Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skoleballet

+3
SirDuckbutt
Nobu Chan
Admin
7 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:30

Kira stod roligt ved siden af og ville helst ikke afbryde pigerne.. Han kiggede på Lotus kort og kiggede så rundt i lokalet.. Han vidste ikke helt om han skulle sige noget. I stedet valgte han bare at tage Lacus hånd igen og tage en tår af sin drink og lade tøserne snakke i fred

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:32

Lacus så rundt i salen og tilbage på Lotus "Du ser bare ikke så glad ud, det er mere det, det er jo meningen man skal hygge sig til et bal.Lad os se om vi kan finde de andre, de må være her et sted" Hun smilede til hende og tog hendes hånd og slæbte dem med sig.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 7:38

Tyson kiggede ikke på Raku, "jo, først. For hendes egen skyld. Men så lod jeg mig selv rive lidt med, og nu er hun skrevet"
Idet han havde afsluttet sætningen, hørte han Grimmjows stemme. Han kiggede på ham et halvtræt blik. Det var helt mærkeligt at se ham, uden at hans læber var klistret fast til Lotus', "ja. Du kender mig."

//Tøj <3 Skoleballet - Page 2 2cygxt1 //


Sidst rettet af Tyson Tale Man 6 Aug - 7:51, rettet 1 gang
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:43

Raku smilte og nikkede og vendte sig imod Grimmjow og sagde så "Takker~ Og du ser heller ikke så slem ud selv, Grimmy-chan~" Hun smilte og så på ham, med et lille smil og så så rundt, mens hun undrede sig over hvorfor ingen havde spurgt hende, da hun de sidste to år, var blevet spurgt mindst 100 gange ved hvert bal, men hun kunne godt lide at det havde ændret sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 7:47

han kikkede på tyson og tog en tår af sin øl før han svarede "Ja det gør jeg jo Tyson". Han smilede lidt til Raku som tak og kikkede så ud af døren stadig lænet op af væggen.
Han sukkede lidt hvor efter han gik udenfor..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 7:49

Han gryntede noget der måske kunne tolkes som et "nårhtakdetvedjegnuikkejaladosdet."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 7:52

Det fik et grin frem på hendes ansigt, og hun gav hans hånd et lille klem før hun begyndte at gå hen mod de andre med ham.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 7:53

Hun kiggede op på Lacus men nåede ikke at svarer før hun blev slæbt med. Hun fik hurtigt fundet takten så hun ikke spildte sin drink ud over det hele "Hey Lacus.. slap lige af. jer er her kun fordi lily bad mig om det" hun sukkede, det var noget lort hun ikke kunne sige nej til sin søster.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:54

Kira fulgte roligt med og grinte lidt over Lacus bare trak Lotus med.. Han kiggede imod de andre og gik roligt videre "Hvorfor gå til et bal på grund af din søster. Troede du kom for at følges med din kæreste" han kiggede rundt "som jeg ikke rigtig kan få øje på lige nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:56

Lacus kiggede efter dem og gav op undervejs, "Lad os gå udenfor og få noget luft, det er nok den bedste ide lige nu." De gik hen til døren og så både Tyson,Raku og grimm stå udenfor. Hun råbte til dem "Hey guys, hvad står i herude for?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 7:59

Tyson hørte Lacus stemme og vendte sig om mod hende. Han smilede falsk og lettere flabet, "lærer grise at flyve. Hvad ligner det, vi laver?".
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:01

Raku så først på Tyson på en måde med et bestemt blik, velvidende at han måske ikke ville ligge mærke til det, men så så på Lacus og smilte til hende, mens hun vinkede "Hey La-chan! Vi snakker bare."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 8:04

Grimmjow kikkede over på Lacus og de andre og nikkede med hovedet til hej og fortsatte med at kikke ud over sneen og tog en tår af sin øl..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 8:06

Minato lod sig bare trække med, stolt som en pave over at komme til bal med sådan en pige.
...ville hun virkelig gøre sådan.. klæde sig pænt på og smile så sødt.. hvis hun bare ville være venner?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 8:08

"Hmm. Jeg tænkte ikke rigtigt på det før nu, men... Kan du egentligt danse?" hovedet let på skrå, endnu et grin mens hun så på Minato.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 8:09

Lotus kiggede bare på Kira uden at svarer ham og fulgte med de andre og stillede sig op af væggen på indersiden, hun var virkelig ikke i humør til det her.. Hun sukkede lidt og kiggede ud over mængden af folk og fik øje på Minato og Kushina og stod og betragtede dem lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:10

Kira opgav at få et svar fra Lotus og klemte let Lacus hånd inden han gik hen og stillede sig ved siden af grimmjow med sin øl "Fået mere søvn siden i morges?" han blev ved med fra tid til anden at kigge på Lacus for at sikre sig hun var underholdt, ellers ville han ikke være en god date, desuden kunne han ik lade være. hun så hamrende godt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 8:13

Lacus kiggede på tyson og sagde "Undskyld jeg spurgte, du høvst ikke have den tone overfor mig, jeg spurgte dig jo kun, mester gnavpot!" Hun kiggede seriøst på ham og klemte i Kira's hånd, da hun kunne mærke en aggression komme.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 8:15

"Hvilken tone? Det må være noget du forestiller dig, lille Lacus," han tog endnu et hvæs af sin smøg og pustede langsomt røgen i hovedet på hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:17

Raku så på dem, hun ville ikke have at de skændtes på den måde, nej det var bare forkert! Hun var lige ved at stille sig imellem dem og få dem adskilt, men hun turde ikke rigtig. Hun ville ikke gøre sig uvenner med nogen af dem, så hun så bare fortvivlet på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 8:24

Grimmjow kikkede hen på Kira da han kom hen til ham og svarede "Har jeg ikke, men det går nok har prøvet det der var værre end at være vågen i over 24 timer". Han tømte det sidste af sin øl og nikkede til Kira og sagde imens han vendte sig om for at gå "Nårh jeg går indenfor igen du"
Da han gik forbi Tyson spurgte han "Skal du med op og ha noget af drikke?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 8:26

"Jaeh, sådan da. Min far har lært mig lidt," sagde han forsigtigt. Ville hun virkelig danse med ham? Hvis hun dansede ligesom hun kæmpede, fik han nok nogle blå mærker i morgen.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 8:30

"Er det noget du gider at lære mig?" hun smilede skævt. "Har aldrig fået lært det, så... Jeg er elendig." er forsigtigt grin.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 8:31

Lotus kiggede hen på Lacus og Tyson der lød som om de var ved at komme op og skændes og hun sukkede lidt og tog fat i Lacus og hev hende med sig "jeg har ikke mere at drikke kom så" hun skimtede lige grimmjow men sagde ikke noget og trak bare Lacus med sig hen til baren
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:32

Kira nikkede til Grimmjow og lagde mærke til Lacus der blev trukket væk, han skulle til at reagere men indså at det var Lotus. Så han gik bare roligt hen forbi Tyson og de andre. Han sendte Tyson et flabet smil da han gik forbi og videre inden for efter de andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 2 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum