Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 2:47

Raku kom gående, hendes skoleuniformsjakke var bundet om livet og sløjfen sad længere ned end den skulle, men hvem skulle komme efter hende, det var jo efter skole? Som sagt, hun kom gående, i den såkaldt 'uanstændige' skoleuniform, eller skulle man sige dansende, eller ville hoppende være mere passende? Der var ihvertfald en form for energiladning hver gang hun trådte fra på jorden.
Hun smilte uskyldigt, og pludselig standsede hun, og så på en skikkelse, stå alene?
Hun tænkte at det nok måtte være Tyson Tale, den populære dreng, som ikke rigtig kunne så godt sammen med den populære pige mere, og hun tænkte kort for sig selv at hun burde snakke med ham og hun satte i løb hen imod skikkelsen, med et drilsk smil og da hun så skulle til at hoppe op på ryggen af den person hun troede der var Tyson, sagde hun "Ty-chan!"
Dog var hun hurtigt nede igen, og så smilende på drengen, inden hun opdagede at det slet ikke var Tyson Tale, men hans lille bror, hun kun havde set få gange da hun var mindre til konferancer og store vigtige fester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 2:53

Det gav et sæt i William, der var dybt forblændet i en bog, da pigen hoppede op på hans ryg. Han vendte sig småforskrækket om mod hende. Han stirrede undrende på hende og blinkede et par gange, "uhm..."
Han samlede bogen, han havde tabt, op og rettede sig op med sit stadig forvirrede blik rettet mod pigen, "jeg vil ikke være uhøflig, men... kender vi hinanden...?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:00

Raku så overrasket på drengens ansigt og blev så knald rød i hoved og så forlegent ned og mumlede "Undskyld.. Jeg troede du var en anden.." Hun så så op på ham igen og sagde "Desuden du er ikke den der var uhøflig, det var mig, jeg hoppede op på din ryg.." Hun så så på bogen med store øjne og sagde "Den bog har jeg læst, den er viiiiildt god!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:06

William skulle til at svare igen og benægte, at det var pigens skyld, da hun pludselig begyndte at snakke om bogen. Han kiggede ned på den og så på hende. Et venligt smil bredte sig på hans læber, "virkelig? Det er ellers en meget ukendt bog. Men jeg synes forfatteren er fantastisk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:11

Hun nikkede og svarede "Den er vidunderlig og får en til at føle sig som en del af dens univers. Derhjemme har vi alle bøgerene og meget mere til, af samme forfatter." Hun smilede til ham og spurgte "Har du nogensinde læst nogle af de andre bøger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:16

"Selvfølgelig. Jeg tror jeg har læst... fem bøger af samme forfatter. Jeg får helt sikkert læst resten, nu hvor jeg er her. Jeg har alligevel ikke så meget at lave," William trak let på skuldrene, stadig smilende, "men, virkelig, har din familie alle bøgerne? Det er godt at høre, at der stadig bliver læst. Ikke kun set tv. Hvis du forstår, hvad jeg mener?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:19

Raku smilede og så på William. Hun nikkede ivrigt og sagde "Jeg har aldrig rigtig brudt mig om tv.. Bøger er mere mig, selvom man ikke skulle tro det.." Hun smilede lettere klodset og kløede sig i sit hår, der den dag var flettet i en fletning der lå ned langs ryggen. Hun så så på ham ordenligt og sagde "Oh ja, mit navn er Raku Endo." Hun smilede venligt til ham og rakte sin hånd frem i hilsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:29

William skulle til at give hende hånden men trak den hurtigt lidt tilbage, "Raku Endo...?" Han kiggede studerende på hende og smilede så anerkendende, "jeg har mødt dig før. Vi hilste kort på hinanden til en af mine fars forretningspartneres fest for et par år siden. Du kan nok ikke huske mig; William Tale."
Han gav hende hånden og bukkede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 3:50

Hun så på ham, lettere overrasket og sagde så med et stort smil "Jeg kan godt huske dig! Guuud... Du er bare blevet højere og.. Mere voksen.. Var vi ikke omkring de 7 år sidst vi hilste på hinanden?" Hun så på ham og huskede at det var tredje eller fjerde gang hun havde mødt Tyson og William Tale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 4:32

"Virkelig? Var vi kun 7 år?" William slap Rakus hånd og lod den falde ned langs siden. Han kiggede tænkende frem for sig, "det kan sikkert godt passe. Du har nok langt bedre tidsfornemmelse, end jeg har."
Han smilede til hende igen, "men det er sjovt; jeg kunne slet ikke se, det var dig. Du er også blevet utrolig... voksen at se på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 4:48

Hun smilede til ham og sagde "Tror du virkelig? Jeg giver folk et kælenavn fordi jeg mange gange glemmer deres rigtige navne.." Hun smilede og så så væk, hvorefter hendes smil blegede en smule og hun sagde "Ja.. Desværre.." Hun så så op på ham med et lettere trist smil, men gemte det så godt som hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 4:50

Williams smil forsvandt langsomt, idet han vendte hovedet let på skrå, "desværre...?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 4:56

"Lad os bare sige at det har gjort det svært for mig.. Men okay, jeg har ikke just gjort det bedre selv.." Hun så på hham med et lettere usikkert blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 5:05

"Oh," William kiggede på Raku med et gennemtrængende blik. Han ville helst bede hende om at fortælle ham, hvad problemet var, så han kunne trøste hende, men besluttede sig hurtigt for at det ville virke underligt, når det var flere år siden, de sidst havde mødt hinanden.
I stedet sendte han hende et roligt blik og et lille smil og sagde, "de serverer is i kantinen. Skal vi ikke gå hen og tage noget, før det hele er væk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 5:07

Hun så op på ham med julelys i øjnene og nikkede "Jo!" Hun greb så fat i hans ene hånd og trak ham hurtigt med sig imod kantinen.

//Flytter til Kantinen~//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 5:19

William smilede, overrasket over Rakus reaktion, og gik med hende.

//Kantineeee!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~* Empty Sv: Oops! Du var ikke den jeg troede.. *Privat~*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum