Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk) - Page 3 Empty Sv: Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk)

Indlæg  Shika Tors 30 Aug - 3:07

Grimmjow smilede flabet "Ja hvad skulle du dog gøre. Ikke at du ikke godt kan forsvare dig selv, for det ved jeg jo du kan. Og nej jeg tror faktisk aldrig at du har beklaret dig over det" Han begyndte at gå mod døren som førte ud af klassen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk) - Page 3 Empty Sv: Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk)

Indlæg  Felixnyuu Tors 30 Aug - 3:12

Hun gabte lidt.. "Det ikke alt jeg kan klarer selv" Hun nåede ikke at sige meget mere, det havde været en lang dag, og trygheden af at være i hans arme gjorde at søvnen overvandt hende og hun faldt i søvn..

// Lotus er ude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk) - Page 3 Empty Sv: Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk)

Indlæg  Shika Tors 30 Aug - 3:29

Grimmjow smilede blot og gik stille og roligt ud gennem døren med Lotus i sine arme.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk) - Page 3 Empty Sv: Tomt klasseværelse sent på aften (Privat) (kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum