Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 8:41

kakashi's øjne var stadig lukkede for et stykke tid, mens hans vejrtrækning stille og roligt kom ned på normalt niveau, alt imens han fortsat var lænet op af flise væggen. Derefter kom et svagt, lille grin. "Damn... Du er ved at blive god til det her," han grinede let, en smule drillende, men, på den anden side, det ville Genma jo også være så vandt til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 9:14

Han smilede da han flyttede sig fra Kakashi imens han trak sig ud af ham. "Hehe jamen jeg takker selv om det nu var dig som har lært mig det meste".
Han kom med et kort trist ansigtsudtryk og rejste sig op og vente ryggen til Kakashi.. Hvorfor skulle han begynde at tænke på han nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:02

Han rynkede brynene let da han opfangede skiftet i Genma's humør.

"Hvad er der, Gen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:05

er dybt suk kom fra Genma før han svarede "Kom bare til og tænke på noget Kashi.. Ikke noget du skal bekymre dig om"

Han vendte sig om og rakte hånden ned til ham for at hjælpe ham op "Håber ikke at jeg var for hård ved dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:11

"Nejnej, det går," et svagt smil mens han tog Genma's hånd og lod sig blive trukket op. "Men, gen, du burde vide at mine venners problemer også er mine problemer." en arm om hans skuldre, forsigtig med den skadede skulder. "Du slipper ikke udenom."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:17

Han sukkede og viste at han ikke kunne komme udenom "Kan vi ikke tage denne snak inde på værelset istedet for her i badet. Vandet er også ved at blive koldt".
Han rykkede sig så Kakashi kunne få vasket det sidste af sig og gik ud af brusekabinen og begyndte at tørre sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:19

Et lille nik, en sidste gang spulning over det hele, før han slukkede for bruseren og selv greb et håndklæde, kørte det gennem håret for dernæst at begynde at tørre sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:23

Han gik ind i værelset og fandt nogle rene boksershorts og tog dem på. Han gik hen og lagde sig flat på ryggen på sin seng "Jeg havde en opringning fra Raido idag".
Genma kikkede op i loftet kort og lukkede så øjnene og sukkede en smule..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:28

Han fulgte efter ham ind på værelset igen, tog dog selv bare nogle normale underbukser på, lettere stramme(var de fleste af dem han havde). "Ah... Hvad ville han?" spurgte han stille og satte sig på sin egen seng, men hans blik var rettet mod Genma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:49

"Han ringede for at fortælle om Rin og han.." Genma åbnede øjnene og kikkede op i loftet.. "Selv om jeg ønsker at både Raido og Rin blive glade og alt det, så...." Genma tav ved det sidste og sukkede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 10:51

"Ah... Så det er derfor du har været nede." mumlede han. "Intet under."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:02

Et kort suk idet han drejede hovedet og kikkede på Kakashi "Hvad er det som er så specialt ved Rin? Jeg har gået og tænkt over det og har stadig ikke kunne finde ud af hvad..Jeg mener hun er da pæn, god på en guitar og så en pige..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:05

"Hendes personlighed, selvfølgelig." han smilede svagt. "Hun er sød, rar, betænksom, hjælpsom, klog..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:07

"heh ja så kan jeg godt se at jeg ikke kan hamle op med hende. Meget kan jeg give Raido men bliver nok aldrig som hende" Han vendte hovedet og kikkede op i loftet igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:11

Han sukkede let, kastede et blik ud af vinduet. "... Du aner ikke hvor hårdt det var da hun sagde jeg havde ændret mig for meget." mumlede han stille. "At hun ikke kan kende mig mere.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:21

Genma kastede et blik hen på Kakashi og kikkede op i loftet igen "Har Izumo fortalt dig hvad der skete oppe på isen oppe da vi var oppe nordpå ham, raido, nogle andre og så mig?"
Han trak vejret dybt og sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:26

Han rystede let på hovedet. "Nej... Hvad skete der, da?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:33

"Den korte historie er at Raido faldt gennem isen pga et skænderi mellem ham og en af de andre. Izumo og jeg var ved at fast gøre nogle ting da vi hørte et råb og da vi vendte os kunne vi se Raido klamre sig til kanten. Tror aldrig jeg vil glemme den dag. Vi fik ham op og alt det men i den tid det tog os at få varmen i ham igen ville han ikke klappe i om Rin. Izumo er en smart fyr ved du nok så han fattede jo straks hvad det var jeg prøvede på at skjule. Men Raido? Heh ja åbenbart er han ikke det"

Efter det blev Genma stille og kikkede bare op i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:41

Han sukkede let. "Nej... Raido har aldrig været den bedste til at opfange sådan noget." måtte han give ham ret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:46

Genma grinede lidt men sagde stort set ikke noget anet end "En af de her dage siger jeg hvad jeg føler for ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:48

Et smil. "Det burde du også. Hellere få det ud og muligvis blive afvist, end at gå rundt med det indtil det på et tidspunkt alligevel er for sent."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:51

Han flyttede sit blik fra loftet og så på Kakashi og rystede så på hovedet "Kashi hvis du ikke har glemt det så dater han Rin nu. Jeg tror sku det er så forsent som det næsten kan blive"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:54

Han trak let på skuldrene. "Man ved jo aldrig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 11:58

Han vendte hovedet og kikkede på Kakashi imens han overvejede om han skulle sige hvad kun Izumo viste. Et kort suk og han sagde "Hør Kashi, jeg tror ikke på at han dumper Rin bare fordi jeg omsider fortæller ham at jeg har kunne lide ham i over 4 år. Jeg tror bare ikke på det"

Han havde rejst sig op i sengen og sad nu og kikkede på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 12:08

".. Har det virkelig været så lang tid?" han blinkede let. "... Du er satme god til at skjule det." var hans eneste kommentar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 3 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum