Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tomt i klasseværelset

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Tomt i klasseværelset Empty Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Sep - 7:05

Lacus havde sat sig i vindueskarmen og kiggede ud af vinduet. Hun havde ikke set sin søster hele dagen, hvilket havde undret hende meget eftersom hendes søster altid kom hen til hende for at genere hende med et eller andet. Hun kunne mærke hun var beegyndt at blive lidt bekymret, men hun vidste ikke om det var en god eller dårlig ting. Hun havde siddet i klassen et stykke tid og havde ikke skænket nogle tanke om at ville gå snart.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Sep - 18:47

Lotus kom gående hen af gangen... Hun havde stadig de grimme billeder fra kantinen i hovedet og fik en ubehagelig kuldegysning ved tanken.. Hun var LYKKELIG for at hende og grimmjow ikke opførte sig på den måde. Det var da godt nok noget af det mest latterlige hun længe havde set..
Hun tog den ene rottehale ud og skulle til at tage den anden ud da hun kom til at kigge ind i en klasse. Hun fik øje på Lacus og tøvede lidt før hun gik ind imens hun forsøgte at få den anden ud, som drillede voldsomt... "lacus? hvorfor sidder du her?" hun gjorde sit bedste for at virke interesseret
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Sep - 19:21

Hun drejede hovedet da hun hørte Lotus stemme "Oh hey Lotus....tjaaa her var ikke nogen så tænkte hvis jeg gik derind ville det ikke være noget problem. Tænker lidt meget for tiden, men det er ikke det helt storer." Hun kom frem med et smil og kiggede ned i gården fra vinduet af. Hun vendte sig om mod lotus og kiggede på hende "Når men hvad laver du her så, det er sikkert sent?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Sep - 22:27

Hun trak lidt ligegyldigt på skuldrene imens hun stadig fumlede med håret "Jooo... det efter aftensmad" hun satte sig på et bord og blev ved med at rode med håret, og kunne mærke irritationen der begyndte "amen fuck det!!!!" hun lod armene falde og lod den ene rottehale blive, hun orkede simpelthen ikke slås med den "hvorfor sidder du og tænker?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Sep - 23:19

Hun smilede til hende "Underligt nok tænker jeg på min søster, har slet ikke set hende hele, dagen hun plejer at komme og genere mig hver eneste dag, men sjovt ikke idag...Man bliver lidt bekymret, hvis man er lidt urolig for hvad hun går og laver, jeg er trodsalt hendes storesøster, syntes stadig jeg skal passe på hende." hun kløede sig selv i pandehåret og lændede sig tilbage i vinduekarmen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 3:05

"aha.... jeg har set hende" hun væmmedes igen ved tanken "Hun sørgede for jeg ingen appetit havde til aftensmaden... Hun fjoller rundt med kakashi, og de opfører sig fuldstændig tåbeligt, som små børn der skal lege forelskede" hun talte med afsky i stemmen og tog fat i det hår fra den rotttehale hun havde fået fri.. "forstår ikke du gider bekymre dig om hende.. hun er ikke just sød ved dig jo"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 3:52

Lacus kiggede på Lotus med storer øjne, da hun nævnte kakashi og Sheena var sammen "Så du dem sammen? altså er de kærester? Wow det var det sidste jeg regnede med, de er jo begge 2 nogle der går i seng med alle, hvordan kan de holde det?" Hun kiggede blidt på Lotus igen og smilede lidt "Jeg holder af min søster, jo hun har det med at være rimelig barsk nogle gange, men det er kun fordi hun ser mig en konkurrent angående udseende, det har hun altid gjort og gør det stadig, desværre. Hun siger jo hun kan få lige dem hun vil have, hun sagde jo også hun ville gå efter Kira, men har dog ikke hørt noget fra ham i nu, så hun har vel ikke prøvet. Jeg regner da med han fortæller mig det hvis hun har prøvet." Hun fjernede noget hår fra øjnene og grinede lidt "Jeg vil bare gerne have hun værdsætter mig som sin søster og ikke en konkurrent, jeg kan godt lide hende, lige meget hvor meget hun opfører sig som en bitch overfor mig. Og sådan har jeg altid haft det. jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for at hun skal forstå at jeg er hendes søster og ikke en hun skal overgå!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 3:57

Hun slap sin tot og begyndte igen at rode med den rottehale hun ikke havde kunne få løs "Det så i hvert fald sådan ud.. Det var værre end den voldsomste flødekage.. Overdrevet sukker pusse nusse sødt.. " hun forsøgte at undertrykke minderne fra kantinen.... "Tjah.. jeg havde ikke fundet mig i hvis lily behandlede mig sådan, men jeg er heller ikke dig... Jeg lader ikke folk skubbe mig rundt som det passer dem..." hun kiggede op på hende uden at vise følelser "Måske du burde lærer og forsvarer dig selv noget mere, så du ikke er så hjælpeløs og nemt offer... For er der noget du er så det et nemt offer" et udspekuleret smil bredte sig på hendes læber.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 4:02

Hun kiggede overrasket på hende "Hehe du er ikke den første der siger det, jeg finder mig i for meget, det må jeg nok gøre noget ved. Jeg har ladet mig rive mig rundt for lang tid og jeg er også godt træt af det, når nu du siger det" Hun smilede til hende "Jeg skal nok tage mig sammen, for nu af."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 4:06

Hun grinede lidt flabet "Nu har jeg normalt ikke noget imod at blive revet rundt det kommer helt an på hvem det er" hun smilede lidt for sig selv over sine egne tanker og fik endelig rottehalen løs.. "Men går ikke ud fra det noget du ved noget om" hun sendte hende et spørgende blik imens hun kørte fingrene igennem den rottehale der nu var løs
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 4:24

Hun grinede lidt "Nu er det jo primært min søster der gør det, jeg er nok for sød mod hende, men aner det faktisk ikke, jeg burde vise hvem der bestemmer, føler bare jeg bliver for hård hvis jeg viser det!" hun flettede sit hår lidt og kiggede spørgende på hende "Hvem går og hundser med dig frøken, det er der vel ikke så mange der gør, de fleste er jo bange for dig af en eller anden underlig grund"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:15

Hun kiggede overrasket på Lotus over spørgsmålet.. Havde hun ikke forstået hvad hun mente? Hun grinede lidt "Så uskyldig.. Du har seriøst ingen ide om hvad jeg snakker om vel" hun smilede flabet og lænede sig lidt frem på bordet og kiggede direkte på hende. "At blive revet rundt kan betyde mange ting.. også i en ikke negativ måde" hun vidste ikke helt om hun skulle sige mere, eller om Lacus dog havde forstået hvad hun mente nu. Men hun valgte af give hende en chance. så dum var hun vel heller ik?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:19

Hun grinede lidt "Jo jeg forstod godt dit spørgsmål, jeg fik det bare fordrejet til noget negativt hehe " Hun kløede sig akavet i håret, tja det sker jo" Hun smilede til hende. "men går det godt med dig og grimmjow?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:20

Hun satte sig tilbage på bordet så hun sad ordenligt og drejede sig halvt med ryggen til Lacus imens hun trak sit hår om på den ene skulder og flettede det.. "det går fint nok.." hun var ikke helt tryg ved at snakke om sig selv, og at folk spurgte ind til hende. Det var ikke noget hun var vandt til med andre end Grimmjow og hendes søster
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:22

Hun smilede lidt "Vil du hellere snakke om noget andet, du ligner en der ikke vil snakke om det" Hun hoppede ned fra vinduet over mod tavlen og kiggede lidt på den.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:23

Lotus hun blev siddende og kiggede ikke på hende... "Nej det fint.. Du spørger bare om det du vil" hvis der var noget Lotus var så var det stolt, og bestemt ikke god til at indrømme hvis hun havde svært ved noget. Hun havde altid syntes det fik hende til at fremstå svag, og det var også derfor hun ikke ville indrømme det nu... Hun satte en elastik i bunden af fletningen og kiggede over skulderen på Lacus
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:25

Hun viskede lidt ud på tavlen og begyndte at tegne lidt med skridtet "Det er da rart at høreri har det godt sammen" Hun vendte hovedet og smilede kort til hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:29

Hun trak lidt ligegyldigt på skuldrene, og svarede med en stemme der lød mere følelseskold end hun var "tjahh.. vi har jo altid haft det godt sammen".. Selvom hun ikke viste det til folk, så var hun lykkelig med Spicy.. Han gjorde hun følte hun kunne være sig selv og føle sig tryg.. Hun kom til at smile lidt for sig selv ved tanken og sad med fletningen i hånden og kørte den blidt imellem sine fingre
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:30

Hun smilede lidt for sig selv "Ja det har i jo, og det er jo kun dejligt" Hun lejede lidt med kridtet og begyndte at tegne en hest.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:34

Lotus kiggede undrende på hende og drejede sig på bordet "Hvad laver du dog??"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:37

Hun vendte undrende sit hoved og kiggede på Lotus "Jeg tegner kan du ikke se det, deter længe siden jeg har tegnet og jeg syntes eleverne imorgen skal se min smukke tegning når de kommer i skole" hun grinede lidt for sig selv og syntes den var blevet meget pæn indtil videre.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:45

Lotus rystede opgivende på hovedet. Hun forstod hende virkelig ikke. men hey hvis det gjorde hende glad.. Hun kravlede helt op på bordet og lagde sig ned og kiggede op i loftet "går det godt med kira?" hun følte hun lidt burde spørge ind til det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:46

Hun stoppede med at tegne da hun hørte hans navn blive sagt "u-uhm" Hun nikkede og kunne ikke lade vær med at blushe lidt over det, da hun kom i tanke om da de sidst var sammen, det havde hun ikke kunnet få ud af hovedet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 7:53

Lotus der ikke så på hende undrede sig over hun ikke svarede "hvis du ikke vil snakke om det kan du bare sige det" hun så ikke på hende, så hun kunne ikke se hun nikkede... "Jeg troede bare alt var godt"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Nobu Chan Tors 6 Sep - 7:54

Hun vendte sig hurtigt om "D-det gør det skam også, det går rigtigt godt, vi har det rigtig godt sammen, jeg går faktisk og savner ham hele tiden" Hun blushede en del, men det gjorde hun jo altid¨når det handlede om Kira.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Tomt i klasseværelset Empty Sv: Tomt i klasseværelset

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum