Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et løfte er et løfte (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 7:56

Lily stod lidt ved døren ind til sygeplejersken.. Hun havde sin guitar på ryggen.. Hun kiggede på døren og kunne mærke hvor nervøs hun var. Hun følte hun rystede og svedte vildt, selvom det ikke var tilfældet.. Hun skulle til at banke på men stoppede så op og lod hånden falde ned. Hun kiggede bare på døren


Sidst rettet af Lily Raine Man 3 Sep - 8:08, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 3 Sep - 8:05

Acher som lige havde fået pause, var på vej hen imod døren og da han åbnede den gav han et lille spjæt. Han tabte næsten den cigaret han havde i sin mundvige og sagde forbavset "Raine.. Hvad laver du her? Er du kommet til skade nogen steder?" Han så bekymret på hende, og trådte til side så hun kunne træde ind.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 8:09

Hun fik et chok da døren blev åbnet og var ved at hoppe tilbage, hvis hun da ikke var stivnet af nervøsitet... "uhmm nej jeg..." hun kiggede ned og fumlede nervøst med hænderne bagved ryggen "Jeg lovede jo og spille en sang når min hånd var fin igen" hun fortrød hun ikke var gået noget før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 3 Sep - 8:12

Han så forbløffet på hende og sagde "Jamen, så kom indenfor og tag plads." Han smilte og strakte armen ud i gestusind i rummet og han tilføjede "Sæt du der bare der hvor det er behageligst." Han så ind i rummet og på det store vindue der plejede at være åbent, som nu var lukket.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 8:14

Hun kiggede op på ham og viftede med hænderne "nej nej.. du lignede en der har travlt.... jeg kan bare komme en anden dag hvis det er, vil ikke forstyrrer jo" hun kunne mærke hendes hjerte hamre og var en smule nervøs for han kunne hører det... Det virkede i hvert fald som om det var på vej ud af brystet på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 3 Sep - 8:22

Han så smilende på hende og sagde "Nej, jeg har ikke travlt, jeg ville bare lige strække mine ben lidt, men det er nu ikke nødvendigt." Han gjorde så tegn til at hun skulle komme indenfor.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 8:31

Hun kiggede op på ham og forsøgte at smile men følte bare det blev akavet og gik forbi ham ind.. Hun stoppede midt i rummet og kiggede rundt... Hun overvejede hvor hun skulle sidde.. Hun tog sin guitar af og satte sig på gulvet... "hvad skal jeg så spille?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 3 Sep - 8:34

Acher smilede og sagde "Hvad har du lyst til at spille, miss Raine?" Han satte sig overfor hende på gulvet og tæntke for ham selv at det egentlig var længe siden at han sidst havde siddet på et gulv.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 8:54

Hun kiggede nervøst på ham da han satte sig på gulvet.. Gjorde han det for at være sød ved hende? Hun håbede ikke det var derfor, bare fordi hun kunne lide og sidde på gulvet når hun skulle spille betød det jo ik andre skulle.... Hun løsrev sig hurtigt fra tankerne "Uhmm...." hun så eftertænksom ud og kiggede på guitar og tappede lidt på den med den ene hånd "måske... jaa... den" hun placerede hænderne på guitaren og begyndte at spille roligt og sang kort efter med //hvis du nu bare tager den her kun guitar og sang https://www.youtube.com/watch?v=neVkw-y6JPg&feature=plcp så det den Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Tirs 4 Sep - 3:52

Acher så på hende, han syntes det lød godt og han smilede blidt til hende, og som hun var færdig klappede han og sagde "Det var utrolig godt.. Du rigtig godt til det." Han røddde så rundt i hendes pandehår og rejste sig op og spurgte "Vil du gernehave et glas vand?" Han gik hen til vasken han havde og havde selv taget sin kaffekop og begyndte at skylle den, hvor efter han stilte den til siden så den kunne tørre og han tog et plastik krus og hældte noget vand op og ventede svar fra Lily.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:09

Hun lagde guitaren i skødet da hun var færdig og afventede.. Da han klappede kunne hun mærke hendes kinder blev langsomt røde... Han virkede oprigtig.. kunne han virkelig lide det? hun kiggede op i samme øjeblik han rodede rundt i hendes pandehår og rødmede endnu mere. Hun svarede ham ikke først da han spurgte med vandet, hun kiggede bare på ham.. "Jo... det lyder fint" hendes stemme var halvt hæs og hun rømmede sig.. "undskyld.. jo vil jeg gerne..." hun blev siddende og opdagede hun blev at kigge på ham så hun skyndte sig at kigge ned på sin guitar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Fre 7 Sep - 18:16

Han fyldte to plastickrus med vand og gik hen til hende og rakte hende det og sagde "Du kan både synge og spille.. Det er imponerende. Han smilede til hende og spurgte "Hvor længe har du så spillet?" og han satte sig.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 20:23

Hun tog imod kruset og håbede at hun ikke rystede... Hun formåede at tage det uden at ryste og mærkede en lettelse over det. Hun drak lidt og stillede det så på gulvet foran hende og kiggede op på ham. Hun smilede "I mange år nu.. Har altid været glad for det.. det giver mig en ro, når intet andet kan" hun lod en hånd kører hen over sin guitar imens hun kiggede på ham "hvad med dig? kan du spille musik eller synge?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Lør 8 Sep - 7:52

Han smilede og syntes at det lød som en god måde at stresse af på og han svarede, efter at have tænkt lidt og taget en tår af sit plastickrus, "Nej, men jeg har været utrolig god til svømning, for mange år siden." han satte smilende kruse fra sig.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Lør 8 Sep - 9:32

"svømning?" hun kiggede spørgende på ham... Kunne det give afslapning? hun overvejede det længe men kunne ikke finde ud af svaret så besluttede at spørger "stresser det dig så af eller?" Hun fumlede lidt med fingrene henover stregene på guitaren og kiggede ned på dem. Hun følte sig så utroligt genert i hans nærvær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 10 Sep - 5:49

Han smilede stille og sagde "Jeg kan ihvertfald sige at min stress, eller rettere alle mine tanker og følelser får ro, så det er min måde at af stresse på, ja.." Han smilede venligt til hende og drak det sidste af sit vand og sagde så "Men jeg må sige at jeg altid har fundet musik som en stor del af det hele, bare det at lytte til musik, kan også af stresse mig."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 10 Sep - 23:59

Hun havde helt glemt sit vand og kom da heller ikke i tanke om det selvom hun så på ham da han drak sit færdigt.. "Jaa. det giver vel god nok mening at man kan slappe af når man gør noget man kan lide.. Det jo sådan jeg har det med musik" hun smilede lidt til ham.. "musik har altid beroliget mig, men det beroliger mig nu stadig mest selv at spille" hun drejede hovedet og kiggede rundt.. Var hun ved at komme for sent? Hun havde ikke noget ur på sig og kunne ikke lige få øje på et "uhmm ved du hvad klokken er? Har time senere, vil helst ikke komme for sent" hun sendte ham et undskyldende smil med hovedet lagt en smule på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Tirs 11 Sep - 4:32

Han så på hende da hun kiggede rundt efter et ur og da hun spurgte, smilede hans venligt til hende og sagde, mens han kiggede på sit armbåndsur "Jamen, klokken er kun omkring 12:47.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Ons 12 Sep - 0:05

Hun sad lidt før hun så mere lettet ud "pheww.. har ikke timer før om en times tid så. var lidt bange for jeg kom for sent" hun smilede venligt til ham. "er det ikke sent du holder frokost så?" hun kom i tanke om hun vidst havde forstyrret hans pause. "du ska bare sige hvis du gerne vil have fred" hun kiggede ned på sin guitar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Fre 14 Sep - 3:46

Han smilede og strakte så armen frem og rodede hende i håret og sagde "Jeg nyder da godt selskab, så jeg vil ikke have fred.." Han smilede og sagde så "Jeg spiser små sunde måltider i løbet af dagen." Han trak selv fingrene igennem sit eget hår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 9:24

Hun rødmede igen, og kiggede op på ham.. Sunde måltider. Det måtte helt klart være derfor hans krop var så pæn som den var, hun havde ikke set ham uden tøj på men han så dejlig ud allerede nu med tøj på. Hun rødmede endnu mere over sine egne tanker og skyndte sig at kigge væk i håb om han ikke så det "jaa det lyder jo også fornuftigt" hun følte sig lidt dum over at rødme så meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 17 Sep - 0:14

Han smilede til hende og fortsatte "Jeg går meget op i mit eget helbred, på nær når det gælder min rygning, det er en ting jeg ikke kan stoppe, især efter min ulykke da jeg svømmede." Han smilede let, men blev lidt mere alvorlig, da han så hendes røde kinder og spurgte "Du ikke ved at blive syg, er du vel?" Han lagde en hånd på panden af hende for at mærke hendes temperatur.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 3:27

Hun skulle til at sige noget til ham da han pludselig kom tættere på, og hans hånd han lagde den på hendes pande. Hendes kinder måtte være meget røde og det blev ikke bedre nu. Hun havde en kæmpe klump i halsen og der gik noget tid før hun kunne snakke. "Ne.." hendes stemme knækkede en gang før hun fortsatte "nej nej jeg ikke ved at blive syg, jeg jeg.." hun fumlede med hvad hun skulle sige. Hun kunne mærke mærke varmen hans hånd og hun kunne dufte ham. Hun følte hun måtte komme væk nu men kunne ikke få sig selv til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Misaki Man 17 Sep - 4:59

Han smilede til hende, og trak forsigtigt sin hånd til sig, da Lily rødmede dybere. og sagde "Bare du kommer til mig hvis du bliver sløj, okay?" Han smilede venligt til hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 5:29

Hun kiggede stadig væk "det det skal jeg nok.." hun sad lidt og følte hendes hjerte var på vej ud af brystet. Det hamrede afsted uden kontrol. "Jeg må hellere gå til time." hun rejste sig op og stillede koppen med vand op på bordet "tak for vandet" hun smilte sødt til ham og tog sin guitar om på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et løfte er et løfte (privat) Empty Sv: Et løfte er et løfte (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum