Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skønjomfru i nød

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Skønjomfru i nød Empty Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 4:18

Lily gik baglæns i kantinen... Hun holdt sine arme beskyttende over sit bryst "Hold så op! lad mig være".. 2 fyrer fra samme årgang gik roligt imod hende og den ene sagde "Årh kom nu... Du har jo ikke nogen alligevel hvad problemet så i vi mærker efter?" de grinede begge to..
Lily ramte imod væggen i den ellers tomme kantine.. Hendes hjerte hamrede løs "nej hold op! lad mig være!!!" hun kiggede skræmt op på dem og den ene fyr stillede sig foran hende med en hånd ved siden af hendes hoved med et flabet grin "det er kun os her... Og vi skal have det lidt sjovt" Lily stivnede helt og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 4:28

Minato var lige på vej hen med sin bakke efter at have spist. Der var rimeligt fyldt i kantinen, han måtte kante sig forbi folk. Idet han var på vej ud kiggede han over i hjørnet, hvor han lagde mærke til Lily. Skulle lige til at vinke til hende, da han lagde mærke til udtrykket i hendes ansigt. Det var tydeligt ikke okay det der skete, hvad havde de gang i? Hurtigt gik han derover.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 4:30

Lily stod helt stille og rørte sig ikke .. Hun havde mest lyst til at lukke øjnene, men kunne ikke... Hun drejede i stedet hovedet og fik øje på Minato... Hun så han gik imod dem og fyren der stod længst væk fra hende fulgte hendes blik. han fik øje på minato og stillede sig i vejen "smut stump.. det her er ikke noget du skal blande dig i." han der stod foran Lily drejede hovedet og kiggede i samme retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 4:33

"Jo jeg skal," sagde han roligere end han følte sig. "I gør hende bange. Lad være med det."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 4:38

Fyren foran Lily rykkede sig hen ved siden af den anden... "skrid nu bare med dig ikke..." han kiggede koldt på Minato.. Lily stod lammet og kiggede på dem. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun burde nok flytte sig på nuværende tidspunkt men hun var helt i chok over det der skete, så hun stod stille..
Den ene af fyrene gik hen og skubbede irriteret til Minato "Forsvind så!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 5:20

Han rykkede sig dårligt nok. "Jeg vil råde jer til at stoppe med det I har gang i, ellers sørger jeg for I gør det."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 5:22

Lily rykkede sig en smule hen af væggen men den ene opdagede det og kiggede strengt på hende "du rør dig ikke!" hun stivnede straks og krympede om muligt endnu mere sammen. hun satte sig opgivende ned på gulvet fuldstændig ude af stand til at gøre noget.
den anden grinte af Minato.. "og hvad har du så tænkt dig at gøre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 5:26

"Gå væk fra hende, og rør hende aldrig igen, eller tal til hende, så sker der ikke noget. Jeg er sifu grad i kung fu, og det betyder jeg har tænkt mig at pacificere jer hvis I ikke gør som jeg siger." Han talte stadig roligt, men adrenalinen pumpede i ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 5:29

Lily kiggede overrasket på Minato.. Forsvarede han hende? hun var kun vandt til grimmjow og hendes søster gjorde det. det var i hvert fald ikke mange andre.
Fyren rystede bare opgivende på hovedet.. "Ja ja stump.. du fuld af lort...." han grinte hånligt af ham og den anden fyr kiggede stadig på Lily

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 5:30

"Jeg kan forsikre dig for at jeg ikke er fuld af løgn. Nu går I væk fra hende."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 5:31

Kushina sad blot nogle borde væk og havde indtil nu vendt det blinde øje til - det var efterhånden så tit at folk bankede hinanden her på skolen, og hun ville ikke have endnu en eftersidning for at banke andre. Men lige idet fik hun øje på det umiskendelige blonde hår derovre - hvad fanden. Minato? Hun havde ikke troet han var typen der turde sætte sig op mod sådan nogle gutter...

Interesseret så hun på mens hun spiste det sidste af sin ramen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 5:34

Fyren skubbede irriteret til Minato.. "smut så.. jeg siger det ikke igen!" han kiggede bestemt på ham og knyttede sine hænder..

Lily mærkede hendes hjerte hamre afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 5:38

Hans muskler spændtes, men han forholdt sig roligt. "Jeg går ingen steder. Næste gang du rører mig, lægger jeg dig ned."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 5:42

... Skulle man blande sig...? Nej. Ikke endnu, i alt fald. Hun vidste jo godt hvor god Minato var... Hun havde jo for fanden endnu ikke formået at ramme ham så meget som en gang, han undveg eller parerede altid, i modsætning til alle de drenge der havde lært at respektere hende på den hårde måde...

Nå. Lad os se hvordan det her udfoldede sig.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 5:44

Lily sad med tårer i øjnene hun kiggede op på dem og blev nervøs for der skete Minato noget. Han havde kun hjulpet hende. hun kunne ikke lide folk kom til skade på grund af hende. Hun rejste sig og løb hen imod ham der stod tættest på Minato med tårerne ned af kinderne "Hold så op! hold op!" men inden hun nåede ham greb ham der vat tættest på hende og holdt hende fanget så hun bare stod og prøvede og komme fri...
ham tættest på Minato grinede "hun er lige så håbløs som du er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 5:51

Det var dråben.
"I er fandme seje at I kan mobbe en pige halvt så stor som jer. Nu slipper du hende, ellers sørger jeg for du gør det," sagde han henvendt til Bølle no. 2. "Ellers er jeg nødt til at få jer til det." Han talte roligt, men han var allerede igang med at planlægge de næste slag. Det måtte gå hurtigt - så hurtigt at de ikke nåede at gøre Lily noget. De ville aldrig lytte til hvad han sagde, så han var nødt til at udøve vold.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 5:53

Hmm... Måske lidt tættere på, bare hvis der skulle ske noget... Hun gik hen med sin skål, og gik i processen også lige forbi dem, med et diskret blik hen på dem.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 5:57

Lily forsøgte stadig at komme fri.. Hun blev med noget tid men faldt så bare sammen i hans arme uden at gøre noget. Hun kunne slet ikke overskue tingene mere, og vidste ikke hvad hun skulle gøre.
ham der holdt hende havde stadig fat i hende og kiggede bare koldt på Minato "Bad vi dig ikke om at smutte...." fyren der stod tættest på skubbede igen til Minato et par gange imens han gik imod ham "Skrid så stump.. det her rager ikke dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 6:08

Okay, nok nu. Idet fyren skubbede til ham sidste gang lod Minato sig glide ud til siden og forbi ham - tog et fast tag i fyrens arm og trak hårdt nedad for at vælte ham, mens han sparkede fyrens fod væk under ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 6:12

Yup, den fart der var ikke noget at spøge med. Hmm. Mens den ene fyr kæmpede med Minato og den anden havde fokus på den kamp... Hun ville kunne få Lily fri inden der skete hende noget.

Hun havde besluttet sig, og næste øjeblik, var Kushina bag den anden fyr, ham der holdt Lily - en direkte albue til hans ene nyre mens han var optaget af at se på de andre. Forhåbentligt fik det ham til at give slip på Lily så hun kunne undslippe.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 6:16

Fyren der havde skubbet til Minato lå nu på gulvet og ømmede sin ryg. Han rykkede sig ikke ud af stedet...
Hans kammerat der stadig havde fat i Lily skulle til at gøre noget da han fik en albue i nyren.. Han havde ikke set der var to.. han slap Lily med det samme som bare fald til gulvet da hun havde givet helt op så hun landede på sine knæ... Han fik fumlet sig over til sin mate og fik ham op "Tror det bedst vi smutter." de skyndte sig så hurtigt de kunne ud af kantinen.

Lily sad lidt og kiggede så op og lagde mærke til en pige der stod bag hende hun ikke kendte. hun havde ikke set hvad der skete og rejste sig hurtigt op og fik øje på Minato hun løb over til og kastede sig om halsen på ham imens hun græd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 6:36

Minato, som stadigvæk var helt oppe at køre på adrenalin, slog overrasket armene om hende. "Er- er du okay?" spurgte han lamt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 6:41

Så snart de begyndte at løbe kom Kushina's klassiske temperament op at køre. "Kom tilbage I forbandede kujoner!" og med ét satte hun efter dem, ud af kantinen, i alskens fart, med sit røde hår bølgende efter sig.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 6:42

Lily der skulle til at svarer Minato blev endnu mere skræmt da hun hørte Kushina råbe og klamrede sig ind til ham igen og gemte sit hoved i hans bryst... Hun blev stående lidt og løftede så hovedet og kiggede op på ham... "jeg.. jeg har det ok.." Hun var stadig voldsomt rystet og urolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 6:44

Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre, så han gjorde det samme som når en af ungerne græd til træning, holdt om hende og strøg hende lidt over ryggen. "Såså.."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum