Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den nye sygeplejerske..

Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 5:53

Acher sad ved sit skrive bord og så på døren, vinduet stod på vidt gab. Han ventede. Ventede på at hører fodtrin på gangen, måske høje hæle? Der ville starte en ekstra sygeplejerske, en kvinde, i det mindste ville han ikke være alene om alle eleverne.
Han lænede sig tilbage, tog en cigaret og tændte den og tog et dybt sug.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 5:58

Kort tid efter hørtes der fodtrin på gangen. De lød lettere tunge, aldeles ikke højhælede. Næste øjeblik åbnedes døren, og der stod Chun-hei, den nye sygeplejerske, iført sin uniform, og et par mindre plateau støvler der trods alt fik hende til at virke usandsynligt høj, da hun var ret høj i forvejen. De isblå øjne rettedes mod Acher, og et skævt smil formede under hendes sorte maske. "Du må være Acher,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:06

Han rejste sig og rakte hånden frem, hans smøg sad i mundvigen og han smilede tilbage, han blev nødt til at se op på hende, men det betød intet for ham, han smilte blot stadig og svarede "Ja, og du må være den nye, jeg fik ikke fat i dit navn, da skolen fortalte mig i morges at der skulle starte en ny." Han smilte undskyldende til hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 6:13

"Ah, sådan noget forventede jeg heller ikke de ville huske." hun grinede let. "Men jeg hedder Chun-hei. Chun-hei Kweon." svarede hun mens hun trykkede hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:15

Han smilte og sagde "En glæde at møde dem Chun-hei." Han trykkede hende hånd og trak den så til sig og tog et sug af sin cigaret. Han så så på hende og spurgte "Og du er helt ny uddannet?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 6:19

"Ah, ikke helt. Det er godt og vel et år siden nu. Har haft arbejdet på en skadestue i New York hidtil. Blev nødt til at droppe det. Det var lidt for hektisk, tror det her vil passe bedre til mig." hun satte sig ned på den ene ledige stol der var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:24

Han nikkede og så på hende og svarede "Jeg droppede også selv hospitalet, da det, netop, er for hektisk. Og hvis du vil have det til at være stille og roligt, så er det her et perfekt arbejde." Han smilte til hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 6:26

"Jamen så lyder det jo som om jeg er kommet det rette sted." hun strakte sig en smule. "Jeg hadede virkelig den følelse af at man ikke havde nær nok tid til hver af sine patienter på skadestuen. Jeg har forresten erfaring i at håndtere folk med psykiatriske diagnoser. Det var en psykiatrisk skadestue jeg arbejdede på. Så jeg så lidt af hvert."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:34

Han nikkede anerkendende og sagde "Psykiatisk.. Hmmm.. Det må have være hårdt.. Jeg var selv på et helt normalt hospital, men det var desværre det travleste hospital i byen.." Han smilte og slukkede cigaretten i et askebære der l¨å i den øverste skuffe.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 6:37

"Tja, man vænner sig jo til det efterhånden. Den første måned var svær men så blev det hverdag."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:39

han nikked og svarede "Yeah, det er rigtigt nok.. Sig mig hvor gammel er det du er?" Han smilte charmende til hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 6:42

"21." et skævt smil. "Jeg sprang meget af folkeskolen over. Du kan vel sige jeg er en af de 'typiske' asiater, med hvordan vi nu portrætteres i resten af verden," grinede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 6:56

Han smilte til hende og nikkede "Jeg kender det der, jeg gjorde nærmest det samme, undtagen jeg startede i skole en del yngre end normale børn." Han rejste sig og gik lidt rundt, så hen til vinduet og han så ud af det.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 7:00

Hun nikkede let. "Ja, sådan er det jo nogen gange." hun trak let på skuldrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tirs 7 Aug - 7:10

Han smilte og spurgte så "Så du er fra asien? Jeg ville gætte på det norlige kina eller korea.. Men grundet dit navn må det være korea." Han smilte og gik hen til stolen og satte sig i den og lænede sig tilbage.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tirs 7 Aug - 7:17

Hun nikkede. "Min biologiske familie var sydkoreanere. Har dog aldrig kendt dem da jeg blev bortadopteret. Voksede op i Japan, nær Okinawa."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Ons 8 Aug - 22:22

Acher nikkede og så på hende og sagde så "Javel.. Jeg har været i japan en enkelt gang, og det var smukt, men det var den nordlige del af honshu. Måske man engang skulle sparer sammen til at tage ned på Okinawa, hvor der er sol og varme?" Han smilede til hende, på en lettere flirtende, dog bare venligt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 4:25

"Ja, det har sin helt egen charme. Men det har alle steder jo så at sige. New York har jo også sin egen charme, ligeledes bjergene heromkring."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Misaki Tors 9 Aug - 5:34

Han så på hende og svarede "Ja, men jeg må sige at jeg selv foretrækker bjergene her.. Her er stille og roligt, så dejlig fredfyldt." Han sagde ordene som var det noget fra en drama, mens han tilføjede "Men her kan godt blive ensomt.." Hvilket fik det til at lyde endnu mere som noget der var taget ud af en drama. Han så lettere sørgmodigt på hende, men dog havde han et lille smil på læben.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye sygeplejerske.. Empty Sv: Den nye sygeplejerske..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum