15

Et diskret host, endnu et grin. "Det har du så ret i... Jeg har haft gang i mange andre før, trods alt... både tøser og fyre..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 5:17

Hun smilede lidt overraskende "Men du lød da overrasket, over jeg kan finde ud af det, hvorfor det?" Hun vendte spørgende hovedet og stoppede et øjeblik med hvad hun lavede, hun holdte bare fat i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 2 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum