Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skoleballet

+3
SirDuckbutt
Nobu Chan
Admin
7 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 8:35

Lacus blev trukket med af Lotus og sagde "Hey...hvad sker der, jeg var ikke færdig med ham, han skal da ikke stå og være så flabet over for mig" Hun var blevet meget irritabel over Tyson's opførsel overfor hende. "D-den...D-den irreterende l-lille...ugh!!! Hvor han dog irreterer mig nu!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 8:37

Tyson gabte, "ja ja." Han smed sin smøg ud i sneen og vendte sig om til et flabet blik fra Kira.
"Tsk... kom Grimmjow," Tyson gik gennem menneskemængden og hen til baren - så langt væk fra Lacus og Lotus som muligt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:41

Raku stod og så på dem, først på Lacus og Lotus, så på Grimmjow og Tyson.
Så sukkede hun og lod sig glide ned af væggen så hun sad på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 8:48

Grimmjow gik forbi Raku og fulgte med Tyson op til baren hvor han bestilte en øl og kikkede lidt rundt. Han så Lacus stå længere henne ad baren sammen med en som så meget ud til at være Lotus.. Han blinkede en gang med øjnene og kikkede igen, jo det var sku Lotus damn hun så sku godt ud i den kjole.. Han tog sin øl fra baren men fortsatte med at stire på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 8:51

"Selvfølgelig," han smilede igen. "Men det er altså ikke så svært. Man skal bare bevæge sig til musikken. Alt andet er blær..." det gik op for ham at det var det hans far havde sagt, og måske så han lidt trist ud et øjeblik.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 8:57

Først endnu et grin, og et nik. "Jeg mangler bare rytme, så der har du problemet," hun smilede skævt, men nåede at se det let triste udtryk. "... Hvad er der?" hendes hånd rykkede stille til hans skulder, hoved blev lagt let på skrå.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 9:01

Lotus kiggede på hende "vil du virkelig bruge din tid på ham i dag?" hun kiggede hen imod Kira der kom gående og vendte Lacus om så hun kunne se ham "er det ikke din date?" hun sukkede opgivende.. hun var ikke god til det her kærligheds noget men hun gad ikke hører på Tyson og Lacus skændes.. Hun tog en ny drink og fik øje på Raku så hun gik hen til hende og stillede sig op af væggen ved siden af "hård aften?" hun kiggede ikke på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:02

Kira gik videre og lagde mærke til Lotus der vendte lacus og derefter gik. Han tænkte ikke videre over det og gik hen og tog Lacus hånd "kom lad os danse, hvis du vil selvfølgelig" Han sendte hende et forførende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 9:04

Lacus grinede lidt og sagde "ø-øhm j-jeg kan ikke danse" Hun kiggede væk af flovhed....

Hvor er det pinligt....jeg har jo aldrig danset som sånen før...hvad gør jeg...
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 9:06

Tyson kiggede efter et par minutters stilhed på Grimmjow for at sige noget, men opdagede at han var optaget af Lotus. Igen. Han fnyste fornærmet, tog en flaske vodka, mens bartenderen kiggede væk og gik så udenfor.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:14

Raku så ud i rummet og svarede, fra sin plads på gulvet "Yeah, nogle af dem jeg holder mest af skændes som bare pokker.. Og de er her.." Hun kiggede over imod nogle unge fyrer, der stod i en halv stor flok og snakkede sammen, de lignte alle sammen nogle der havde drukket mere end rigeligt.
Hun rejste sig så, glattede sin kjole foran og så på Lotus med et smil og sagde "Men vi må gøre vores bedste for at få det bedste ud af det her, syntes du ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 9:19

Grimmjow flyttede sit blik fra Lotus da Tyson fnyste og så ham tag en vodka flaske og gå udenfor. Han sukkede og besluttede sig for at han lige så godt kunne gøre ham selskab og rakte hånden om bag bar disken da bartenderen kikkede væk og tog en cola flaske. Han tog 2 tomme glas fra bakken på hylden og gik ud og joinede Tyson.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 9:23

"Ikke noget," han rystede på hovedet og satte et stort smil op, mere eller mindre overbevisende. "Kom bare til at tænke på.. noget. Skal vi danse?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 9:26

"Okay... Og selvfølgelig." hun smilede igen, og lod sin anden hånd tage et let tag i en af hans hænder - den anden blev på hans skulder.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 9:29

Lotus lagde mærke til Tyson der kom gående, og efter det kom grimmjow.. Det gik hende lidt på han så godt ud men hun sagde ikke noget, og fjernede blikket fra ham igen. Hun kiggede på Raku "Hvad har du i tankerne? alt er bedre end det her" hun sukkede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:30

Han smilte bare sødt til hende "Det gør ikke noget jeg ligeglad, men du skal være tilpas med det.." han kiggede lidt rundt og så på hende "vi kan også lave noget andet hvis du hellere vil?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 9:32

Lacus kiggede interreseret på ham og sagde " Har du noget f.eks noget i tankerne Kira? Har ikke lyst til at gøre mig selv til grin fordi jeg ikke kan danse" Hun smilede akavet til ham og tog fat i hans hånd. "Hvad har du lyst til istedet for at danse"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 9:36

Tyson havde sat sig på en bænk i gården. Han havde allerede åbnet flasken og drukket en lille tår, da han fik øje på Grimmjow. Han så på ham, "skal du ikke ind til din kæreste? Der er ikke nogen grund til at sidde her."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:39

Raku smilte og svarede "Vi kunne gå derhen?" Hun pegede imod danse gulvet og så på Lotus, hvor efter at hun uden svar trak hende med hen imod danse gulvet, vel vidende om at hun ikke selv kunne danse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 9:44

Grimmjow kikkede ind ad døren hvor de andre var og så Raku trække Lotus med sig mod dansegulvet og sukkede. Han gik hen ved siden af Tyson og satte sig ned på bænken og svarede "Nææh hun har travlt med raku nu.. Havde godt overvejet det før men du ved jeg ikke danser".
Han hældte noget cola i et glas og gav det til Tyson og tog hans vodka flaske og hældte noget op i sit eget glas inden han gav den tilbage igen og hældte en smule cola op i sit eget.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 9:46

Han styrede dem over til dansegulvet. "Jeg kan altså mest sådan noget... gammeldags noget", sagde han lidt nervøst. Der var ikke rigtig nogen der dansede som hans far havde vist ham. Det var mest tilfældig hoppen rundt og noget der lignede breakdance.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 9:57

"Det er vel også altid godt at kunne?" sagde hun med et smil. "Det de fleste danser her ville jeg ikke kalde dans. De vælter bare tilfældigt rundt." grinede hun.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 10:00

Lotus blev trukket med og overvejede først om hun skulle nægte, men af en eller anden grund blev hun enig om det kunne også bare være lige meget. Hun gik frivilligt efter og da de nåede dansegulvet kiggede hun på Raku med et blik der viste at nu var hun ligeglad.. Hun smilte til Raku og lagde armen om livet på hende og stod helt tæt op af hende så hun havde et ben halvt ind imellem hendes, hun begyndte at svinge hofterne fra side til side, og danse op af Raku. Hun slap hende om livet og kørte hænderne op igennem sit eget hår og lod dem falde ned igen på Rakus hofter imens hun holdt øjenkontakten
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:02

Kira smilte til Lacus og skulle til at svarer da han fik øje på Lotus og Raku og han stivnede kort og kiggede så på Lacus "Jeg tror ikke Raku og Lotus keder sig...." han nikkede hen imod dem "ser ud til de hygger sig fint.. er de til piger eller?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 10:06

Lacus kiggede på Kira og kiggede på Lotus og Raku og sagde "Nah de keder sig vist heller ikke, der er gang i dem" Hun pustede sine kinder op og blushede lidt, Hun kunne mærke hun blev lidt jaloux, så hun valgte at gå over til Tyson og Grimmjow i stedet, hun kiggede hurtigt tilbage på Kira og gik så videre...
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 3 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum